Poceli su radovi na rekonstrukciji Kresimirove koje ste jedva docekali da nesto dodatno ukinete.
Pored ocekivanog uzimanja drugih traka istocnog i zapadnog smjera, ukinuli ste potpuno nepotrebno lijevo skretanje na Manzonijevoj, umjesto da isto konacno dozvolite, uz okretanje smjera trece trake i na Teslinoj, Kambijerijevoj, pa cak i na sirokom zavoju kod zdrastvenog zavoda kako bi ljudi sa zapada mogli na vrijeme skrenuti na nekom od ovih skretanja, sada preko samo jednog suprotnog traka, znaci gotovo bez zaustavljanja , uz ukidanje svih semafora …
Omogucite to smjesta ili argumentirajte ukidanje ovog jedinog lijevog skretanja …
Ovaj puta neću crtat, samo cu iskoristiti priliku i upozoriti na jos jedan bitni detalj finisiranja ove rekonstrukcije Kresimirove, odnosno Trga kralja Tomislava sa prvim pravim strateskim rotorom centra Grada, koji bi morao upaliti svjetlo na kraju tunela svakodnevnog prometnog kolapsa za cirka godinu dana …
Imate dovoljno vremena, molim pošten komentar.

zdravax@gmail.com / 14.07.2019.

Poštovani,

složeni radovi na rekonstrukciji Krešimirove ulice na dionici od oko 900 m, uvjetovali su i definiranje koncepcije prometnog rješenja za vrijeme odvijanja radova, u kojoj su sudjelovali predstavnici sva tri investitora, izvođača radova, MUP-a i Rijeka prometa.

Glavni uvjet koji je postavljen pred projektanta je dvosmjerno odvijanje prometa uzduž cijele trase radova, kao i osiguranje održive protočnosti, uz prednost vozilima javnog gradskog prijevoza. Ključni faktor ometanja održive protočnosti u situaciji kada su za prosječan promet od 10.500 vozila na dan na raspolaganju samo dva prometna traka, jesu lijeva skretanja, koja zaustavljaju sav promet iz surpotnog smjera, odnosno blokiraju promet u vlastitom traku, zbog čekanja na slobodno lijevo skretanje. Drugi ključni faktor su semafori koji svojim radom dodatno usporavaju promet na glavnom smjeru, pa je u radu ostavljeno samo semaforizirano raskrižje Krešimirova-Nikole Tesle.

Napominjemo da promet u zoni odvijanja radova sada funkcionira na zadovoljavajući način, ali treba imati na umu da je promet u srpnju i kolovozu smanjen za 15-20 % u odnosu na ostale mjesece, pa u rujnu valja očekivati povećane gužve. U takvim uvjetima smatra se da bi lijeva skretanja dodatno usporila ionako usporeni promet.

U svakom slučaju, stanje u prometu prati se neprekidno te će se po potrebi poduzeti dodatne mjere kako bi se zadržala protočnost prometa.

Za sva dodatna pitanja i pojašnjenja stojimo na raspolaganju.

S poštovanjem,
Gradska uprava

Prvi odlomak
Znam

Drugi odlomak :
Isto tako znam zasto ste ukinuli i to JEDNO LIJEVO SKRETANJE jer drugih i nema, a znam i to da bi sada kada imamo za preci SAMO JEDAN SUPROTNI TRAK trebali otvoriti SVA MOGUCA LIJEVA SKRETANJA, uz okretanje smjera trece trake Nikole Tesle i UKIDANJE SVIH SEMAFORA ….
Treci odlomak :
Promet ovom dionicom trenutno funkcionira na granici ludila, kako svi misle za razliku od Vas, i krajnje je vrijeme da ispitate sve ovo sto Vam predlazem ja, kako bi jesen bila podnosljiva, a Vi imali cistu savjest da ste pronasli zaista najbolji nacin rjesenja ovog ludila ….
Za dozvoljena lijeva skretanja uopce nemorate brinuti sto cu vam naknadno poblize objasniti samo pogasite semafore molim … Sve, od Zabice do Mlake, cak i one za pjesake . Imajte konacno malo povjerenja u svoje “blesave” građane koji ce znati odgovoriti i cjeniti to vase povjerenje.

Cetvrti odlomak :
Naravno da je dobro da pratite sve to, pa to vam je i posao, ali onda poduzmite nesto vrlo jednostavno, jeftino i potpuno logicno kako bi promet u svim pravcima tekao naravno usporeno, ali zato max kontinuirano .
Ukidanjem jedinog lijevog skretanja i zadrzavanjem semafora na Trgu Kralja tomislava, postigli ste upravo suprotno. Onemogucili ste najprirodnija lijeva skretanja ovima sa zapada, i potjerali ih u totalno blokiranu Vukovarsku i Franje Candeka, a semaforima bespotrebno isprekidali inace moguci kontinuitet istocnog smjera kojeg ipak NE MOGU NARUSITI OVA NOVA LIJEVA SKRETANJA zbog niza olaksavajucih faktora, sto bi vam mogao elaborirat ako bas nevidite isto sto i ja, ali bih vam prije toga ipak preporucio da vam uzor bude Zametska … dvotracna, dvosmjerna, bez semafora, upravo kao ova današnja Kresimirova ako ovo dopre do vas

U svakom slucaju mozete probat , treca traka Nikole Tesle jug je ionako neiskoristena a sada bi dobro dosla … pogotovo nakon prosirenja u tri traka istoka, i tri traka zapada uz postavljanje jednog lijepog rotora …. vau

Lijepi pozdrav

Ha … Vidim da niste ukinuli ni semafor kod Infexa iako na tom mjestu postoje samo dva traka i pješački prijelaz sa pozivom za prelaz
Zasto ako mogu znat ?!

Odgovorite