Trg Kralja Tomislava Rotor Z.S. 2. Naked.jpg

Trg Kralja Tomislava Rotor Z.S.  2. Naked.jpg

Iako djeluje futuristicki, ovo je vrlo izvedivo i nuzno ... i uopce nije ni skupo ni ružno.

Lijevo i desno skretanje iz Kresimirove u Teslinu pa shodno tome i otvaranje sjevernog smjera Tesline za sav promet a ne samo za autobuse, okretanjem trece trake juznog smijera u sjeverni, uredjenjem i izgradnjom zone R.B. postaje, ako nije vec, a je, i to odavno, prioritet i jedino ispravno rjesenje prometa oko zone R.Bencica velikog riječkog križanja jednog poprećnog i četiri uzdužna glavna prometna pravca, te jednog nadam se budućeg uzdužnog tunela Školjić - Brajda

Strucnjaci, urbanisti i planeri su vjerujem toga vrlo dobro svjesni, ali ne i gradjani koji bi to trebali podrzati i pogurati kako bi se slomio konacno taj naftni lobi ...
Ostaje pitanje kako to izvesti.
Semaforima kao do sada uz dodavanje jos jednog intervala za lijevo skretanje kresimirove u Teslinu, ili mozda bas ovim rotorom Zelj. stanica ... i Potok ... i Brajda :)

Umetnuti odlomak 24.02. 2014.

Jos jednu vrlo vaznu opravdavajucu cinjenicu ovakvog uredjenja ovog raskrizja mozemo naci u potrebi odnosno mogucnosti izlaska pjesaka i vozila preko juznog parkinga (iza pjesackog prelaza) i samo dva kolosjeka na depo objedinjenog Međugradskog i prigradskog pa čak i gradskog budućeg autobusnog kolodvora ... i dalje izmedju obnovljenih, rekonstruiranih i jednostavno prilagođenih a ne srušenih novokupljenim (20 000 000 k ) gradskih želj.-cestovnih "skladista" ispod volte na trg Zabica, (Vidi tag Zabica i Autobusni kolodvor), cime bi omogucili užasno kompliciranu i skupu rekonstrukciju podvoznjaka u Trpimirovo zbog podzemnih instalacija , i polaganje preostala oba traka u podvoznjak za ocekivani frekfentniji prolaz gradskih vlakova, kada bi ovdje imali osigurani sigurnosni prelaz pruge u nivou kolnika ... ili pak potpuno novi jednotracni jednosmjerni podv oznjak ... što zapravo uopće nebi ni trebalo ako bi se dosljedno nastavilo sa rotorizacijom Brajde rotorom Potok i onim ispred Elektroprimorja .. te probijanjerm spasonosnog, tunela Podgrad i konacno , otvaranjem lucke dionice produzene D 403 od Mlake do Zabice (y) umjesto onog planiranog Školjić - Potok - Mlaka samo na ovaj rotor kod Elektroprimorja ... što bi bilo dovoljno , a za što je opet potreban i ovaj rotor Želj. stanica , odnosno optimalno iskorištena ulica Nikola Tesla za razliku od užasne situacije koju imamo danas ...
Ovako sastrane mi se cini da se sa rjesenjem ovoga niko ozbiljnije nije bavio do sad, inace bi se vec nešto rjesilo pa nebi bilo isto zadnjih pedesetak godina ... a mozda i nebi jer je stvarno zahtjevno i vrlo ozbiljno da bi se parcijalno rješavalo ... iako bi moglo ako bi se znalo za ovo, ali nije pa je zato jos uvijek tako blesavo ostalo ... ko zna do kada i zašto, vjerojatno svi, odnosnoi niko :(

Znam da nije bilo jednostavno rjesiti sve ovo nekakvim futuristickim rotorom, ali prolongirati trenutno rijesenje u iscekivanju tunela podvoznjaka i vijadukata oko Brajde, Potoka i Zelj. staniceje u danasnje vrijeme kao i svih ovih godina je neozbiljno neodgovorno i nemoralno, pogotovo ako sve ovo mozemo rijesiti trenutno, jeftino i efikasno ovim, kako kaze Eden Dan remek djelom saobracajne protocnosti ... dakle Rotorom ... koji će omogućiti sve ostalo

Ako neko slucajno zali za velikim platanama, mogu ga utjesiti da se one nece rusiti ... tek dvije tri, ali se zato mogu posaditi desetak novih, koje ce vrlo brzo izrasti na obilnim podzemnim vodama sa Škurinjske drage i Potoka ... pa da.

Taj se otok sa platanama zbog simetrije može proširiti za cijelu traku istočnoga smjera kao što je napravljeno sa zapadnim trakom na sjeveru ovoga trga, čime se pomiču tri južna kolnička traka istočnoga smjera prema zgradi kolodvora na jugu, te šiiiiri rotor za dodatna 3 metara, pa sada ima već punih 35 Metara za dva traka i samo tri kraka ... kada se zatvaraju središnja vrata zgrade željezničkog kolodvora i otvaraju bočna (y)

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10204212653250574&set=gm.992831504063608&type=1&theater
https://www.facebook.com/events/1601778600055185/permalink/1602168466682865/
https://www.facebook.com/groups/REFaj/permalink/1329702963709792/
https://www.google.hr/search?