tužibaba na sinhronizaciju semafora:

vozeći se svaki dan Zvonimirovom ulicom prema Kantridi, nakon sto se upali zeleno svjetlo na semaforu kod Zavoda za Javno zdravstvo, na mlaci vas doceka friško upaljeno CRVENO, nakon dočekanog zelenog, kod novog lista vas dočeka CRVENO, pa naravno barem jedno CRVENO prije raskršća na krnjevu … svaki put fino stani-čekaj-kreni… to sve troši ekstra benzin, stvara gužve itd itd… Da se razumijemo nije samo u Zvonimirovoj tako … isto je i u ulici 1.maja i kroz centar. “Majstori” u Gradu su patentirali CRVENI VAL – svaka čast!
Ne bi se ja čudio tome da nisam bio u Trstu. tamo ti se upali zeleno kod ž.kol. i do industrijske fino pravi pravcati ZELENI VAL (to znaći da je ZELENO SVJETLO UPALJENO – objašnjenje za one koji neznaju) pa eto …
Ja tu vidim samo jedan mogući uzrok – čovjek zadužen za to je daltonist pa brka zeleno i crveno!?!

p.s. ovaj tekst je dobrano cenzuriran od ružnih riječi koje svakodnevno trošim putem na posao.

lijep pozdrav.

davor sabic / 09.10.2011.

Potpisujem!!
Još bi dodao da sam testirao isto tu relaciju prema Kantridi,i to vozio STROGO po ograničenjima pa bi molio da nas poštedite odgovora da nismo možda poštovali brzinu…

Rijeka promet je po mojem viđenju jako neozbiljna tvrtka. Do prije neki dan su nicale jedna za drugom tužibabe na njihov rad, od parkinga do semafora i raskrižja. Onda se uvelo da se najprije obrati glasnogorniku prije nego što ih se i spomene ovdje.
Pozdravljam glasnogovornika koji mi već tri tjedna ne želi odgovoriti na sličan upit.

Sjećam se riječi Rijeka prometa na sličnu tužibabu
http://www.mojarijeka.hr/korisnik/DB888/tuzibaba/promet-u-rijeci/
u kojoj su bili novinski članci u kojemu je navedeno da je grad Rijeka, tj. Rijeka promet dao milijune za sinkronizaciju i još milijune za ispravak iste. Uglavnom, odgovor tih “stručnjaka” je bio da je to sve u redu, da oni nisu krivi već to jer imaju različite semafore i najgluplje od svega navedenog je da je u Zvonimivoj po njima privremena signalizacija pa zato nema sinkronizacije (priviremena već godinu dana i biti će još godine). Čitaj drugim riječima, neka tvrtka nije dobila milijune da sinkronizira a njihovi stručnjaci znaju samo crveno sinkronizirati.

Ti njihovi pametni stručnjaci stvarno znaju namjestiti semafore, ja ni ne znam što bi se dogodilo kada bi onaj semafor kod I.M.Ronjgova bio uključen na treptanje a ne da se uključuje duhovima.

Kada su bili stari, sjećam se da ako sam vozio polako još od Kantride do Novog lista, da bi se zeleno kod NL upalilo lijepo taman ako vozim 50.
Ali danas ti super stručnjaci su namjestili da mi se ispred svakog uključi crveno.
Lud, slažem se s vama u potpunosti.

Zašto se ne uvede prava sinkronizacija i koje tvrtke dobivaju milijune kuna za ove semafore te koliko je već dano. Neka se kaže da besplatno sinkroniziraju ne da mi građani moramo svako malo davati milijune da bi dobili ovo što imamo.

Ne znam kako tim odgovornim osobama po firmama koje su zadužene za sinkronizaciju semafora nije sramota dobiti novac za loše odrađen posao, čije učinke onda osjeća dobar dio građana ovog grada (ne samo vozači osobnih automobila nego i svi oni koji se voze u autobusima).

Prije 20 dana sam pisao o tim semaforima (vidi “Semafori kot ZTC”).
Odgovor je bio da semafori rade u privremenom režimu rada, dok se ne završi izgradnja trgovačkog centra. Izgradnja je stala, znači semafori ostaju u tom režimu viječno a možda i prije.

Rijecanin prije manje od minute

Dečki, svaka čast da je i to pitanje netko pokrenuo,sihronizacija semafora je presmješna, tko je tu lud. Neka se ugledaju na zeleni val u Zagrebu (iako nije ni on savršen), ali naši semafori su katastrofa, a još veća katastrofa su oni “stručnjaci” koji su tako namjestili.

U svijetu je trend zamjene semafora kružnim tokovima!
Mislim da je to optimalno riješenje za ovako intenzivan promet. K tome je takvo rješenje financijski znatno povoljnije u eksploataciji, ne ovisi o el. energiji, kvarenju uređaja…
Ujedno isključuje divljanje neodgovornih, jer se na svakom toku ipak mora usporiti…
A promet teče bez zastoja!
Jedini bi problem bio što naši eksperti za zeleni val nebi imali što “raditi”…

ma nasao sam rjesenje … treba na tih nekoliko problematicnih semafora piturom zamijenit zeleno i crveno … pa ce sve sjest na svoje mjesto 🙂

p.s. ovoj tuzibabi nije bio cilj dobiti odgovor (jer mi odgovor nista ne znaci), nego rjesenje problema …

i da .. .pitam se da li imamo osnove za tužbu protiv odgovornih za sustavno trošenje MOJE benzine, MOJEG kvačila na autu, MOJIH guma, MOJIH kočnica i MOJIH ŽIVACA, i na to još dodamo troškove ljudi koji su do toga uopće i doveli, pa sad i održavanja, pa opet ljudi koji popravljaju itd itd … iz dana u dan, godina za godinom x koliko auta ima na cesti ..

