Gradonačelnikov kolegij

Riječki gradonačelnik Obersnel smatra da je uvođenje niskih tarifa taksi prijevoza, što je Rijeka učinila prije ostalih hrvatskih gradova, “bilo na tragu promišljanja vezanog za tržišnu utakmicu, što je potvrdila i Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja”.

“Gradovi su krenuli našim putem jer taksi prijevoz, definiran kao uslužna djelatnost, mora biti dostupan građanima i kvalitetom i cijenom”, dodao je.

Grad Rijeka izdao je 67 novih dozvola za djelatnost autotaksi prijevoza te, uz 13 otprije valjanih ugovora, sada 80 vozila obavlja tu uslugu na gradskome području, rečeno je na kolegiju gradonačelnika.

TaxiMinistarstvo prometa “dalo je ‘zeleno svjetlo’ gradu” pa se ne mora mijenjati odluka o autotaksi prijevozu iz veljače ove godine kojom lokalna samouprava regulira broj licencija i cjenik taksi usluga jer je ona u skladu s novim izmjenama u Zakonu o prijevozu u cestovnom prometu.

Pročelnica Odjela gradske uprave za komunalni sustav Irena Miličević navela je osnovne stavke gradske odluke o autotaksi prijevozu: dozvola se izdaje za pojedinačno vozilo, i to na pet godina, ugovor o koncesiji vrijedi do krajnjeg datuma zaključivanja, a prijevoznik ga može svojevoljno raskinuti. Također, prijevoznik mora u svakom trenutku ispunjavati sve zadane uvjete jer u protivnom gubi pravo na vožnju.

“Maksimalan iznos startne vožnje, koja uključuje prvih pet kilometara, ne smije biti iznad 30 kuna. Svaki sljedeći kilometar stajat će do sedam kuna, a noćna će vožnja biti skuplja za 20 posto. Iako u Rijeci trenutačno imamo najviše taksi vozila u posljednjih desetak godina, to još nije dovoljno”, istaknula je Irena Miličević.

Kalendar događanja