Zašto novopostavljeni semafori u Zvonimirovoj ulici kod budućeg ZTC (križanja sa ulicom I.M. Ronjgova i V. Benca nisu podešeni kao i semafori kod NOVOG LISTA (ili na Mlaci prije bolnice), tako da se onima koji skreću ulijevo iz pravca Opatije prema navedenim ulicama upali zelena strelica nekoliko sekundi prije nego zeleno svijetlo onima iz suprotnog traka. Kod sadašnjeg podešenja oni ne mogu skrenuti u lijevo prije nego se isprazni suprotna traka. Vozila iza njih su blokirana i pokušavaju se preko pune linije prebaciti u prvu traku, što može izazvati sudar.
Hvala

Ivan Marion / 19.09.2011.

Ja bih samo htio napomenuti da ovo nije prvi puta da se to spominje, naime mislim da sam i ovdje jednom vidio jedan takav post a i sam sam primjetio neuskadjenost semafora posto zivim iznad spornog djela ceste.
Smatram da bi to trebalo cim prije rijesiti posto se na spornom djelu ceste, na tjednoj bazi dogodi sudar, što manji, što veći.

Poštovani,

Semaforski uređaji kod ZTC-a rade u privremenom režimu rada.
Naime, oni su još uvijek dio gradilišta Zapadnog trgovačkog centra i nisu pod upravljanjem i daljinskim nadzorom Gradskog prometnog centra Rijeka prometa. Točno je da signalni planovi rada tih semafora funkcioniraju na način da se skretanje u lijevo iz Zvonimirove može ostvariti tek kada iz suprotnog prometnog smjera nema vozila. Takav je princip Zakonom o sigurnosti prometa na cestama dozvoljen, i obično se primjenjuje na prometnicama sa više prometnih traka, jer se za smjer ravno može koristiti desni trak. Problem nastaje kada je promet jak u oba smjera te se stvara kolona za skretanje u lijevo.

Rijeka promet će na raskrižja Zvonimirova-R.Benčića (kod Novog lista) i Zvonimirova-M.Barača-Krešimirova (raskrižje Mlaka) u narednim mjesecima postaviti nove upravljačke uređaje te će se u dogovoru sa Hrvatskim cestama cijeli prometni pravac, uključujući i raskrižja kod ZTC-a, postaviti u koordinaciju. Tom prilikom Rijeka promet će Hrvatskim cestama predložiti da se korigiraju i signalni planovi rada semafora kod ZTC-a.

Drago mi je čuti da su spomenuti semafori dio gradilišta koje miruje. Ako bude kao TC na Vežici to bi značilo privremeno za desetak ili više godina.
Isto tako mi je drago čutio da su navedeni semafori u skladu sa Zakonom o sigurnosti prometa na cestama, ali ipak bi bilo dobro da rade kao i semafor kod NOVOG LISTA ili onaj na mlaci prije bolnice, prije nego dođe do veće nesreće, jer na toj dionici se vozi i puno brže nego je dozvoljeno.
Hvala na odgovoru

Gledajte, apsolutno tamo nije problem u gužvi već u tempiranju semafora.
Napravio sam jedan test na semaforu u Zvonimirovoj pred vecer kada je bilo malo prometa i primjetio da se u trenutku paljenja zelenog svjetla za automobile iz pravca Turnića (skretanje prema gradu i Zametu), još uvjek nije ugasilo zeleno svjetlo iz pravca grada odnosno pol sekunde nakon sto se upalilo zeleno sa Turnića, ovo iz grada se prebacilo na zuto i crveno i to sve jako jako jako brzo.
Mislim, po meni je to potencijalno po zivot opasan pjesacki prijelaz odnosno krizanje pošto bez ikakvog problema moze se dogoditi da i neki auto naleti na pjesaka kada su semafori tako “dobro usklađeni”.
Moj prijedlog je da se tamo, ako se vec nemogu popraviti semafori, ujutro i posljepodne postavi promtna policija koja bi regulirala promet posto tada prolaze djeca iz skole i vrtica i puno je sigurnije od sadasnjeg nacina reguliranja prometa ovakvim semaforima

Odgovorite