Poštovani,
svakodnevno se koristim riječkim prometnicama svojim osobnim automobilom i ne mogu ne primjetiti iznimno loše stanje istih.

Evo samo nekoliko primjera:
1. Ulica Fiumara i križanje sa ul. Žrtava Fašizma – doslovno krateri po cesti, ne daju se izbjeći nikako
2. jednosmjerna cesta koja vodi do trsatskog svetišta…
3. Vukovarska ulica (pogotovo zadnji dio prema Marinićima i donji dio oko policijske postaje)
4. ……

Pitam se da li i Vas smetaju krateri (to više nisu ni rupe), izdignuti šahtovi, ulegnuti šahtovi, loše napravljene zakrpe i sl. jer mene osobno užasno smetaju i uništavam svoj automobil svakim metrom kojeg napravim kroz Rijeku.

Ne kažem da trebamo imati pistu ali smatram kako je već dovoljno što smo osuđeni da svaka komunalna usluga ima svoj šaht ispred svake kuće i kako nije potrebno imati rasulo.

Ono što me konkretno interesira je slijedeće:

1. Da li VAS, kao gradsku upravu smeta aktualno stanje prometnica
2. Da li smatrate kako bi bilo poželjno imati koliko toliko uređene prometnice i zbog toliko željenog urbanog turizma
3. Iako koristite službene automobile sa ugovorom o održavanju pa vas, pretpostavljam, nije briga za promjenu vilica i amortizera na automobilu, ne smatrate li da bi bilo u najmanju ruku poželjno omogućiti svojim građanima da se riješe barem tog troška?
4. Postoji li barem nekakav način da se usklade radovi na prometnicama pa da se više ne događa da prvo Energo raskopa cestu pa se ista asfaltira pa onda ViK raskopa cestu pa se ista asfaltira još jednom itd.itd.
5. Zašto se financijski ne penaliziraju loše odrađeni popravci prometnica?

Zahvaljujem se na Vašem, nadam se, konstruktivnom i ne predefiniranom odgovoru.

S poštovanjem,

R.

Robert Pichler / 08.04.2014.

Poštovani,
Grad Rijeka i Rijeka promet nisu zadovoljni sadašnjim stanjem prometnica u gradu, osobito cesta koje tvore 1. i 2. prometni koridor koji povezuju istočni i zapadni dio grada. Međutim, te su ceste u nadležnosti Hrvatskih cesta, te njima ne upravlja Grad Rijeka. Neravnine i oštećenja na prometnici svakako negativno utječu na odvijanje prometa, a slažemo se s Vama da mogu uzrokovati i oštećenja na vozilima.
Takvo stanje naravno utječe i na percepciju grada kao cjeline. Upravo iz tog razloga postignut je dogovor sa Hrvatskim cestama da se u razdoblju do rujna ove godine sanira, odnosno zamjeni habajući kolnički sloj na većini državnih cesta u sklopu navedenih koridora (D8) kao i državnih cesta D3 i D403. Radovima će biti obuhvaćene sljedeće ulice: Grobnička cesta, Franje Račkoga, 1.maja, 13. divizije, Janka Polić Kamova, Strossmayerova, Fiumara, Krešimirova, Zvonimirova, Liburnijska, Istarska,
Ovaj veliki zahvat biti će raspoređen u faze te će se izvoditi na način da se što manje ometa gradski promet, tj. u vrijeme smanjenog prometa. Međutim, razumljivo je da će privremena regulacija prometa zbog radova rezultirati gužvama koje se neće moći izbjeći u potpunosti.
Ostale prometnice koje navodite bit će sanirane sukladno planovima održavanja. Grad Rijeka je koordinator svih radova na prometnicama te će se i u ovom slučaju voditi računa o svim planovima ostalih tvrtki koji su vezani za prekope prometnica.
Što se tiče penaliziranja loše odrađenih sanacija, ne možemo sa sigurnošću reći na koje lokacije mislite, pa vas molimo za detaljnije informacije o kojim cestama se radi kako bismo Vam mogli odgovoriti. Sanacija cesta koju provodi Rijeka promet, a što je precizirano Odlukom o nerazvrstanim cestama, realizira se putem ovlaštenog izvođača i o trošku investitora.

Odgovorite

Kalendar događanja