Stariji štioci ove rubrike prisjetit, će se mojih kuknjava na račun VIK-a i njihovog održavanja šahti, općenito, pa i ovih koje pričinjavaju zvučnu kulisu za “ne pozabit” na području Štrange. Kad je jača frekvencija prometa, ni Zametski zvončari ništa “im” ne mogu.
Satiru kraju! Pitanja je za VIK:
1. Kada, kako i na koji način misle riješiti problem lupetanja šahti na riječkim ulicama?
2. Na koji će način isplaćivati odštete kada ih vozači krenu masovno sudski tražiti isplatu odštete za svoja vozila uništena svakodnevnim nepredviđenim opeterećenjima?

Hoćemo li dignuti paušal, vodnu naknadu, ili…..

Brundo / 07.01.2013.

Poštovani Brundo,
problem šahti nije samo na toj relaciji. Ja živim na Pehlinu; i primijetiti ćete ako idete glavnom cestom da imate labave šahte, par centimetara upale u asfalt, ostatke betona od miješalica dok voze i prosipaju beton te i same rupe u cesti. Poslao sam ja nekoliko upita, što u gradsku upravu, što cestama, i odgovor se bazirao na ovome “nažalost to nije 100% u našoj nadležnosti”. Obzirom da je odgovornost izgleda podijeljena (sad ne znam je li to za samo i samo šahte jer je moje pitanje bilo malo većeg opsega), nikoga nije previše briga za ostavljanje dijelova automobila po kolniku; a sudski nećete nažalost moći riješiti ništa.

Poštovani MLulić,
interensantno je da se Vi i ja dopisujemo o ovoj temi, a nitko iz Vik-a kome je ovo i bilo namjenjeno ne reagira. Možda su ljudi na skijanju…
Ali, idemo se uozbiljiti: O ovome problemu ne jaučem prvi puta. Kada se prilikom mojeg poslijednjeg osvrtanja na ovaj problem (tužibaba), uključio i Mjesni odbor skužili si ipak da je to u njihovoj nadleženosti (VIK) i žurno sanirali to, ali i druga mjesta, sa odbačenim zračnicama automobilskih kotača. Za 21. soljeće nije ni tako loše, zar ne?

Poštovani,
iz KD Vodovod i kanalizacija primili smo sljedeće očitovanje koje u cijelosti prenosimo:

Poštovani,

KD VODOVOD I KANALIZACIJA d.o.o. upravlja sustavom javne vodoopskrbe i sustavima javne odvodnje otpadnih voda koji se rasprostiru na 517 km2 te je zbog njihove izgrađenosti na velikom prostornom području otežano uočavanje nedostataka i oštećenja na oknima i poklopcima. Zahvalni smo na svakoj dojavi s točnim opisom lokacije nedostajućeg, oštećenog i lupajućeg poklopca, slijedom koje se u što je moguće kraćem vremenskom roku pristupa sanaciji. Tome možete i sami posvjedočiti s obzirom da smo po Vašoj pritužbi na lupanje poklopca u Vukovarskoj ulici kod kućnog broja 23, koju ste uputili također ovim putem – na Tužibabi portala Moja Rijeka, odmah izvršili podlaganje poklopca gumom. Nakon toga nismo zaprimili niti jednu pritužbu na njegovo lupanje.

Po upoznavanju s ovom Vašom novom pritužbom izvršen je također izvid na terenu te je na području Štrange utvrđeno lupanje samo jednog poklopca u nadležnosti ovog Društva. Lupanje poklopca nije u toliko mjeri da bi moglo uzrokovati direktnu štetu na vozilu. Ponovno je riječ o poklopcu u Vukovarskoj ulici kod kućnog broja 23. Dok je prošli put bilo moguće problem riješiti na jednostavan i brz način, ovaj put je potrebno zamijeniti postojeći i oštećeni okvir s poklopcem. Rok dostave za ovakve okvire s poklopcem nestandardne dimenzije 80 cm x 80 cm, nosivosti 400 kN, je duži zbog čega bi se zamjeni poklopca moglo pristupiti u roku od mjesec dana, a prema informacijama koje smo dobili od dobavljača. Ovom zamjenom problem će biti trajno riješen.

Na ostalim oknima sustava javne vodoopskrbe ili sustava javne odvodnje otpadnih voda, kako na području Štrange tako i Pehlina, koji je obiđen slijedom daljnjih komentara na izrečenu Tužibabu, nije uočena potreba za zamjenom ili podlaganjem. Vjerujemo da će i ostali upravitelji infrastrukture na tim područjima ispitati svoja okna i po potrebi izvršiti njihovu sanaciju.

S poštovanjem,

Mojca Spinčić
stručni suradnik za informiranje i odnose s javnošću
KD VODOVOD I KANALIZACIJA d.o.o. Rijeka

Odgovorite

Kalendar događanja