Svjedokinja sam da se svakodnevno parkira nepropisno na raskršću kod Bille, tj. na izlazu Bille ako se skreće desno.

Zašto se ovdje apsolutno uvijek, bez obzira ima li automobila ili ne uključuje strelica i to stalno, kome?
Mislila sam da su to pametni semafori i da samo ako ima automobila uključuju zeleno.
Dalje, kome se iz smjera Osječke stalno uključuje strelica za Billu, apsolutno ni jedno vozilo nije skretalo a praktički uvijek se uključi.
Zašto se onda ne uključi i iz smjera Osječke za smjer Rastočina i iz Rastočina za smjer Osječke (desno)?
Stavila sam sliku staru 2 mjeseca za to no isto je i sada.

Možda je smiješno, no je li Billa plaćala izgradnju tog semafora pa i plaćala da je svima crveno no samo za skrenuti u Billu je zeleno ili obrnuto.

Zašto se na početku izgranje ovog semafora nije stavio i pješački s obje strane Osječke.
Dalje, premještanjem pješačkoga se ne bi dobilo ništa osim potršenog novca i nezadovoljnih pješaka i male djece koje idu u školu.
Zašto?
Zato što bez obzira na pješake, ovdje je gužva i čim brođe par vozila, promet se zaustavlja jer su blokirani.
(slike u prilogu)
No, da se kopira takav pješački s obje strane (kao na raskrižju iznad), ne bi se događale ovakve prometne nesreće kao u prošloj tužibabi kada je slijepu osobu sa štapom koji živi blizu (mislim da sam ga jednom vidjela) udario automobil.

No, mislim da su ipak prije par tjedana promijenili tipkalo koje je uvijek puštalo samo bip-3s-bip kod ribarnice no istovremeno su ostavili ostala koja rade još gore, no ne čuje se to uopće, no sigurna sam da slijepa osoba koja se koncentrira to može čuti, sigurno bolje čuje od nas.
Skoro sam pustila suzu kada sam vidjela što je korisnik napisao, mislim da je baš na tom pješačkom isto pokvaren zvuk (iako malo radi, malo ne).

Inače, nakon ovoga, razgovarala sam malo sa susjedom koji je isto prije poslao molbu za popravkom tih tihih zvukova i dao mi je na sticku snimku na kojemu je i po zelenim i po crvenim isti zvuk, u prilogu.

Što je sa policijom, zašto ne kažnjava te parkirane kod Bille, postoji znak i sve, čak i sama policija parkira tamo a istovremeno ne kažnjava druge već policajac (jučer oko 14:10h-bira parove u kladionici do raskrižja).

Također, kraj Bille postoji uzak prolaz(stepenice) i iz njega svako malo izađe jedan nepristojan vozač koji ne znam ni sama kako uspije kroz tu širinu od 2,5m svoje vozilo progurati, skoro me pogazio i trubio mi je. Zašto mu je uopće dozvoljeno prolaziti ovdje, to je put prema stepenicama, ne prometnica.

Priloženi dokumenti

Dora2 / 05.05.2011.

pa dora2 kaže da je policajac bio u kladionici i ispunjavao listiće…… ali kako smo vidjeli da se i prometne nesreće mogu izmislisti i za to optužiti odgovorne u Rijeka prometu (neznam tko je obrisao tu tužibabu ) zašto dozvoliti da se nekog anonimno proziva za nešto što neznamo da li se uopće i dogodoilo .

Poštovani,

nepropisno parkirana vozila na raskrižju kod trgovačkog centra „Billa“ u Osječkoj ulici, ali i na području cijele Rijeke u ingerenciji su prometnog redarstva Grada Rijeke. Djelatnici Direkcije za prometno redarstvo u protekla tri mjeseca u Osječkoj ulici, na raskršću, prilaznoj cesti i autobusnom ugibalištu kod trgovačkog centra Billa izdali su 14 obavijesti o počinjenom prekršaju s novčanom kaznom zbog nepropisnog parkiranja vozila i 5 naloga “pauk” službi za premještanje vozila na mjestima gdje su za to bili ispunjeni zakonski uvjeti.

Ukoliko građani MO Škurinje uoče takve prekršaje, slobodno se mogu javiti na besplatni dežurni telefon 0800 5101 radnim danom u vremenu od 06:30 do 20:00 sati i redari će izaći na očevid čim im to posao dozvoli.

Vezano za upit o „nepotrebnom“ uključivanju strelice na predmetnom raskrižju, pretpostavljamo da ste mislili na poslijepodnevni vremenski termin, kada semaforski uređaj, kako nas obavještavaju iz Rijeka Prometa, radi prema signalnom programu od 90 sekundi, dok se tijekom cijelog dana izmjenjuju ostala četiri programa koji su vremenski programirani.

U Rijeka Prometu navode da je u ovom vremenskom terminu, budući da se radi o poslijepodnevnoj špici kada se najveći dio prometa kreće iz grada po Osječkoj ulici, najveći dio zelenog svjetla dan upravo tom smjeru. Na privozu neposredno uz trgovački centar „Billa“ često su parkirana vozila i semaforski uređaj ih prema tome i detektira kao skretače. Sukladno tome, daje im i predviđeno zeleno svjetlo za skretanje. Budući da se otvara zeleno svjetlo za desne skretače iz trgovačkog centra „Billa“, time se automatski poziva i lijeve skretače koji se kreću po Osječkoj ulici iz smjera grada i skreću u lijevo u trgovački centar „Billa“. S prometnog aspekta postoji opravdanost da se i njima otvara zeleno svjetlo, budući da su to dvije vozačke grupe koje se kreću neovisno jedna o drugoj.

