Do ove tužibabe sam došao slučajno i to guglanjem. No, iznenadio me odgovor Rijeka Prometa na ovu tužibabu
http://www.mojarijeka.hr/korisnik/Lov1/tuzibaba/signalizacija-kod-os-skurinje/
Naime, moj sin je išao u ovu školu a uskoro će i moja kćer.

Prije par godina, prije nego što se postavio semafor, sva djeca koja idu u ovu školu imali su velike probleme pri prelasku Osječke ulice jer kao što znamo to je jedna od najopterećenijih cesta u Rijeci.
Škola je pisala stalno gradu, građani isto, grad je stalno govorio ništa od toga, nema se novaca… i onda se pokrenula peticija koju je organizirala škola.
Tako je i moj sin, u organizaciji škole Škurinje bio sa drugom djecom ispred trgovačkog centra Plodine gdje je škola osigurala stol i stolice te uz potporu trgovačkog centra Plodine (odmah kraj škole).
Tako su djeca, molila svakog kupca koji je ulazio da im potpiše peticiju kako bi dobili semafor koji im je potreban do škole.
Na kraju smo dobili dva semafora.
Tražili smo i par znakova da je tu škola, rečeno nam je da je to u Osječkoj i da se obratimo Hrvatskim cestama, oni su rekli, mislim da takvo uređenje signalizacije nije na nama, no istražiti ćemo i do sada očito istražuju.

Sada, nakon par godina od postavljanja semafora stiže odgovor da bi se na čak dva raskrižja trebala postaviti signalizacija, što bi veoma zbunilo vozače?
+da je to udaljeno od škole.
Ovo ne želim ni komentirati jer, pogledajmo znakove recimo u Ulici Slavka Cindrića 5 gdje je bijeli kvadratni znak da djeca pretrčavaju cestu. Blizu je gimnazija (mislim), no na istoj udaljenosti kao i kod OŠ Škurinje.
Pogledajmo signalizaciju u Zvonimirovoj gdje je trokutasti znak da djeca pretrčavaju cestu postavljen puno prije raskrižja i semafora gdje valjda iz gornje strukovne škole djeca prelaze a tu je stvarno velika udaljenost od škole.
Mogu još puno primjera nabrojati, no bespotrebno je.
Zašto kod drugiš škola je postavljena signalizacija na više mjesta a pogotovo na onim najfrekventijim kao što sam nabrojao, a kod nas to nema.
I nedugo nakon semafora postavio se i sat nasred nogostupa u Osječkoj, tako blokirajući prolaz pješacima.
Apelirali smo i da nam se postavi treptač, no uvijek postoji izgovor a sadašnji je već 6 mjeseci da će doći do premještanja pješačkoga.
Premještanje pješačkoga kod Bille…
Sada će djeca morati proći tri pješačka semafora na raskrižju (bez premještanja prelaze samo 1), prvi preko Bille, drugi preko novog pješačog, dovesti se u opasnost jer kraj Brodokomerca postoji ogroman sat koji je postavljen valjda da vide kako kasne u školu, radi njega prijeći jednim djelom na kolnik, opet prijeći kod ribarnice pješački jer pokraj Brodokomerca ne postoji nogostup (ima ga ali je širok 3cm)

A inače ne znam ni gdje će se postaviti pješački jer nema mjesta za njega, što je bilo i objašnjenje zašto nije postavljen od prvog dana. Sada, umjesto slušanja djece i roditelja, sluša se vozače kojima ta ista djeca smetaju jer bi htjela brže proći. No, to je samo nekoliko sekundi dok ne prođu a ionako vlada velika gužva Osječkom (a i u cijelom gradu) u jutarnjim satima kada se vozači iz Rastočina žale.

Na mjestu novoga pješačkoga je sada izlaz iz privatnog vlasništva automobila, trebalo bi valjda i cijeli semafor premjestiti malo niže za što nema mjesta od krova i stepenica Bille, no ništa od toga nikoga ne zanima, samo se sluša Vijeće M.O., koje je i prije sastanka i prije brojanja prometa već reklo naše mišljenje http://www.rijeka.hr/PrometniProblemiSkurinjske
http://www.rijeka.hr/lgs.axd?t=16&id=46920
sami možete vidjeti koliko smo zadovoljni radom njega, čudi me kako puno nas baš iz ovog MO šaljemo tužibabe ovom portalu, pitam se zašto…

Da ne duljim, mogu li dobiti odgovor nadležnih zašto kod drugih škola (ili raskrižja) postoji signalizacija dok kod našeg ne.
Može li Rijeka Promet komentirati zašto se od prvog dana nije postavio pješački?
I nekakav plan ili skica kako su mislili premjestiti to.

Danijel / 03.07.2011.

Poštovani,

postavljanje prometnih znakova te ostale prometne opreme kojom se regulira promet definirano je Pravilnikom o prometnim znakovima, signalizaciji i opremi na cestama.

Prometna signalizacija mora biti postavljena na način da ni u kojem slučaju ne zbunjuje ili dovodi u dvojbu sudionike u prometu, jer se time utječe na njihovu sigurnost. U konkretnom slučaju, potrebno je voditi računa o svim aspektima prometa i specifičnostima pješačkih tokova, kao i sigurnosti prometa na širem području raskrižja Osječka-Mihačeva draga-Billa. Zato uspoređivanje prometne signalizacije na toj lokaciji s drugim mjestima u gradu nije primjereno, odnosno može dovesti do krivih zaključaka.

Premještanje pješačkog prijelaza na južnu stranu raskrižja Osječka-Mihačeva draga-Billa detaljno je obrazloženo Vašem Mjesnom odboru, i to na sljedeći način:

“Budući da su brojenja prometa pokazala da je znatno veći broj vozila koja iz Mihačeve drage skreću desno prema Škurinjama, u odnosu na one koji skreću lijevo prema gradu, premještanjem pješačkog prijelaza omogućilo bi se desnim skretačima iz Mihačeve drage neometano skretanje u Osječku ulicu. Dakle,ne bi bilo potrebe za propuštanjem pješaka i time bi dobili 9 sekundi slobodnog zelenog svjetla.

S druge strane, lijevih skretača je znatno manje, pa uvjetno propuštanje pješaka ne bi trebalo predstavljati nikakav veći problem za uključivanje u Osječku ulicu.

Prema brojanjima pješačkog prometa, najopterećeniji je pješački prijelaz na ulici Mihačeva draga. Najveći dio pješaka dolazi iz smjera Rastočina koji zatim moraju preći pješački prijelaz preko ulice Mihačeva draga i Osječke ulice da bi došli do autobusnog ugibališta na Osječkoj ulici. Premještanjem pješačkog prijelaza pješaci će moći brže doći do autobusnog ugibališta bez da im se bitno povećava put u odnosu na prethodnu prometnu situaciju. To je još jedna pozitivna činjenica koja ide u prilog premještanju pješačkog prijelaza na južni privoz.”

U svakom slučaju, za sve dodatne informacije slobodno kontaktirajte telefon Gradskog prometnog centra (352 500) gdje Vam stručnjaci Rijeka prometa stoje na raspolaganju.

Odgovorite

Kalendar događanja