Kojom god ulicom se vozili u gradu, koleko god imali sreće ili ne većinom će nas dočekati crveno svjetlo. Tako se ja vozim iz smjera grada i kod Novog lista me dočeka crveno. Sve u redu, auti iz smjera (ne znam ulicu) NL s uzbrdice prolaze i jedan čovjek hoda pješačkim. Idem dalje normalnom brzinom, opet me dočeka novi semafor ZTC-a s crvenim svjetlom, stanemo i samo jedan auto s Turnića se spusti a crveno je trajalo oko 10s iako je kolona u Zvonimirovoj. Napokon zeleno, krenemo i sljedeći semafor, isto novi nam da crveno svjetlo i to isto oko 10s a niti jedan pješak niti vozilo nigdje ne skreće. Sva sreća pa se nas je na raskršću Liburnijske i Zvonimiove dočekalo zeleno. no sljedeći šok od nekih 20s je valjda najgluplji semafor u rijeci, onaj u liburnijskoj ispred 3. maja. Svima crveno, nikoga iz ulice dolje gdje je valjda samo parkiralište, pješaka nikada u životu nisam vidio i svi stojimo.
Pa neka se max. skrati zeleno i za onu strelicu i za to parkiralište kao i za pješake. Zar se ne može napraviti da je semafor isključen tokom dana ili da se uključi kada dođe pješak i pritisne.
A danas sam se navečer vraćao sa zabilaznice, izašao na Škurinjama i htio bi na semaforu koji je nov skrenuti sa zaobilaznice za osječku lijevo. I nevjerojatno, svjetli mi crvena strelica za lijevo a ispod nje svjetli zelena strelica za lijevo. Ni vozač ispred mene nije krenuo, a nebi ni ja. Ne znam jesu li skrivene kamere ili policija u grmu piše tablice onima koji prođu kroz “crveno/zeleno”. Guglam i vidim članke u kojima obi daje u nekoliko navrata milijune za sinkronizaciju semafora (svaki puta isti posao-plaća se X puta milijuni).
“Index.hr
Semafori bez dnevnog reda
“Krenete naprijed kraj vatrogasaca, pa kraj Pošte 2 i baš kad dođete do Zavoda za javno zdravstvo ovaj semafor vam se zatvori pred nosom. Najgore je što je Obersnel jednoj firmi platio nekoliko milijuna kuna za sinkronizaciju semafora. Ovi su nešto na brzinu sfušali (vidimo kako) i uzeli milijune. Onda im je Obersnel rekao da moraju stvar popraviti. Ali za taj popravak im je opet platio par milijuna kuna. Oni su normalno opet uzeli novce, ali opet nisu ništa napravili…”
I u centru često vlada crveni val.
Rijeka je sprdnja i medija, RTL piše o našim semaforima;
“Semafor istovremeno pokazuje i crveno i zeleno, a valjda je na vozaču da odluči kroz koje će svjetlo proći.
Još samo nedostaje da se u nekom obližnjem grmu skriva prometni policajac, spreman vas oglobiti zbog “prekršaja”.
Autor: RTL”
Novilist svako malo piše o nezadovoljnim vlasnicima motora kojima se nikada ne pali zeleno (pametni u čemu?)…
Puno stručnih tema čitam, kao ovu
http://www.motoscena.com/forum_posts.asp?TID=8800
Sve opravdani komentari i nezadovoljstva.
Mene zanima, Rijeka je valjda grad s najviše semafora u Hrvatskoj, ujedno i s najmanje rotora koji su puno jednostavniji i sigurno jeftiniji. Primjer je efikasnost onog na Škurinjama. Zašto u gradu ne postavljamo rotore i zašto trošimo milijune na sinkronizaciju i tvrtke koje nikada ništa ne ne naprave.
Sretan sam što sam guglanjem našao i ovaj portal jer sam htio gradonačelnku poslati pismo dok je ovo puno jednostavnije.