Ovaj portal ima veoma nejasna pravila i čudan način rada tužibaba.
Primjer su mi nedavno postavljene tužibabe.
One na ni jedan način ne vrijeđaju niti pojedinu osobu niti tvrtku.
Zar se krši pravilo ako se opiše problem, mora li se najprije pohvaliti npr. Rijeka promet ili grad da izvrsno radi, da nema boljih od njih.
Mene osobno zanima, koliko mi građani moramo plaćati urednika, “novinare” koji kopiraju tuđe vijesti i nekoliko kolumnista.
Iako je nekako čudno da istu stranicu održava Web burza, njihovi ljudi i mi imamo tehničkog urednika.
Koliko godišnje košta sve ovo.

Tako malo ljudi zna za ovaj portal, ljudi se jako malo žale, a oni poput mene dođu do njega kada ukucaju ime neke gradske tvrtke i bezbroj tužibaba ovdje.

Na bilo što osim gradske tvrtke i nekog sitnog problemćića dobiti ćete odgovor kontaktirajte XX osobu ili mi vam ne želimo pomoći.

Meni osobno nije jasno što npr. tehnički urednik ovog portala radi osim nekoliko slika u photoshopu napravi tjedno.

Ovaj dio portala bi trebao biti nezavisan.
Svatko ima pravo na svoje mišljenje i tužibabu te svatko ima pravo da mu se odgovori.
Zato molim odgovor koliko sve ovo nas košta?

Vedran / 04.11.2011.

Tu kad ljudima ne das za pravo odma krene prica koliko sta kosta. Jak si kralju!

Ova tema bi trebala biti u rubrici “Vaše mišljenje”.

Osobno nemam ništa protiv urednika iako mi je je sad malo prije zatvorena tužibaba .

Bilo kako bilo, ova tužibaba bi trebala biti na usluzi svim građanima a gradske zaposlenike bi trebalo natjerati da brže rade i da odgovaraju na naše upite pa to im je i posao.

Za pocetak, molim ne komentirajte tudje misljenje.

@Vedran, pravila su jasna i postavljena od pocetka rada portala, pisu Vam sa strane. Od svibnja 2010. kad je portal krenuo, do konca listopada ove godine, ja sam uspskos povremenom nepridrzavanju pravila koristenja Tuzibaba, neprekidno upozoravao i molio korisnike da se drze napisanoga, da se fokusiraju na bitno i olaksaju svima pracenje, rad i rjesavanje problema. Posljednjih par dana, odlucio sam kako je vrijeme da se pravila rubrike krenu i provoditi jer mislim da je period prilagodbe na rubriku bio vise nego dovoljan. Zato je zakljucana i Tuzibaba koju spominje LPRI – naslov je neprimjeren i optuzijuci. Korisnik je napucen da ponovo otvori tuzibabu. Zato je obrisan i komentar gospodina Drenovca ispod Vase tuzibabe a koji je bio uvredljiv. Nitko nije duzan citati insinuacije i doskocice o berbi novaca i “farbanju tunela”. Dajte molim Vas, pa budimo ozbiljni, ovo nije blog ni Facebook, tu pokusavamo na razini dokuciti rjesenja problemima koji nas svih muce. Nisam obrisao korisnike iako to po pravilu mogu, uklonio sam materijal za eventualne rasprave koje nece pomoci da se problemi rijese.

Mogu razumjeti Vasu ljutnju, u ovom gradu ima toliko stvari koje ne funkcioniraju onako kako bi svi zeljeli. No ovo je jedan od rijetkih kutaka gdje ljudi imaju priliku ukazati na problem ili drugima ukazati na rjesenje. Lijepo Vas molim, nemojte govoriti da se pitanja iz Tuzibabe prebacuju na nekog drugoga. Vec sam dovoljno puta pisao o mehanici rada Tuzibabe pa necu iznova, ali podsjetit cu da je vise nego logicno na upit koji primjerice trazi pomoc u rjesavanju problema za koje je nadlezna tvrtka (npr.) Cistoca d.o.o. dati kontakte i brojeve telefona odgovornih osoba kako bi se cim prije doslo do odgovora, nego li upit slati u Gradsku Upravu koja ce onda upit slati dalje u tu tvrtku, pa ce tvrtka odgovor vracati u Grad, pa Grad meni na portal. Realno, meni je najlakse svaki upit poslati mejlom u GU i genericki dopisati kako je upit poslan. No pokusavam doista ljudima dati sto brza rjesenja, ako se odgovor dugo ceka saljem pozurnice, nije se dogodilo da se bilo ciji upit ignorirao, zato uopce nije ugodno citati ovakvo nesto… “dobiti ćete odgovor mi vam ne želimo pomoći”. No to cu pripisati trenutacnoj ljutnji a ne stavu.

O sadrzaju portala imate pravo izreci misljenje, pa cak ga i trivijalizirati pricom o “prepisivanju” clanaka. Cisto da ne ostane pogresna slika za one koji ne prate rad portala osim ove rubrike – u posljenjih je 90 dana ova redakcija isproducirala 83 autorska video clanka i preko 900 tekstualnih priloga.

