Cilj programa konferencije je kroz predavanja, radionice i panel rasprave polaznicima predstaviti pozitivne domaće i međunarodne primjere na temu brendiranja kulture i kulturnog turizma kako bi
djelatnicima u kulturi otvorili prostor za promišljanje o načinima komunikacije, iskustvu kojeg donose posjetiteljima, ali i prepoznatljivosti svojeg kulturnog proizvoda. Time se stvara prilika za osnaživanjem suradnje kulturnog sektora s predstavnicima marketinga, dizajna, vizualnih umjetnosti, kreativnih industrija, ali i turističkih zajednica, jedinica lokalne i regionalne samouprave.

Istaknuti predavači na konferencijskom programu Brendiranje kulture:

  • Erik Kessels, dizajner, fotograf, umjetnik, izdavač i suvlasnik agencije KesselsKramer koja je radila na brendiranju brojnih muzeja i kulturnih događanja (Frans Hals Museum, NEMO Science Museum, Kids Book Week, Dutch Film Festival, Trienalle di Milano), ali i gradova (I Amsterdam) te pokrajina (Friesland, Nizozemska),
  • Miguel Rivas, partner u TASO Group, organizaciji specijaliziranoj za brendiranje gradova,
  • Kai Amberla, direktor organizacije Finland Festivals, krovne organizacije koja okuplja istaknute glazbene, kazališne, plesne, književne, vizualne i dječje kulturne programe i povezuje ih s turističkim sektorom zastupajući tako njihove interese,
  • Boris Ljubičić, najvažniji mu je projekt dizajn vizualnoga identiteta Hrvatske u različitim poljima koja je dizajnirao kao krajnje pojednostavljen i prepoznatljiv nacionalni identitet koji se danas u cijelom svijetu povezuju s Hrvatskom, a već desetljećima osvaja najvažnije nagrade za grafički dizajn od Tokija do New Yorka
  • MUZE, organizacija iz Hrvatske koja pomaže gradovima i područjima u razumijevanju svoje baštine i identiteta, a potom u kreiranju privlačnih turističkih destinacija, atrakcija i doživljaja.

Zanimljivost konferencije je i prateća izložba plakata s logotipovima prepoznatljivih hrvatskih kulturnih proizvoda (muzeja, festivala, događanja i institucija), koja će tijekom konferencije biti postavljena u prostoru riječkog RiHuba.

Early bird prijava (do 25. siječnja 2019.) iznosi 400,00 HRK + PDV, kotizacija nakon 25. siječnja 2019. iznosi 750,00 HRK + PDV, dok je za studente cijena 200,00 HRK. Za kupnju ulaznice potrebno se prethodno prijaviti preko obrasca na internetskoj stranici Rijeke 2020.

Kalendar događanja

Predstava
  • 03.07. – 04.07.
  • (21:00)

“Kralj Edip” – klasik za nove generacije

Jedan od najnagrađivanijih umjetnika iz Cordobe, Luciano Delprato, ponudit će suvremeno čitanje klasične dramske literature te ovaj lektirni naslov mladoj publici....

Detaljnije

Obilazak
  • 04.07.
  • (10:00)

„Neboderi: Grad među oblacima“

Dođite poslušati priču o riječkim neboderima, saznajte kako aktivirati svoj krov uz savjete Sekcije, a na kraju ponesite uspomenu u obliku fotografije ili crteža s radionice skiciranja gradskih vizura....

Detaljnije

Predstava
  • 03.07.
  • (20:00)

Port of Dance: Viktor Černický “PLI”

„PLI“ kombinira 22 stolice i jednog posvećenog čovjeka. Na maloj platformi Viktor Černický odlučno ulazi u pokušaj neodređene konstrukcije, rekonstrukcije i dekonstrukcije svemira...

Detaljnije

Festival
  • 04.07.
  • (10:00)

U Harteru na Kvarteru, u epizodi: Ulični sport

Posjetitelje očekuje vođena planinarska šetnja do Žaklja, radionica urbanog penjanja, prezentacija Skateboard kluba Kvarner, urbana biciklistička tura od Konta do Hartere...

Detaljnije

Festival
  • 04.07. – 05.07.
  • (09:00)

Kantrida FKK 2020: Svečano otvorenje uz ponoćnu operu

Raznolikim programom na plaži Ploče, čiji će vrhunac biti ponoćna premijera “Opere Navale” Zorana Majstorovića, svečano će se otvoriti manifestacija Kantrida FKK 2020 ...

Detaljnije

Izložba
  • 05.07.
  • (11:00)

Likovna izložba “Pul Kaštela”

Na izložbi sudjeluju umjetnici iz svih krajeva Hrvatske, a od 2009. godine izložba je i međunarodnog karaktera....

Detaljnije

Skip to content