Pišući ovo ne znam trebam li se smijati ili plakati.
Navesti ću niz nelogičnosti i cijeli dojam stoga je malo duže.
Grad Rijeka, tj. Rijeka promet i Luka Rijeka išli su prelegulirati promet oko tržnice.
Prvi nelogičan potez je zašto se ukinulo dosta parkirnih mjesta i toliko raširio pločnik?
Stari je bio dovoljno širok.
Da se dobije više prostora za određene restorane?
Za najbolje pojašnjenje situacije početi ću slikama objašnjavati, preuzete su s jednog portala;
Slika1 Parkiralište na Rivi boduli. Ovakvu regulaciju i označavanje vjerojatno nema ni jedan grad u svijetu. Ako je parkiralište trebale bi biti plave. No pobogu, što je to za neke trajekte, odjednom ako se pojavi autobus bi se trebali svi maknuti s parkirališta? Samo da se potroši novac na nepotrebno bojanje? Još jedna nelogičnost je da su u sredini stavljeno očito nekakvo prometovanje u oba smjera, no oveoznake na cesti nisu po nikakvim standardima, a razmak između crta je premalen.
Ista slika nelogičnost 2 iz smjera Terminala zabranjeno je skrenuti kroz parkiralište jer to zabranjuje prometni znak koji kaže da samo “LUKA” može tu prometovati. Na istom manjem parkiralištu čak ni na automatu nije jasno definirano radno vrijeme, cijena sata, iako po zakonu treba biti mjesta za invalide na javnim parkiralištima i pod naplatom, ovdje nema…
Ok, idemo dalje, dolazimo do terminala i dvije rampe.
Apsurdna situacija je sljedeća. Prolaz je preuzak i otok na kojemu su rampe podsjeća na ulaz za Bazene Kantrida, parkiralište Rijeka prometa. Namijenjeno prolazu autobusa a oni ne mogu proći.
Dobro, recimo da smo teleportirali autobus i nekako ga okrenuli, ovom zbunjujućom signalizacijom autobus nema kamo izaći, naime znakovima mu je svugdje to zabranjeno.
Ako je netko primjetio, iz smjera grada Rive je naznačeno da autobusi moraju krenuti lijevo ka Demetrovoj, no šok ona je uska i naravno znak sa strane desno, zabranjeno za autobuse…
Tu su i otočići koji su opet bez razloga, tek tako da se još koja stotina tisuća kuna na njih potroši.
Recimo da automobil želi izaći, dolazimo do sljedeće nelogičnosti, Demetrova.
S obje strane novi znakovi zabranjeno parkiranje, na cesti 4 trake za prometovanje (bijele i žute) i nekoliko isto označenih parkirnih mjesta po cesti. U idealnom slučaju čak i da nitko nije parkiran nekako bi moglo proći 2 automobila paralelno.
Izlazak na križanje Ivana Zajca-Cindrićeva. Semafor je antipametan i ima kratko trajanje. Ljudi su se žalili na semafore i njihovi sinkronizaciju gradonačelniku na radiju još tjednima prije i on je rekao da zna za to, Rijeka promet ima “5 inžinjera koji su zaduženi za semafore”. Ista apsurdna situacija semafor na istoj lokaciji je propuštao svega nekoliko auta. Zar se to nije moglo prije predvijeti? zašto tih 5 inžinjera nije moglo predvijeti više vozila iz smjera tržnice? Zašto se onda čekalo tjednima za preinaku, znači li to da je neka druga tvrtka promjenila rad semafora? (ili su ti inžinjeri radili i na ovoj regulaciji pa nemaju vremena).
I sad, ignorirajmo semafor i sve ovo.
Ovdje se nalazi i parkiralište na Grobničkoj rivi, kraj Eksportdrva.
Kako se ovo može naplaćivati kada je pristup cestom preko tračnica. “Mogu samo zamislit kakav ovdje nastane krkljanac kad se nađe par auta koji bi unutra, i još toliko onih koji bi van, a uz to usporavaju izlaz iz Wenzelove. Kada se u taj cirkus uplete i pokoji vlak.” Ako bi i htjeli izaći pravilno, možda desno s tog parkirališta, ne bi mogli jer nema semafora a cesta je ionako nemoguća za auto. Kako je ovo dobilo dozvolu za rad, za naplaćivanje parkinga?
Apsurd je i isti semafor kraj parkirališta (valjda tih 5 inžinjera su zaduženi i za njega) koji je do neki dan čak i uključivao zeleno; članak u 24 sata
http://www.24sata.hr/reporteri/semafor-na-cesti-koja-zavrsava-u-zicanoj-ogradi-zbunjuje-ljude-238320
I ovdje se spominje Danijel Frka, koji uvijek sve opravdava (valjda je on odgovoran ili tko je?)
Da ne duljim, ovo je nepodnošljivo, nema mjesta za parkiranje, ujutro se samo 2h izgubi za ulazak i izlazak s tržnice, auti trube, ribari ne mogu iskrcati ribu, problem stvara problem. Ljudi masovno bježe s tržnice.
Potrošeni su milijuni za ovo što nismo nikako željeli.
A i još se želi puno potrošiti jer se misli izgraditi cesta kraj Brodkomercovih skladišta (koji usput rečeno propadaju) ka ničemu.
Mogu li stručni ljudi na ovo odgovoriti i tko je sve zaslužan da ga pohvalimo, hoće li tko odgovarati za nastale probleme?