Tehnicki urednik portala je uposlenik Zavoda za informatiku, i ovaj portal spada u jedan manji postotak njegovog svakodnevnog posla. Detalje o tome mozete dobiti od njega osobno kada u ponedjeljak dodje na radno mjesto, ako Vas do tada to jos uvijek bude zanimalo. Ja kao vanjski suradnik GU-a, tu sam od 7 do 23, pa i viknedom. Do sljedeceg pisanja, lijepi pozdrav.

Tužibaba šljaka točno onako kako treba. Dok se tome nije stalo na kraj ljudi su iz dokolice i objesti jašili po portalu i pisali gluposti. Tko je ono bio otvorio tužibabu da s prozora gleda krepanu mačku na cesti? Kakav lik! Umjesto da je nazvao Dezinsekciju on tu piše pitanje ali je urednik odmah nazvao Dezinsekciju i još objavio broj telefona za u buduće. Ma svijetu ne možeš ugoditi, 99% ljudi ni ne zahvali kad dobiju odgovor. Nezahvalan posao. Sikter.

Mislim da ovako osmišljena i vođena rubrika služi svrsi radi koje i postoji. Za polemike i razglabanje ima dosta drugih opcija. Kome se nesviđa nemora se niti pojavljivati !!

Nemojte na čovjeka đonom, svašta se napiše u ljutnji. Istina da je bez veze omalovažavati redakciju jer ti se ne sviđa jedan dio ali ljudi smo pređite preko toga.

Ja osobno nemam primjedbi na rad ni portala, ni urednika osobno.
Na nekoliko tužibaba koje sam inicirao reakcija je bila brza i efikasna!
Jako je važno (po mom mišljenju!) ovu rubriku koristiti namjenski, izbjegavajući jalove polemike i diskusije!
Za to na netu (na drugim portalima, forumima…) ima prostora na pretek!
Ako prostor ne zatrpavamo kojekakvim manje bitnim primjedbama, efikasnost će biti veća, a bitni problemi jasnije istaknuti!

Uh ovo mi već liči na Rijeka danas!
Netko kaže da mu se nešto ne sviđa a onda krenu pisma podrške uredništvu!
Kao da su “pisci” spavači pa čekaju naredbu!
Hm, malo neprirodno. Pa čovjek samo ima svoje mišljenje!

Slažem se Sax, samo što je to mišljenje radikalno i stvara novo mišljenje kod onih koji površno prate portal, a to nije poticajno ni za rubriku koju svi mi koristimo, ni za uredništvo. Ne možete za izjavu “novinari kopiraju tuđe vijesti” reći da je nečije mišljenje kad je to neistina. I bilo bi fer da se ostavimo i čovjeka i teme.

“Za pocetak, molim ne komentirajte tudje misljenje”

Ovo dovoljno govori!

PS. Ispričavam se što je ovim komentarom vjerojatno prekršeno neko od brojnih pravila ovog portala.

Molim odgovor koliko sve ovo košta, tj. koliko portal godišnje košta građane? Komentare tipa da se samo neke tužibabe i trebaju prosljeđivati neću ni komentirati, svakome je njegova tužibaba važna i vi ste na usluzi građanima, kakva god tužibaba bila, kako god pitanje glupo i pametno, vi nam je trebate proslijediti.

Ne postoje glupa pitanja, postoje samo glupi odgovori. Svako radi svoj posao kako najbolje zna i umije, a što bi mi to bolje, to je uvijek prisutno u svemu. Poslušajte komentare ljudi koji gledaju utakmicu preko TV ekrana. Ne postoji boljih igrača od njih, znaju svaki potez koji treba napraviti!

Cjelokupna redakcija portala (i stalni članovi i povremeni autori) financira se iz proračuna Grada prema ugovoru s Astoria centrom. Godišnji ugovor predviđa plaćanje temeljem ispostavljenog računa prema broju stvarno objavljenih članaka. Temeljem dosadašnjeg iskustva, mjesečni trošak redakcije je 25.000 kuna. Ugovor s Astoria centrom obuhvaća i korištenje CroPixa. Uz navedeno, s tvrtkom Web Burza sklopljen je, sukladno Zakonu o javnoj nabavi, godišnji ugovor za licenčno održavanje sustava za upravljanje sadržajem (50.000,00 kuna), i za posluživanje decidiranog servera (50.400,00 kuna).

U gradskoj je upravi trajno zaposlen tehnički urednik portala (koji uz to obavlja i druge poslove u Zavodu za informatičku djelatnost), a redakcija i glavni urednik na portalu rade preko Astoria centra. Na portalu kontinuirano radi 5 ljudi (glavni urednik, 2 novinara/snimatelja i 2 fotografa) – redakciju je okupio centar Astoria, a s novinarima/urednikom potpisan je Ugovor. Uz ovih pet ljudi, povremeno članke objavljuje još 5 autora koji također imaju ugovor s Astoria centrom. Uz navedeno, članke objavljuju i studenti u rubrici “Y”, predstavnici pojedinih mjesnih odbora pa u konačnici i sami korisnici portala.

