Ovo pismo uputila sam upravi poduzeća Autotrans Rijeka, Udruzi za zaštitu potrošača, Novom listu i Inspektoratu Ministarstva mora, prometa i veza RH. Nitko mi se nije udostojao odgovoriti, pa se nadam da ćete barem vi nešto od toga objaviti u tužibabi. Lijep pozdrav,
Anastazija Vinković Kravaica

Poštovani,
godinama koristim usluge javnoga prijevoza, ne samo poduzeća Autotrans Rijeka već i drugih prijevoznika. Vaše su usluge skuplje od drugih oko 20%, što uopće nije opravdano s gledišta korisnika. Naime, autobusi su uglavnom jako stari i nedovoljno čisti. Neovisno o tomu, razlog zbog kojega šaljem ovaj mail je nedopustivo ponašanje osobe zadužene za organizaciju prijevoza na autobusnom kolodvoru Rijeka.
Linija Rijeka – Zagreb (polazak u 13.00 sati) vozi godinama na način da stane samo u Karlovcu i produži prema Zagrebu. Jučer, 21. lipnja, autobus je trebao krenuti prema voznome redu. Na peronu 1 stajao je autobus s natpisom „povremeni prijevoz”, što je bilo neobično.
Četrdesetak ljudi (među kojima i ja) bespomoćno je čekalo bilo kakvu suvislu informaciju o razlogu kašnjenja. U međuvremenu je zbunjeni mladi vozač (koji očito nije znao hoće li ili neće morati krenuti prema Zagrebu) dolazio nekoliko puta. Najprije je rekao neka čekamo jer dolazi drugi autobus. Putnike je o tomu trebalo obavijestiti putem razglasa uz ispriku!
Jedna je gospođa išla pitati u prometni ured kada će autobus krenuti (u tom trenutku je već bilo 13.15 sati) i osoba u prometnom uredu joj je rekla neka samo čekamo na peronu 1. Naposljetku se vratio isti vozač i rekao da ipak taj autobus vozi prema Zagrebu sa stajanjem u Delnicama i Karlovcu.
Ponavljam, s obzirom da se godinama vozim koristeći upravo ovu liniju, shvatila sam da ste pokušali poboljšati rentabilnost uvodeći stajanje u Delnicama. Do sada je autobus za Delnice stajao ispred autobusa za Zagreb, a kretali su u isto vrijeme, odnosno u 13.00 sati.
Međutim, osoba u vašem poduzeću koja je radila analizu rentabilnosti nije uzela u obzir učestalost putovanja u ljetnim mjesecima i još niz parametara (imate totalno nesposobnu osobu na tom radnom mjestu). Rezultat svega je nedopustivo ponašanje prema korisnicima vaše preskupe usluge.
Kada je vozač došao i počeo s pregledom karata (obično su dvije osobe – jedna vozi, a druga pregledava karte), pokazalo se da je prodano nekoliko karata više u odnosu na broj sjedećih mjesta, što je nedopustivo i više nego sramotno. Brojevi sjedećih mjesta u tom autobusu nisu bili označeni (izbrisani su uporabom). Sedmero ljudi je do Delnica stajalo, što je protivno zakonu (to nije gradski autobus).
Konačno smo, umjesto u 13.00, krenuli u 13.40 sati prastarim autobusom čija je najveća brzina također bila ispod svake kritike. Pri svakom kočenju su putnici „letjeli” naprijed, neovisno o smirenosti i pažljivosti vozača. Moje je odredište bilo Karlovac (uobičajeno vrijeme dolaska 14.40), a izašla sam iz autobusa u Karlovcu u 15.20 sati, zbog čega sam zakasnila obaviti vrlo važnu službenu obvezu.
Nisam sigurna hoće li moj protest imati bilo kakvoga odjeka. Stoga ću ovaj mail poslati Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture RH, medijima i Udruzi za zaštitu potrošača.

S poštovanjem,

Anastazija Vinković Kravaica
Braće Bačić 30
51000 RIJEKA

Anastazija Vinković Kravaica / 27.06.2011.

Anavin, stvarno nije potrebno da na ovaj način javno iznosite svoje ime i prezime jer na ovoj stranici odgovor nikada nećete dobiti imenom i prezimenom već je samo dobiven pod “gradska uprava”.
No, lijepo što ništa ne skrivate.
Situacija da se mora stajati za vrijeme vožnje je nekoliko puta bila i tema tužibabe Radio Rijeke. Osim starijih vozila, Autotrans ima i veliki broj novih autobusa te znam da se dosta ulaže u modernizaciju, no kao što svi znamo, doba je u kojoj novac ne pada sa neba i nije realno očekivati da će sva vozila biti najnovija. No, brine se o tome da svako vozilo bude opremljeno klimom.
Iako možda niste dobili odgovor, Autotrans je sigurno poduzeo korake kako se ovo više ne bi ponovilo i sigurno im je žao radi vaše neugodnosti.

Ovo je da ne povjerujes! Toric ti ako ne otvaras tuzibabe moras biti poklopac na svakoj koju otvori netko drugi? Od kud tebi uopce ideja da se javljas s takvim pricama gdje ti vjerujes da je Autotrans poduzeo korake? Kakva su ovo besmislena naklapanja i zasto ljudi uopce moraju trpiti ovakav teror? Umjesto da se pitanja drze cistima od nepotrebnih komentara covjek mora citati litanije o tome sto ti Toricu mislis da je neka firma ucinila… Daj covjece osvjesti se vise. Na urednika apeliram da se prestane tolerirati ovakvo ponasanje i da se tuzibabe drze “cistima” od nepotrebnih komentara koji nikome ne pomazu.

Iako sam izricito protiv komentiranja tudjeg misljenja, samo sam cekao trenutak kad ce se pojaviti ovakva reakcija. Zadnja Zivkova recenica sazima sve. Molim vas recite svoja iskustva o temi ili je ostavite bez komentara.

@Zivko, imam prijatelja u Autotransu, te su i oni upoznati sa problemom.
Inače, ako se ponekad ne dobije odgovor osobe ili tvrtke koja je zaprimila mail, ne znači da se ništa i ne poduzima. A i poduzimanje je relevantna stvar, ne može se točno reći što se podrazumijeva pod time.

Poštovana,
samim Vašim javljanjem na portalu Vaše pismo je objavljeno, no moramo reći kako je Autotrans privatna tvrtka, na koju Grad ni na koji način ne može utjecati.

Međutim, Gradska uprava uvijek podupire sva nastojanja naših građana kako bi dobili kvalitetniju uslugu. Zato zahvaljujemo na Vašem javljanju i nadamo se da smo barem na ovaj način doprinijeli mogućnosti da izložite svoj problem i mišljenje.

Odgovorite