Budući da sam slušala tužibabu u kojoj je invalidna osoba opisala da su je mjesec ignorirali, pa je osoba otišla i do same direktorica koja je gospodinu samo poručila da će dodati mjesto kada budu imali vremena,
Vidjela sam da je netko reagirao i na ovom portalu (sva sreća), sada sam pročitala i (što je normalno za njih) da se mjesecima ne dobivaju odgovori (nekada uopće tj. godinama), to je točno.

Naime, još sam prošle godine tvrtki Rijeka promet se požalila telefonom da su prije dosta godina stavili nekoliko mjesta za invalide na parkiralištu kod stadiona na Kantridi.
Naime, prije nekoliko godina tamo je postojalo par mjesta no znak je ubrzo srušen a žuta boja se više ne vidi.
Budući da svakodnevno više od 300 auta parkira na onom ogromnom parkiralištu kako bi došlo do plaže, ja ovim putem ponavljam pitanje, možemo li ponovno dobiti invalidna mjesta na toj plaži tj. parkiralištu sa strane.
Rečeno mi je “provjeriti ćemo vaše navode”
Vidim da to puno “provjeravaju”, nitko me nije ni nazvao više od godinu dana.

Prestrašno je kakav je odnos Rijeka prometa prema građanima, posebice prema invalidima.

Isto tako, onog zaposlenika Rijeka prometa u garaži kod bazena treba poslati nekamo(npr. neka boji ceste ili otvara rampu na Delti) gdje neće građanima koji nemaju pravo govoriti da parkiraju na mjesta za invalide i cijelo vrijeme sjediti u kućici pod time mislim na onog s debelim crnim obrvama i kratkom kosom.
Što se dogodilo s onim starijim gospodinom od nedavno koji je radio svoj posao, bio vani cijelo vrijeme i pomagao invalidima te građanima.
Otpustili ste ga jer je savjesno i odgovorno radio svoj posao?
Možete li ga vratiti?
Možemo li saznati imena zaposlenika koji rade tamo i onog od prije malo koji je čak radio svoj posao?

Prijatelj iz prometnog redarstva mi je rekao da nitko iz Rijeka prometa-garaže nije nikada nazvao prometno redarstvo, pa čak ni na 0800 broj, rekao je da bi bilo makar nekako moralno da to radi.

Također, dajem upit, kome se tjednima na mjesta za kombije u istoj garaži stavljaju prepreke, a najnovije je da piše “rezervirano”.
Zašto?
Mjesta su uvijek prazna a uspoređujući 5% od 150 mjesta unutar garaže, i još +200 ljudi koje nepropisno parkiraju automobile prilaznim cestama dovodi do toga, da mi uopće nemamo mjesta parkirna jer ili su svi invalidi parkirani na tim mjestima ili nisu,ali su oni “u glavi” parkirani.
Kako god, nedostaje nam mjesta, može li grad zamoliti da nam se postavi još nekoliko, tj. da se dio praznih mjesta za kombije prenamjeni u mjesta za invalide?

Čak me i činjenica da Rijeka promet ima samo DVA (2) vozila pauk iznenadila, to sam ovdje pročitala.

Nedavno sam bila u Zagrebu, tamo ZG Holding ima toliko vozila, i recimo, bila sam u jednom trgovačkom centru i parkirala na mjesto za invalide, tamo doslovno kruže vozači pauka i samo čekaju da netko stane tko nema pravo, i to nekoliko vozila pauk, toliko su organizirani.

No, što je najgore u Rijeci neki trgovački centri ni nemaju mjesta za invalide.
Poput Plodina u Osječkoj.

Puno hvala Rijeka prometu d.d. samo nastavite sa ovakvim radom,
nepotpisana invalidna osoba.

Nives56 / 18.07.2011.

Vecina Vasih pitanja vec ceka odgovore u nekim slicnim Tuzibabama, no da stavimo naglasak na probleme koje spominjete, saljem i Vasu Tuzibabu u Gradsku Upravu.

Poštovani/a „Nives56“,

S obzirom da ste osobno kroz neprimjereni naslov Tužibabe prozvali Rijeka promet d.d. i njegove odgovorne osobe, smatramo da imamo jednako pravo da naš odgovor pročitaju svi koji su pročitali i Vaše pritužbe.