Strelice za skretanje u lijevo iz Osječke ulice prema smjeru Rastočina, i iz Rastočina u desno prema Osječkoj ulici, ne pale se u ovom signalnom planu upravo zato da bi se čim više zelenog svjetla moglo dati glavnom smjeru iz grada. Strelice bi inače prekidale taj smjer, što bi nedopustivo povećalo ionako veliku gužvu na Osječkoj.

Dodatno vrijeme za zelenu strelicu iz smjera grada prema trgovačkom centru „Billa“ ne predstavlja problem zbog toga što je količina prometa po Osječkoj ulici poslijepodne prema gradu bitno manja u odnosu na smjer prometovanja iz grada po Osječkoj ulici. S obzirom na podatke brojanja prometa, opravdano je skraćena duljina trajanja zelenog svjetla za smjer po Osječkoj ulici prema gradu i taj vremenski segment pridružen je strelicama.

Upravljački semafor na raskrižju spada u inteligentne transportne sustave. Naime, kada dobije signal da se na detektoru prometa ugrađenom u prometni trak nalazi makar i jedno vozilo, on za njega dodjeljuje određeni vremenski segment zelenog svjetla. Automatski rad zasnovan je na principu koji dozvoljava glavnom smjeru maksimalno zeleno svjetlo (ukoliko ima toliko najavljenih vozila) i onda ga prekida da bi sporednom smjeru dodijelio predviđeno trajanje zelenog svjetla. To znači da prometno računalo vodi brigu o svim promjenama prometnih opterećenja te u skladu s time određuje odgovarajući signalni plan rada semafora, što uključuje i manja produljenja ili skraćivanja trajanja zelenog svjetla.

Osječka ulica jedna je od prometno najopterećenijih ulica grada Rijeke. Stoga bi se dodavanjem još jednog pješačkog prijelaza na južnu stranu Osječke ulice, kako predlažete, dodatno pogoršala ionako kritično niska propusna moć raskrižja. U ovom trenutku u pješačkom prometu, s ovakvim rasporedom pješačkih prijelaza, zadovoljeni su svi smjerovi kretanja. Prema podacima koji su dobiveni brojanjem prometa, skretanje u desno iz Mihačeve drage u Osječku ulicu veće je čak od 3 do 6 puta (ovisno o dobu dana) od skretanja u lijevo prema gradu. Zato bi se premještanjem pješačkog prijelaza na južnu stranu raskrižja dobilo 9 dragocjenih sekundi za vozila koja skreću u desno iz Mihačeve drage u Osječku ulicu koji više ne bi morali propuštati pješake, pa bi se smanjio red čekanja vozila iz Mihačeve drage. U svakom slučaju, konačan stav o premještanju pješačkog prijelaza donijet će Mjesni odbor Mihačeva draga.

Što se tiče rada pješačkih tipkala, ona se svakodnevno obilaze i provjeravaju. Način rada i zvuk usklađen je sa Udrugom za slijepe i slabovidne osobe Primorsko-goranske županije. Rijeka Promet već je kontaktirao Udrugu, te saznao kako nemaju nikakvih primjedbi na način rada i zvuk semaforskog uređaja.

I na kraju, Rijeka Promet je, nakon provjere kod svih mjerodavnih institucija – Prometna policija, Hitna medicinska pomoć, KBC Rijeka i Sušak, te kod djelatnika kioska i ribarnice u Osječkoj ulici, utvrdio da se nikakva prometna nezgoda u Osječkoj ulici kraj trgovačkog centra „Billa“ nije dogodila ovih dana, odnosno da niti jednu slijepu ili slabovidnu osobu na predmetnom raskrižju niti jedno vozilo nije udarilo, što znači da je cijela priča bila izmišljena.

Odgovorite

Kalendar događanja

Izložba
  • 09.04. – 27.04.
  • (19:00)

Izložba “Budi susjed!” i Urbani separe u Galeriji Kortil

Izložba pokazuje što se dogodi Rijeci kada se spoji deset tisuća susjeda, posjetitelja, stručnjaka, volontera, institucija, partnera, turista i mjesnih odbora...

Detaljnije

Radionica
  • 20.04.
  • (12:00)

Geštalt psihološka radionica

Geštalt psihološka radionica o gaslightingu na kojoj će psihologinja Mia Rukavina nastojati stvoriti prostor za holistički pristup temi s fokusom na osnaživanje žena...

Detaljnije

Izložba
  • 19.04. – 20.04.
  • (12:00)

Izložba na Sajmu 3N: Napusti normalne naprave

Zagrebačka Radiona te slovenski kolektivi Cirkulacija2 i BridA sudjeluju u izlagačkom dijelu Sajma 3N: Napusti normalne naprave u dvorani Filodrammatice...

Detaljnije

Druženje
  • 23.04.
  • (18:30)

Upoznaj umjetnika u MMSU-u: Vlad Nancă

Rumunjski umjetnik Vlad Nancă, koji je trenutno u Rijeci na umjetničkoj rezidenciji Kamov, predstavit će nam svoju dvadesetogodišnju karijeru...

Detaljnije

Predavanje
  • 25.04.
  • (13:00)

Predavanje „EU projekti – moj izbor za karijeru!“ na Filozofskom fakultetu

Predavanje će održati Srđan Kerčević iz Regionalne razvojne agencije Primorsko-goranske županije....

Detaljnije

Književni susret
  • 26.04.
  • (18:00)

Impulse festival: Promocija “Antologije hrvatske i srpske slem poezije” u GKR-u

Jedinstveni kulturni poduhvat koji na jednom mjestu okuplja 64 pjesnika i pjesnikinje iz dviju susjednih država koji na 368 stranica predstavljaju svoju poeziju ...

Detaljnije