Poštovani,
Vašu tužibabu uputili smo u Rijeka promet. Prema odgovoru koji smo dobili, u Zvonimirovoj ulici „zeleni val“ ne funkcionira isključivo zbog neodgovornosti onih koji vode investiciju i gradilište Zapadnog trgovačkog centra (ZTC), u sklopu kojeg su i dva semaforizirana raskrižja, a koji su glavni uzročnik problema.

Naime, ne samo da još uvijek nije uspostavljena fizička veza i koordinacija između ovih raskrižja i ostalih semaforiziranih raskrižja na Zvonimirovoj, nego nisu sinkronizirani niti upravljački uređaji na dva raskrižja o kojima je riječ, što je sve bila obveza investitora. Rijeka promet je još u projektnoj fazi, kada se uspostavljao privremeni režim odvijanja prometa, uvjetovao da se rad semafora na ova dva raskrižja uskladi sa radom semafora na ostalim raskrižjima na Zvonimirovoj. Međutim do danas nije ništa učinjeno po ovom pitanju. Budući da ova raskrižja još nisu spojena na Gradski prometni centar, daljinsko upravljanje i bilo kakve intervencije od strane Rijeka prometa za sada nisu moguće.

Treba naime pojasniti da Rijeka promet nije ovlašten samostalno obavljati bilo kakve radove na ovim semaforima jer su oni još uvijek u nadležnosti investitora, sa kojime Rijeka promet pokušava stupiti u kontakt preko Hrvatskih cesta. Naime, Hrvatske ceste upravljaju državnim cestama u Rijeci pa tako i Zvonimirovom ulicom, i oni su u izravnom odnosu sa investitorom u ZTC i izvođačem radova. Naravno, Rijeka promet je svjestan da ovakva situacija predugo traje i da ne može takva ostati „do daljnjega“ tj. dok se investicija ne dovrši. Stoga se čini sve da investitor i izvođač izvrše svoje obveze u najkraćem roku. U tom smislu, od Hrvatskih cesta zatraženo je da investitor HITNO dovrši radove na semaforizaciji raskrižja, tj. da se raskrižja povežu sa ostalom mrežom semafora te Gradskim prometnim centrom, što je nužno za uspostavu koordinacije i „zelenog vala“.

Vezano uz komentare o „milijunima kuna“ potrošenim za sinkronizaciju rada semafora, već smo dan odgovor u sklopu druge „tužibabe“, no želimo još jednom istaknuti da koordinaciju tj. sinkronizaciju rada niza raskrižja Rijeka promet uređuje sam u sklopu redovnog posla te se za to ne troši nikakav dodatni novac. U navedenom slučaju radi se o tehničkom problemu budući da raskrižja nisu spojena na mrežu ostalih semaforiziranih raskrižja, a za to je odgovoran investitor u ZTC. Čim se taj problem riješi Rijeka promet će odmah uspostaviti koordinaciju rada ovih raskrižja, odnosno formirat će se „zeleni val“.

Ovdje je neistina izjavljena.
U medijima je bilo sve o toj sinkronizaciji, milijunima i o “stručnosti” Rijeka prometa.

Molim konkretan odgovor, IGH i PEEK ne dobivaju velik novac građana (milijunski) niti ikada jesu za sinkronizaciju i koordinaciju tj. za rad semafora?

Mislim, s jedne strane navode kako ne mogu sami napraviti koordinaciju i da to mora neka druga tvrtka koja se obvezala. Dok onda tvrde da se ne troše nikakvi novci jer imaju vlastite stručnjake u jednoj drugoj tužibabi i vodje. Jedna izjava Rijeka prometa je kontradiktorna drugoj.
http://www.mojarijeka.hr/korisnik/DB888/tuzibaba/promet-u-rijeci/#komentar_5178

Dok tako Rijeka promet stalno prebacuje odgovornost na drugog čini se da mi građani moramo voziti od crvenog do crvenog. Same pohvale gradu.

a i molim da se ne hvata za ta dva semafora … spomenuo sam ja jos neke semafore osim ta famozna dva kod ZTC-a… no uskoro cu snimit sve i prilozit

p.s. ako je investitor MORAO a NIJE ispravio grešku … nerazumijem zašto ga se ne kazni!?

Kod nas je još ona politika na djelu, “ja nisam kriv, drugi je” koordinacija nadležnih mora biti, moraju se nadopunjavati, jer im je to posao, jer za to dobivaju plaču i gotova stvar. Tko ne radi svoj posao, ne zaslužuje ni radno mjesto na koje je postavljen, a ni plaču.

Odgovorite