Prije svega, želimo Vama, ali i svim ostalim korisnicima portala Tužibaba napomenuti i iznova ponoviti da je Rijeka promet d.d. ustrojen po ISO sustavu sa certifikatom Bureau Veritasa te da smo u svibnju 2011. godine prošli redovitu procjenu sustava kvalitete na kojoj smo pohvaljeni za izuzetno kvalitetan rad, a osobito u području primanja i odgovaranja na upite građana koje dobivamo poštom, faksom, e-mailom, telefonom, putem raznih portala i slično. U tom smislu Rijeka promet d.d. sigurno može biti istaknut kao pozitivan primjer, što možemo i argumentirano dokazati navedenim certifikatom. Također, svakodnevno, iz dana u dan, pismeno, putem telefona ili u osobnom kontaktu, i kroz našu službu reklamacija u Sektoru parkirališta odgovaramo na desetke upita korisnika naših parkirališta.

Nadalje, Rijeka promet d.d. je tvrtka koja je posebno senzibilna prema osobama s invaliditetom te se stoga ne bi složili sa Vašim proizvoljnim zaključcima o tome da je odnos navedene tvrtke neprimjeren prema osobama s invaliditetom. Dapače, smatramo Vaš naslov i tekst uvredljiv, sramotan i ponižavajući za tvrtku Rijeka promet d.d. No, da bi demantirali Vaše riječi ne želimo se braniti bez argumenata, kao što ste to Vi napravili u Tužibabi, već argumentima i isključivo samo argumentima. Pa, krenimo redom.

Rijeka promet d.d. već ima iskustva sa pojedinim građanima ovog Grada koji su u svojim namjerama da obezvrijede rad svih poštenih djelatnika Rijeka prometa išli toliko daleko da su izmišljali prometne nezgode u kojima nas se optuživalo kao neizravnog krivca za nepostojeću prometnu nezgodu. Zamislite, poštovani/a „Nives56“, izmisliti prometnu nezgodu da bi se oklevetao Rijeka promet i njegovi djelatnici. To je zaista za rubriku „vjerovali ili ne“.

Upravo iz navedenog razloga ne možemo povjerovati u Vaše riječi kojim navodite da ste „nekoga“ u Rijeka prometu d.d. zvali, razgovarali s njim, ali Vam se nitko nakon toga nije javio. To naprosto ne odgovara istini iz jednostavnog razloga što je Rijeka promet d.d., osobama s invaliditetom, od dana osnivanja (1998. godine), pa do danas na području užeg i šireg područja Grada Rijeke označio oko 800 parkirnih mjesta. Od toga broja, oko 200 mjesta nalazi se na području naplate u središtu grada. Podrazumijeva se da sva ta parkirna mjesta svake godine treba i obnavljati. Ukoliko ste doista nekoga u Rijeka prometu zvali i pitali za bilo koju informaciju vezanu za označavanje parkirnih mjesta za osobe s invaliditetom onda ste morali osobno dobiti, ili Vas je Tajnica spojila, sa gosp. Igorom Ausilio (352 – 515, kontakt broj za sve one koji imaju potrebe za dobivanjem bilo koje informacije u svezi označavanja parkirnog mjesta za osobe s invaliditetom), koji je jedini (od 2000. godine) u Rijeka prometu d.d. zadužen za navedene poslove. Ime namjerno spominjemo iz razloga što navedeni djelatnik iz dana u dan dobiva pohvale od svih onih invalida kojima je do sada označio parkirno mjesto, pri čemu invalidne osobe ističu kako je sve urađeno brzo i jednostavno.

Vjerujemo da ste Vi, ali i svi građani Grada Rijeke upoznati sa činjenicom da se parkirno mjesto za osobe s invaliditetom označava uz propisanu proceduru u roku od 15-tak dana. Dakle, nakon što donesete svu potrebu dokumentaciju (rješenje ureda za gospodarstvo PGŽ o stupnju invaliditeta i zahtjev osobe s invaliditetom adresiran na Rijeka promet d.d.), navedeni djelatnik Rijeka prometa d.d. vas kontaktira radi dogovora o najprikladnijem mjestu gdje se može označiti mjesto i u roku od najviše 15 dana mjesto je označeno. No, ono što mnogi korisnici portala Tužibabe ne znaju je broj onih koji na razne načine žele dobiti takvo mjesto na koje nemaju pravo. Donose se razni neovjereni i lažni dokumenti kojim se takva osoba želi prikazati invalidom, a u stvarnost to nije. Poštovani/a „Nives56“ i korisnici portala Tužibaba, upravo se takve osobe javljaju po raznim forumima, portalima, tužibabama i sličnim mjestima gdje prozivaju Rijeka promet d.d. i vrijeđaju njezine djelatnike zbog toga „što im Rijeka promet d.d. ne želi odgovoriti i označiti mjesto za invalide“. Rijeka promet d.d. radi po utvrđenim propisima i zakonskim odredbama i svi koji imaju pravo na parkirno mjesto za osobe s invaliditetom, takvo mjesto će doista i dobiti.

