Kako ne bi objašnjavala gdje se nalazi, članak iz 2010 opisuje;
http://goo.gl/ZUNCt
Put do pothodnika je očajan, obrasao travom, kamenje je po njemu, ograda se sama srušila. Stepenice i beton se vidi u tragovima, ogromne provalije pune smeća…
A pothodnik izgleda ovako: smrdi po urinu, rasvjete nema, postoji žica i ormarić u njemu no ništa od toga, zemlje, kamenja unutar njega, uz put je bila zmija…
Zašto se nije uredio i pothodnik kada je puštena u promet druga trasa zaobilaznice, je li u nekom budućem planu uređenje puta i/ili ovog pothodnika?

Lava / 25.05.2011.

Mislim da neće biti ništa od ovoga, previše novca bi se uložilo za premalo građana koje bi to koristilo.

Poštovana,
prije svega primite naše isprike što ste tako dugo vremena čekali na naš odgovor. Naše službe zatražile su informaciju o kojem se pothodniku radi, a nakon što su djelatnici Rijeka prometa izašli na teren i provjerile o kojem pothodniku je riječ, moramo reći da se pothodnik nalazi u sklopu cestovne građevine s kojom upravlja tvrtka Hrvatske ceste d.o.o.

Stoga smo Vašu tužibabu uputili nadležnima, odnosno na tvrtku Hrvatske ceste d.o.o. (adresa: Nikole Tesle 9/9, tel. 213 260, fax. 339 329, e-mail: matija.glad@hrvatske-ceste.hr), čiji ćemo odgovor i objaviti.

Ne znam kako se nije mogao odmah pronaći pothodnik, dala sam link i ne znam koliko ih ima u MO Kozala.
Što je sa putem do njega, koji je u očajnom stanju kao što sam opisala, hoće li se on urediti, pothodnik je u najboljem stanju za razliku od ostaloga.

Ima li kakvih novosti vezanih uz ovu tužibabu, je li grad dobio odgovor HC-a?

Stvarno pohvale gradu na odličnom odgovoru, ova tužibaba zbilja funkcionira….

Poštovani,

na pitanje upućeno Hrvatskim cestama dobili smo očitovanje da je pothodnik u nadležnosti Autoceste Rijeka – Zagreb d.d., kojima smo tada proslijedili tužibabu.

Također, ispričavamo se što naš odgovor stiže tek sada, no razlog kašnjenja jest različito tumačenje Zakona koji propisuje održavanje javnih cesta. Naime, održavanje pothodnika nije jedini slučaj kod kojega se javlja problem različitog tumačenja nadležnosti između jedinica lokalne samouprave i subjekata nadležnih za održavanje javnih cesta. Nadamo se da novi Zakon o cestama, za razliku od sada važećeg, neće nedovoljno jasnim odredbama uzrokovati ovakve situacije.

Što se tiče nesporne nadležnosti Grada Rijeke, od Rijeka promet d.d. zatraženo je da odmah provede nužne mjere redovnog održavanja, kao na primjer razbijanje i uklanjanje kamenih i betonskih blokova dokotrljanih na prilaz ili u pothodnik, uklanjanje naplavina, popravak prilaznih puteva i stubišta i slično. Također, u okviru redovnog održavanja, okoliš i prilaz pothodniku u potpunosti je uređen prije dva mjeseca.

Također možemo dodati da su u tijeku razgovori nekoliko Mjesnih odbora čiji se građani najviše služe ovim pothodnikom, sa ciljem da se njihovom zajedničkom incijativom i financiranjem putem komunalnih priroteta MO Kozala sa MO Škurinjska Draga i Brašćine – Pulac uredi pothodnik.

Odgovor Autoceste Rijeka-Zagreb d.d. u cijelosti objavljujemo.

„Temeljem Zakona o javnim cestama (N.N. 180/04) članka 20, stavka 2 izričito propisuje da se podvožnjak ispod javne ceste održava kao sastavni dio javne ceste, osim kolnika i cestovnih instalacija koje služe javnoj cesti koja se nalazi ispod, što vrijedi i za pješački pothodnik Članak 19. stavak 1 istog Zakona.
Također Vam moram napomenuti da Autocesta Rijeka-Zagreb vizualno svake godine pregledava sve objekte kako bi utvrdila moguća oštećenja koja mogu građevinski i statički ugroziti sigurnost prometa, tako i Vaš pothodnik koji služi za prolaz lokalnog stanovništva, međutim za pristupne ceste, javnu rasvjetu, ogradu, odvodnju i grafite u pothodniku brine se lokalna zajednica koja dobiva namjenska sredstva od Vašeg grada za manje radove i održavanje. Stoga ne očekujte bilo kakve radove na održavanju pothodnika od strane Autoceste Rijeka-Zagreb, d.d. ako novi Zakon o cestama ne propiše druge uvjete održavanja sličnih objekata.

Unaprijed se zahvaljujemo na razumijevanju i srdačno Vas pozdravljamo.”

Odgovorite