…evo jedne moje tužibabe, tj. ne znam da li je mogu tako nazvati ali nekome se moram potužiti.
…naime, radi se prosto o semaforima (svjetlosnim signalima) na riječkim prometnicama
zašto semafori???
…zbog brzine izmjenjivanja svjetlosnih naredbi…evo ovako, konkretnije, govorim iz perspektive vozača autobusa… kad se vozi, recimo 40 km/h, i dođete na nekih dva, tri metra od samafora i odjednom se pali “žuto”, nemate vremena reagirati jer, kočiti se ne smije naglo da putnici ne popadaju po autobusu…a crveno se toliko brzo upali da je druga polovica autobusa sigurno prošla kroz crveno.
…e sad, da ne mislite kako vozači buseva namjerno prolaze kroz crveno jer ovo ste svi, siguran sam vidjeli, pokušavam nešto po tom pitanju i napraviti.
…sjećam se da je “nekih” godina bila signalizacija podešena tako da bi PRVO zeleno svjetlo par puta (3-4 isprekidana) zasvjetlilo tako da se upozori vozače a tek tada bi se palilo žuto pa onda crveno. mislim da je to bilo bolje rješenje jer ovo gore se ne odnosi samo na autobuse već i na osobne automobila a znamo svi kakve se nesreće događaju na raskrižjima.
da li se nešto može napraviti po tom pitanju, da se semafori podese nekako “normalnije” jer ova signalizacija svakako nije dobra.

dragan zupan / 24.11.2011.

Poštovani,

zahvaljujemo na Vašoj primjedbi. Mišljenje vozača, osobito onih profesionalnih, dragocjena su nam prije poduzimanja pojedinih mjera u prometu. Na semaforima u gradu Rijeci zeleno trepćuće svjetlo prije prelaska na žuto rijetko se primjenjuje, iako smatramo da bi na nekim ravnim dionicama ulica moglo biti korisno radi ranog upozoravanja vozača da se bliži trenutak prelaska na žuto i crveno svjetlo. Zato ćemo Vašu primjedbu ozbiljno uzeti u razmatranje, kako bismo utvrdili pojedine lokacije na kojima bismo mogli izvršiti promjene režima rada semafora.

S poštovanjem,
Direktorica Rijeka prometa
Spomenka Mičetić dipl. oecc.

Odgovorite