Slušajući danas tužibabu, gospođa se javila sa problemom da je rampa na beznima zablokirala i da su zvali sve brojeve iz Rijeka prometa kao i onaj broj u garaži i nitko se nije javljao. Gospođa je rekla da je uspjela dobiti radio i tužibabu, pa ako je netko čuo da pošalju nekoga u garažu jer se stvorila velika gužva i da su svi očajni. Moje pitanje je, zašto se to događa i je li istina da nitko blagdanima i vikendom u garaži, kada ima najviše kupaća s plaže nitko ne radi. Također, zašto nisu mogli nikoga dobiti, znači li to da nitko ne radi ili se ne javlja.

Drenovac / 05.08.2011.

Kako su i sami ljudi iz tvrtke Rijeka promet u vise navrata pisali u odgovorima na druge Tuzibabe na portalu, glasnogovornik Rijeka prometa d.d. je Robert Maršanić i moze ga se kontaktirati na 051 352–521, 099 579 01 83 ili e-mail: marsanic@rijekapromet.hr.

Upravo sam ga dobio, (covjek se javio na prvi poziv) rekao je kako su upoznati s kvarom te da su u ovom casu serviseri na putu.

Samo je žalosno da ljudi u garaži ne mogu dobiti nikoga a nemaju telefonski imenik da potraže glasnogovornika i da moraju zvati radio da bi se nešto napravilo.

Odgovorite

Kalendar događanja