Poštovani, često prometujem Osječkom ulicom a posebice iz smjera Rastočina.
Zašto se iz smjera Mihačeve Drage nikada ne uključuje zelena strelica prema desno? Također, mi iz smjera Rastočina često moramo propustiti pješake koji prelaze preko Osječke. Ja im većinom i stanem, no vrlo često se dovode u opasnu situaciju, te im i ostali vozači nekada ne staju i primorani smo prolaziti kroz crveno. A što je još gore, budući da ovdje često i ima i nema pješaka, neki vozači “automatski ne staju” budući da misle da nema pješaka. Zeleno se uključuje samo ako netko pritisne a ne može svatko vidjeti je li pješacima zeleno ili crveno. Zašto se ne bi postavilo ono što žmiga žuto kao na nekim drugim semaforima kako bi upozorilo nas vozače na prisutnost pješaka?

Također, smeta mi i to što vozači parkiraju ispred Bille i točno ispred semafora te kada idem u Billu ovdje su dostavna vozila, parkirani osobni automobili itd. koji zauzimaju cijelu jednu traku ispred semafora. Zaustavila sam se i fotografirala iste.

Isto tako, iz smjera Osječke, kraj Brodokomerca postoji znak pješački koji se izgubio negdje u zelenilu grmova. Dok je onaj kraj Bille savijen, onaj kod M.D okrenut u krivu stranu. Tko je odgovoran za ovo navedeno?

Neki dan sam i vidjela manju nesreću kod zavoja ispred navedenog semafora. Naime, netko je stranih registracija malo je udario u stražnji kraj auta ispred, jer je točno iza zavoja bila kolona vozila koji čekaju ispred semafora. Iako je vozio normalnom brzinom, valjda nije očekivao kolonu iza zavoja. Zašto se prije tog zavoja ne postavi znak da nadolazi semafor, ne znaju svi stranci što ih čeka iza ugla.

Također, svi pješački prijelazi(osim onog kod Bille) preko tog raskršća nisu valjda godinama bojani jer se boja vidi u tragovima.

Dora2 / 18.04.2011.

Hvala Vam za pocetak na fotografijama, uvijek nam je draze vidjeti ovakvu Tuzibabu. Sto se tice Vasih pitanja, molim Vas za strpljenje s obzirom da ste otvorili citav niz njih, pa ce Gradskoj upravi trebati malo vise vremena da prikupi odgovore.

Onaj dio koji se pak tice voznje i pjesackog, to Vam moze odgovoriti svatko… Po pravilu o prometu svaki je vozac duzan zasutaviti se prije pjesackoga jer ga na to upozoravaju oznake na kolniku i prometni znakovi obavijesti.

Poštovani,

pretpostavljamo da se Vaša primjedba na režim rada semafora, na raskrižju Mihačeva Draga – Osječka, u kojem se iz smjera Mihačeve Drage nikada ne pali zelena strelica odnosi za poslijepodnevno razdoblje od 13 do 20 sati. U navedenom vremenu programiran je signalni plan u kojem se ne pali strelica za smjer iz Mihačeve Drage. Naime, u početnoj fazi semaforizacije Osječke ulice na ovom raskrižju bio je instaliran program koji je u tom razdoblju radio prema signalnom planu u kojem je bilo predviđeno dodatno zeleno svijetlo za skretanje u lijevo iz smjera Mihačeve Drage u Osječku ulicu. Budući da su brojanja prometa pokazala da je upravo u tom razdoblju iznimno povećan priliv vozila iz smjera grada koja se kreću po Osječkoj ulici, dodatno vrijeme za skretanje putem strelice iz Mihačeve Drage na Osječku ulicu ukinuto je kako bi se glavnom smjeru (Osječka ulica) dodalo potrebnih 10 sekundi i barem donekle povećala protočnost glavnog smjera koji je po pokazateljima o brojanju prometa značajnije opterećen od privoza iz Mihačeve Drage. Usporedbe radi, po Osječkoj ulici iz smjera grada u razdoblju između 15:30 i 16:00 sati kreće se 517 osobnih vozila, a u istom razdoblju na privozu iz Mihačeve Drage 119 osobnih vozila.

U ostalim vremenskim razdobljima tijekom dana, kada se ne radi o ovakvoj preraspodijeli prometnog opterećenja, ovo raskrižje radi na način da je osigurano dodatno vrijeme skretanja putem zelenih strelica na svim privozima.

Rijeka promet d.d. je u dogovoru sa MO Škurinjska Draga izvršio brojanja prometa na ovom raskrižju tijekom ožujka i travnja 2011. godine. Trenutačno se razmišlja o premještanju pješačkog prijelaza na Osječkoj ulici sa sjevernog privoza (privoz smjer Škurinje – grad) na južnu stranu raskrižja (privoz smjer grad – Škurinje) tako da trenutno ne bi postavljali nikakvu dodatnu signalizaciju što se tiče predmetnog pješačkog prijelaza dok se ne izradi konačno rješenje. U svakom slučaju, postavljanje treptača koji dodatno signalizira prelazak pješaka preko pješačkog prijelaza, ne bi odmogao, ali je isto tako upitno da li bi imao većeg učinka na nekolicinu nesavjesnih vozača koji, ionako ne poštuju zakonske odredbe zaustavljanja i propuštanja pješaka.

Osječka ulica u nadležnosti je tvrtke Hrvatske ceste d.o.o. Ispostava Rijeka (adresa: Nikole Tesle 9, odgovorna osoba Matija Glad, e-mail: matija.glad@hrvatske-ceste.hr, tel. 051 213 – 260) tako da se za sve nepravilnosti (prometni znak nailaska na pješački prijelaz koji je u zelenilu) na toj cesti trebate obratiti navedenoj tvrtki. Prometni znak u Ulici Mihačeva draga vraćen je u ispravan položaj, a razlog zbog kojega je on bio pogrešno usmjeren je upotreba fizičke snage od strane nepoznate osobe, odnosno namjerna devastacija i oštećenje.

Manja prometna nezgoda koju navodite u Tužibabi dogodila se zbog nepoštivanja ograničenja brzine, odnosno zbog neprilagođene brzine vozila uvjetima na cesti.

Vezano za bojanje pješačkih prijelaza, potrebno je istaknuti da će se tijekom mjeseca svibnja 2011. godine svi pješački prijelazi obnoviti u noćnim satima. Naime, zbog velikog prometa vozila Osječkom ulicom radovi na obnovi pješačkih prijelaza moraju se obavljati noću.

Poštovani,
premještanje pješačkog nije pametno jer je sa sadašnje strane trgovački centar, autobusna stanica te ovdje prolaze svi pješaci…
Moguće je da se postavi i na južnoj strani, ali ne da se ukine tj. makne sa sjeverne strane.

Potpisujem ovo što toric1 govori, neka se onda postavi dodatni pješački a ne ukidanjem, i zanima me zašto se strelice za desno kod Bille uvijek uključuje a uopće nema automobila koja skreću desno.

Isto tako, niste odgovorili ništa vezano uz parkiranje kamiona i automobila uz Billu i zašto je znak zabranjeno parkiranje te da iste odvozi pauk (kod Bille savijen) tj. podznak da odvozi kamione okrenut u suprotnu stranu. Zar kada se znak pješački porpavljao, to nije bilo moguće isto okrenuti?

Odgovorite