Cilj programa konferencije je kroz predavanja, radionice i panel rasprave polaznicima predstaviti pozitivne domaće i međunarodne primjere na temu brendiranja kulture i kulturnog turizma kako bi
djelatnicima u kulturi otvorili prostor za promišljanje o načinima komunikacije, iskustvu kojeg donose posjetiteljima, ali i prepoznatljivosti svojeg kulturnog proizvoda. Time se stvara prilika za osnaživanjem suradnje kulturnog sektora s predstavnicima marketinga, dizajna, vizualnih umjetnosti, kreativnih industrija, ali i turističkih zajednica, jedinica lokalne i regionalne samouprave.

Istaknuti predavači na konferencijskom programu Brendiranje kulture:

  • Erik Kessels, dizajner, fotograf, umjetnik, izdavač i suvlasnik agencije KesselsKramer koja je radila na brendiranju brojnih muzeja i kulturnih događanja (Frans Hals Museum, NEMO Science Museum, Kids Book Week, Dutch Film Festival, Trienalle di Milano), ali i gradova (I Amsterdam) te pokrajina (Friesland, Nizozemska),
  • Miguel Rivas, partner u TASO Group, organizaciji specijaliziranoj za brendiranje gradova,
  • Kai Amberla, direktor organizacije Finland Festivals, krovne organizacije koja okuplja istaknute glazbene, kazališne, plesne, književne, vizualne i dječje kulturne programe i povezuje ih s turističkim sektorom zastupajući tako njihove interese,
  • Boris Ljubičić, najvažniji mu je projekt dizajn vizualnoga identiteta Hrvatske u različitim poljima koja je dizajnirao kao krajnje pojednostavljen i prepoznatljiv nacionalni identitet koji se danas u cijelom svijetu povezuju s Hrvatskom, a već desetljećima osvaja najvažnije nagrade za grafički dizajn od Tokija do New Yorka
  • MUZE, organizacija iz Hrvatske koja pomaže gradovima i područjima u razumijevanju svoje baštine i identiteta, a potom u kreiranju privlačnih turističkih destinacija, atrakcija i doživljaja.

Zanimljivost konferencije je i prateća izložba plakata s logotipovima prepoznatljivih hrvatskih kulturnih proizvoda (muzeja, festivala, događanja i institucija), koja će tijekom konferencije biti postavljena u prostoru riječkog RiHuba.

Early bird prijava (do 25. siječnja 2019.) iznosi 400,00 HRK + PDV, kotizacija nakon 25. siječnja 2019. iznosi 750,00 HRK + PDV, dok je za studente cijena 200,00 HRK. Za kupnju ulaznice potrebno se prethodno prijaviti preko obrasca na internetskoj stranici Rijeke 2020.

Kalendar događanja

Izložba
  • 09.04. – 27.04.
  • (19:00)

Izložba “Budi susjed!” i Urbani separe u Galeriji Kortil

Izložba pokazuje što se dogodi Rijeci kada se spoji deset tisuća susjeda, posjetitelja, stručnjaka, volontera, institucija, partnera, turista i mjesnih odbora...

Detaljnije

Radionica
  • 20.04.
  • (12:00)

Geštalt psihološka radionica

Geštalt psihološka radionica o gaslightingu na kojoj će psihologinja Mia Rukavina nastojati stvoriti prostor za holistički pristup temi s fokusom na osnaživanje žena...

Detaljnije

Izložba
  • 19.04. – 20.04.
  • (12:00)

Izložba na Sajmu 3N: Napusti normalne naprave

Zagrebačka Radiona te slovenski kolektivi Cirkulacija2 i BridA sudjeluju u izlagačkom dijelu Sajma 3N: Napusti normalne naprave u dvorani Filodrammatice...

Detaljnije

Druženje
  • 23.04.
  • (18:30)

Upoznaj umjetnika u MMSU-u: Vlad Nancă

Rumunjski umjetnik Vlad Nancă, koji je trenutno u Rijeci na umjetničkoj rezidenciji Kamov, predstavit će nam svoju dvadesetogodišnju karijeru...

Detaljnije

Predavanje
  • 25.04.
  • (13:00)

Predavanje „EU projekti – moj izbor za karijeru!“ na Filozofskom fakultetu

Predavanje će održati Srđan Kerčević iz Regionalne razvojne agencije Primorsko-goranske županije....

Detaljnije

Književni susret
  • 26.04.
  • (18:00)

Impulse festival: Promocija “Antologije hrvatske i srpske slem poezije” u GKR-u

Jedinstveni kulturni poduhvat koji na jednom mjestu okuplja 64 pjesnika i pjesnikinje iz dviju susjednih država koji na 368 stranica predstavljaju svoju poeziju ...

Detaljnije