O tome koliko se na portalu radi najbolje pokazuje sljedeća statistika:
Statistika portala (od pokretanja u svibnju 2010. do danas) izgleda ovako:
Objavljenih članaka: 10060 / Oko 560 mjesečno / 19 dnevno
Objavljenih video priloga: 1018 / 55 mjesečno
Objavljenih slika: 17953 / 998 mjesečno
Youtube: 268.735 prikaza video priloga

Što se tiče Vaše osobne procjene o tome da “jako malo ljudi zna za ovaj portal”, statistika nas upućuje da je broj ljudi koji posjećuju portal ipak velik:
Od pokretanja portala (10. svibnja 2010.) do sada zabilježeno je ukupno 728.336 posjeta. Portal je u nepunih 11 mjeseci ove godine zabilježio ukupno 483.720 posjeta, odnosno oko 1.500 dnevno. Najveća mjesečna posjeta ove godine zabilježena je u ožujku kada je portal posjetilo 55.000 posjetitelja odnosno 1.755 dnevno. Broj objavljenih tužibaba je 339 odnosno oko 18 mjesečno. Broj objavljenih komentara je 4869 tj. oko 271 mjesečno. Broj registriranih korisnika je 1096 tj. oko 60 mjesečno.

Dodatno želimo spomenuti da je portal Moja Rijeka, unatoč maloj “redakciji” i relativno skromnim sredstvima dobio već dva značajna priznanja: ušao je u TOP 10 na dodjeli hrvatske nacionalne visokotehnološke nagrade Vidi Web Top 100 – za najbolje hrvatske web stranice, a na WebFestu u Beogradu osvojio je prvu nagradu žirija u kategoriji E-uprava, te drugo mjesto u utrci za veliku nagradu žirija Grand Prix.

Tehnički urednik portala sudjeluje u svim fazama razvoja ovog portala – od planiranja i analiza, preko programiranja, implementacije i integracije do podrške i održavanja; surađuje na implementaciji novih verzija softvera, testiranju, tehničkoj primopredaji; nosi dio portalske produkcije (dodaje članke, editira fotke i video, radi video upload, itd.); piše tehničke specifikacije zahtjeva za izmjenama i unapređenjima; mjeri kvalitetu i kontrolira primjenu web standarda pri implementaciji rješenja, upravlja radom portala, pruža pomoć korisnicima i suradnicima portala, obraduje grafičke i audio/video materijale za potrebe portala, izrađuje statistike i analize posjećenosti i produkcije; daje prijedloge za vizualno i sadržajno unapređivanje sadržaja; dijelom vodi profile Grada na društvenim mrežama. Uz navedeno, radi i niz drugih poslova u Zavodu za informatičku djelatnost Grada Rijeke.

Ne razumijemo Vaš navod da bi “ovaj dio portala trebao biti nezavisan”. Tužibaba ima svoja pravila, svatko ima pravo na svoje mišljenje, ali urednik portala također ima pravo zaštititi osobe koje su neargumentirano prozvane imenom ili prezimenom, koje se vrijeđa ili koje nisu u poziciji iznijeti svoje stajalište. Također, urednik ima pravo upozoriti vas da kršite pravila rubrike ukoliko ih kršite. Tražiti da nešto bude “nezavisno” nije isto što i tražiti da nešto bude “van bilo čije odgovornosti”. Za objavu sadržaja na portalu odgovoran je urednik i ako ni zbog čega drugog, a ono zbog zaštite osobne odgovornosti, ima pravo procijeniti je li kakva tužibaba ili kakav komentar uvredljiv ili napisan mimo pravila rubrike.

Također je nejasna Vaša rečenica: “Na bilo što osim gradske tvrtke i nekog sitnog problemčića dobiti ćete odgovor kontaktirajte XX osobu ili mi vam ne želimo pomoći.” U rubrici Tužibaba možete dobiti cjeloviti i detaljniji odgovor samo na pitanja koja su u nadležnosti gradske uprave ili njenih komunalnih i trgovačkih društava i ustanova. Za pitanja koja izlaze iz te nadležnosti, građane se upućuje na one ustanove, institucije i sl. koje su za njihov problem nadležne. Dakle, nije točno da se nekome ne želi pomoći, nego gradska uprava jednostavno na neka pitanja nema odgovore jer su van njene nadležnosti pa građane upućuje tamo gdje bi mogli dobiti odgovor na svoje pitanje.

Točno je da svatko ima pravo dobiti odgovor i to ukoliko je njegovo pitanje postavljeno u skladu s pravilima rubrike i ukoliko gradska uprava i njena komunalna i trgovačka društva i ustanove imaju odgovor na pitanje. Uz sve navedeno, pozivamo Vas da ovaj oblik komunikacije gradske uprave s građanima shvatite kao nadogradnju kakvu nema mnogo gradova u Hrvatskoj i komunikaciju kojom Rijeka zasigurno predstavlja dobar primjer mnogim jedinicama lokalne samouprave.

Odgovorite

Kalendar događanja