Poštovani,
par puta sam se provozao Krešimirovom ulicom – dio koji je asfaltiran od želj. kolodvora do dijela Mlake prvo autom, a zatim i motorom. Što reći, prvo nije asfaltirana cijela dionica, nego samo dijelovi ulice što je neprihvatljivo jer je dosta oštečen kolnik i na dijelu od Krešimirova ulica 52A (Zavod za javno zdravstvo) do dijela prilazu Mlake, drugo, polopci šahta njih 3 komada su već ulegnuli ispod razine novog sloja asfalta i tako prelaskom auta ili sa motorom, osjeti se vrlo neugodan udarac, a o opasnosti prelaska sa motorom ne trebam ni govoriti. Nažalost, nisam stigao slikati ulegnute šahtove, ali ću to učiniti u što kraćem roku.

Pitanje: Tko je odgovoran za ulegnute šahtove, kad se planira i ako se planira urediti i tko je dao zeleno svjetlo za puštanje u promet dio novouređene dionice sa ulegnutim šahtovima?

Rijecanin / 23.08.2014.

Krešimirova ulica nije sanirana. Naime, s nakon započetih radova u u Krešimirovoj, stanje u toj ulici pokazalo se daleko složenijim od očekivanog. Kao što ste vjerojatno mogli pročitati u medijima, problem je u instalacijama iznimno plitko položenima pod asfalt, a dijelom i u debelom sloju armiranog betona, pa je potrebno izraditi poseban projekt sanacije, slično kao u Adamićevoj i na Rivi koje će biti rekonstruirane iduće godine. Drugim riječima, sanacija ove ulice ne zahtijeva samo sanaciju asfaltnih slojeva, već cjelokupnu sanaciju kolničke konstrukcije s betonskom pločom i donjim slojevima te konstrukcije, što nije bilo predviđeno projektom, a nije se niti moglo predvidjeti dok radovi nisu započeli. Radovi na Krešimirovoj ulici izvedeni su stoga kao privremeno rješenje. Punoj sanaciji pristupit će se nakon izrade nove projektne dokumentacije, pri čemu će se nivelirati i zamijeniti poklopci šahti.
Naravno, Krešimirova ulica će iduće godine, nakon što se izradi projekt biti u potpunosti uređena što znači i potpuno novi sloj asfalta.

Odgovorite