U vrijeme kad nije bio izgrađen čvor Čavle i obilaznica kroz Dragu sav promet u vrijeme turističke sezone išao je preko Vežice i zbog protočnosti zabranjeno je skretanje iz ulice Tome Stzrižića u lijevo prema Kačjaku i skretanje iz ulice Sveta Ana u lijevo prema ulici dr. Zdravka Kučića.
Taj režim stoji i danas kad su navedena raskršća daleko manje frekventna i smatram da su dovoljno široka i pregledna i da bi se mogla vratiti u normalnu funkciju bez ikakvih ograničenja. To bi olakšalo komunikaciju npr. netko tko iz Sušačke bolnice ide prema Orehovici mora raditi okretanja na slijedećim raskršćima ili obilaziti po Vežici. Isti je slučaj na putu iz Drage prema obilaznici, ili skrenuti u zabranjenom smijeru (jako često) ili obilaziti po Vežici.

Priloženi dokumenti

Ivo / 26.02.2012.

Rješenje koje je napravljeno da se sa Orehovice ne može uključiti na zaobilaznicu i na autoput za Zagreb je nespretan i nevjerovatno da je to netko dopustio da se napravi. Uložene se teške milijarde kuna, a sa Orehovice se nemaš gdje uključiti.

Koliko sam ja čitao u Novom Listu, a čini mi se da je izvor bio iz AC Rijeka Zagreb, spremaju krajem ove i početkom iduće godine veliku i temeljitu rekonstrukciju čvora Orehovica…

Poštovani,
Iako ste točno primijetili da tranzitni promet više ne prolazi smjerom Orehovica-Vežica-Plumbum pa ne opterećuje raskrižje na Svetoj Ani, prema našim mjerenjima, intenzitet prometa i dalje je vrlo jak. Osobito je jak promet glavnim smjerom Vežica-centar grada preko ulice Tome Strižića. Taj intenzitet traje cijelog dana, što je razumljivo kada se zna da je to jedan od tri pravca koja povezuju vrlo veliko stambeno naselje Gornja Vežica i centar grada.

Zbog velikog nedostatka kojega ima čvor Vežica (spoj ulice Zdravka Kučića na cestu D-404), a taj je da se iz centra grada s ceste D-404 ne može skrenuti na Vežicu, smjer ulica Tome Strižića-Vežica i dalje je vrlo važan jer uz ulicu Brdo predstavlja glavni koridor koji iz centra grada vodi prema Vežici.

Nažalost, prostorne mogućnosti raskrižja na Svetoj Ani, konkretno spoja ulice Tome Strižića na ulicu Kačjak, ne dozvoljavaju da se u ulici Tome Strižića formira jedan dodatni prometni trak za lijevo skretanje. Zbog toga bi svako vozilo koje namjerava skrenuti u lijevo iz ulice Tome Strižića prema ulici Kačjak, moralo najprije propustiti vozila iz suprotnog smjera, a istovremeno bi uzrokovalo zastoj za sva vozila koja iza njega nastavljaju ravno. To bi uzrokovalo neprihvatljive gužve, u što se povremeno možemo i sami uvjeriti kada vozači pokušavaju nepropisno skrenuti u lijevo prema ulici Kačjak. Rijeka promet će i dalje mjeriti intenzitet prometa na ovom i drugim raskrižjima na tom području te će, ukoliko dođe do promjena u prometnim volumenima, predložiti i odgovarajuće preregulacije prometa.

S poštovanjem,

Direktorica:
Spomenka Mičetić, dipl. oec.

Raskršće ulica Sv. Ana i dr. Zdravka Kučića je dovoljno široko da se može umetnuti traka za skretanje u lijevo prema ulici dr. Z. Kučića, jer na njemu su četiri otoka (dva povišena i dva u razini asfalta).
Nisam zadovoljan odgovorom jer mi ovo više liči na ono “ne diraj me”.

Odgovorite

Kalendar događanja