Hrvatska turistička zajednica predstavlja hrvatsku turističku ponudu na poslovnom sajmu ITB China, koji se održava u Šangaju od 15. do 17. svibnja. Hrvatska ponuda predstavlja se u sklopu velikog štanda European Travel Commisiona (ETC), gdje svoju ponudu predstavljaju 23 europska subjekta, među kojima i Rijeka 2020 - Europska prijestolnice kulture. Sajam je obišao direktor HTZ-a Kristjan Staničić, gradonačelnik grada Rijeke Veljko Obersnel, predsjednik gradskog vijeća Grada Rijeke Andrej Poropat, direktor TZ Rijeka Petar Škarpa te savjetnica u Veleposlanstvu RH u NR Kini Bisera Fabrio. / Foto: Hrvatska turistička zajednica, press materijal
Foto: Hrvatska turistička zajednica, press

„Nastup na sajmu ITB China od velikog je značaja posebice u
godini koja je proglašena hrvatsko-kineskom godinom kulture i turizma. Iz tog
smo razloga zajedno organizirali posebno predstavljanje Rijeke kao Europske
prijestolnice kulture 2020. godine jer je kulturni turizam jedan od
najtraženijih proizvoda na velikom kineskom tržištu. Riječ je o projektu koji
će omogućiti pozicioniranje Rijeke i Hrvatske kao kulturne destinacije na
globalnoj razini. Izuzetno nas veseli i što naši ključni partneri javljaju da
je zanimanje za hrvatskim destinacijama u kontinuiranom porastu što potvrđuje i
turistički promet ostvaren s tržišta Kine u dosadašnjem dijelu godine, a koji
je u porastu od oko 60 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine“, izjavio
je direktor Kristjan Staničić.

Predstavljanje Rijeke u sklopu sajma ITB China komentirao je
i gradonačelnik Rijeke Vojko Obersnel. „Izuzetno mi je drago da se Europska
prijestolnica kulture i Rijeka nastavljaju prezentirati na novim tržištima.
Kinesko tržište iskazuje veliki interes za proizvodima kulturnog turizma i
zahvaljujemo Hrvatskoj turističkoj zajednici što su Gradu Rijeci i Turističkoj
zajednici grada Rijeke omogućili da se projekt Europske prijestolnice kulture predstavi
na ovom velikom turističkom sajmu u Šangaju“, poručio je Obersnel.

„Kinesko tržište predstavlja za turizam Hrvatske izuzetni
potencijal i važno nam je da u zajedničkim promidžbenim aktivnostima budemo
uključeni jer Rijeka i Kvarner nude bogatu ponudu za kulturni turizam, ali isto
tako kao partneri u projektu Europske prijestolnice kulture zahvaljujemo
Hrvatskoj turističkoj zajednici na pomoći u kreiranju promidžbe i njenom boljem
plasiranju na sva tržišta. Kinesko tržište također nudi priliku za pozicioniranje
Rijeke i Kvarnera kao cjelogodišnje turističke destinacije“, izjavio je
direktor Turističke zajednice grada Rijeke Petar Škarpa.