Zašto cesta na Krnjevu od 280m koja vodi do Spara koji se tek misli izgraditi košta oko 7 milijuna kuna a iznos koji je predviđen stalno raste?

Možete li objaviti javno detaljni troškovnik i projekt tih radova jer je običnom građaninu teško razumjeti što to košta 7 milijuna kuna za tako malenu dionicu radova.

Zašto se u novoj reviziji troškovnika za 2020 povećava iznos za tu cestu, zar Grad misli i otkupiti zemljište koje je HT prodavao pa Spar kupio (da li to znači da sada radi na privatnom terenu Spara), koliko će sveukupno to koštati?

5. Izgradnja kolno-pristupnog priključka na
Istarsku ulicu (D8)
1.000.000,00 0,00
5.1. Izvor financiranja: komunalni doprinos 1.000.000,00 0,00
6. Pristup poslovno stambenom kompleksu
Krnjevo
4.787.000,00 NOVO 6.674.000,00
6.1. Izvor financiranja: komunalni doprinos 4.787.000,00 NOVO 5.356.500,00
6.2. Izvor financiranja: komunalna naknada 0 NOVO 1.027.500,00
6.3. Izvor financiranja: donacije 0 NOVO 290.000,00

U projektu za izgradnju kompleksa Krnjevo i kod urbanističkog plana za to područje navodilo se da će ili privatni investitor finacirati ili sufinancirati tu cestu, kako je odjednom sve prešlo na Grad Rijeku?

Da podsjetim, kada se gradio ZTC, privatni investitor ZTC-a je platio raskrižja, nove semafore itd, zašto se Sparu toliko pogoduje i zašto je gradonačelnik išao nedavno na otvorenje malog Spara na tržnici te se tamo slikao i promovirao Spar?

gost-18 / 14.07.2020.

Poštovani,
za gradnju ulice U1 koja predstavlja pristup budućem poslovnom kompleksu Krnjevo, temeljem izrađene projektne dokumentacije i ishođene Građevinske dozvole, proveden je postupak javne nabave za odabir izvođača radova te je u postupku odabrana najpovoljnija ponuda.

Tijekom gradnje pojavila se opravdana potreba za zamjenom materijala u dijelu trupa prometnice. Naime, postojeći teren na lokaciji bio je nasip od uglavnom otpadnog rastresitog materijala (zemlje organskog porijekla) koji po svojim mehaničkim karakteristikama nije pogodan za ugradnju u trup prometnice sukladno propisima. Dakle, otpadni materijal je iskopan i zbrinut u skladu sa zakonom i zamijenjen je kamenim drobljenim materijalom. Također, na lokaciji je bilo nužno demontirati dio postojeće javne rasvjete kako bi se postojeće stanje na javnoj rasvjeti uklopilo u novoizgrađeno stanje. Navedeni radovi povećali su troškove gradnje, odnosno sa izvođačem radova zaključen je Dodatak ugovoru za dodatne radove koji ugovorom prethodno nisu bili predviđeni. Do povećanja iznosa došlo je i iz razloga što je u postupku otkupa zemljišta za potrebe gradnje ceste, a koje je u tijeku, dobiveno Mišljenje sudskog vještaka, prema kojem je cijena zemljišta na predmetnoj lokaciji za potrebe gradnje infrastrukture veća u odnosu na prethodno predviđeni iznos.

Stoga se ne možemo složiti s Vašim navodom da se iznos koji je predviđen za gradnju ceste stalno povećava. Do danas je s izvođačem radova zaključen jedan Dodatak ugovoru. Ukoliko imate dodatna pitanja, a vezana uz Vaše navode i upit zbog čega „tako mala dionica košta 7 milijuna kuna“, uvid u projektnu i drugu dokumentaciju te sve odgovore na Vaša pitanja možete dobiti u Odjelu gradske uprave za komunalni sustav Grada Rijeke.

Isto tako, stambena ulica U1 predstavlja nerazvrstanu cestu koja spaja Liburnijsku ulicu sa Ulicom M. Čurbega te sukladno Zakonu predstavlja nerazvrstanu cestu koju može graditi jedinica lokalne samouprave, temeljem uvrštavanja iste u Program gradnje ili je može graditi privatni investitor ukoliko s nadležnom JLS zaključi Ugovor o gradnji. Budući je stambena ulica U1 planirana u Programu gradnje Grada Rijeke, njena izgradnja financira se iz sredstava komunalnog doprinosa.

Na kraju, ne stoje niti Vaše tvrdnje o pogodovanju Sparu niti promoviranju Spara od strane gradonačelnika. Naime, gradonačelnik je bio na otvorenju Spara, kao što je to učinio i u mnogim drugim trgovinskim tvrtkama, a budući da svaka takva investicija znači i otvorenje novih radnih mjesta i povećanje ponude za građane Rijeke.

S poštovanjem,
Gradska uprava

Odgovorite