Ono što je doista točno u Vašem tekstu su parkirna mjesta za osobe s invaliditetom na području ispod nogometnog stadiona na Kantridi. Prema uobičajenoj praksi i dogovoru, sve nedostatke (u što spadaju i parkirna mjesta za osobe s invaliditetom) na području nekog mjesnog odbora, Rijeka prometu d.d. bi trebao dojaviti i sam mjesni odbor. Uvidom djelatnika na samom terenu, doista je utvrđeno da su parkirna mjesta slabo vidljiva. Stoga će Rijeka promet u što kraćem vremenu (vjerujemo već ovaj tjedan) obnoviti horizontalnu i vertikalnu signalizaciju kako bi osobe s invaliditetom mogle u svakom trenutku pronaći slobodno mjesto.

Također, smatramo potpuno neprimjerenim odgovarati na Vaše komentare o djelatnicima koji su zaduženi za normalno poslovanje garažnog objekata u sklopu bazenskog kompleksa na Kantridi, no za vašu informaciju nitko nije dobio otkaz. Također, djelatnici imaju pravo i na godišnji odmor, ali i zbog potreba poslovanja Društva mogu biti prebačeni i na neku drugu parkirališnu lokaciju (Rijeka promet d.d. upravlja sa oko 4.500 parkirališnih mjesta na području Grada Rijeke), što spada u odluke Uprave društva i smatramo ih nepotrebnim obrazlagati.

Doista nam nije jasno od kuda Vam informacija da nitko iz Rijeka prometa d.d., odnosno iz garažnog objekata nikada nije zvao Prometno redarstvo. Sa punom odgovornošću i najodlučnije odbacujemo Vaše neosnovane pritužbe. Rijeka promet d.d. ima odličnu suradnju sa Prometnim redarstvom i u svakodnevnom smo kontaktu sa njihovim predstavnicima. Prometno redarstvo, osim na naš poziv, redovito obilazi područje oko bazenskog kompleksa, ali i samu garažu, pri čemu sankcionira sva vozila koja su nepropisno parkirana.

Nadalje, parkirna mjesta za kombi vozila označena su temeljem potrebe da se na tim mjestima omogući parkiranje kombi vozilima koji svakodnevno dovode veliki broj plivača, vaterpolista, djecu, odrasle, pa čak i osobe s invaliditetom na takmičenje, trening ili rekreacijsko plivanje. Istina je da su tijekom dva vikenda takva mjesta bila označena trakom REZERVIRANO, no vjerojatno ne znate da se u to vrijeme održavalo takmičenje u skokovima u vodu. U ostalim danima mjestu su rezervirana, ali ne i ograđena, upravo iz razloga mogućeg dolaska nekog kombija.

Sukladno Pravilniku o osiguranju pristupačnosti građevinama osoba s invaliditetom i smanjene pokretljivosti (članak 50) obveza je na svim parkirališnim lokacijama ili javnim garažama osigurati 5% parkirnih mjesta za osobe s invaliditetom. U sklopu garažnog objekata takvih mjesta ima 8, što na ukupan broj parkirnih mjesta u garaži koji iznosi 147, parkirnih mjesta za osobe s invaliditetom je dovoljan broj i u skladu su s navedenim Pravilnikom. Slažemo se da u određenim trenucima tijekom dana vjerojatno ima i veći broj osoba s invaliditetom koji traže parkirno mjesto, no problema s pronalaskom slobodnog mjesta u garaži imaju i vozači koji nisu osobe s invaliditetom. Sva vozila parkirana na parkirnim mjestima za osobe s invaliditetom u garažnom objektu imaju valjanu oznaku na vjetrobranskom staklu kojim dokazuju da se u njima voze osobe s invaliditetom. Rijeka promet d.d. nema zakonske ovlasti i mogućnosti provjeravati da li su u takvim vozilima doista osobe s invaliditetom ili „neke druge osobe“.

Usporedba Grada Zagreba koji ima oko milijun stanovnika, oko 450.000 registriranih osobnih vozila i 21 pauk vozilom sa Gradom Rijeka koji ima oko 130.000 stanovnika, oko 75.000 registriranih vozila i dva pauka doista nije primjerena. Što ste mislili pod tim komentarom?

Svi trgovački centri, u pravilu su u privatnom vlasništvu te Grad Rijeka i Rijeka promet d.d. niti može, niti smije određivati način poslovanja i pravila ponašanja u svezi parkirnih mjesta za osobe s invaliditetom na takvim lokacijama. No, s druge strane moramo demantirati Vaše riječi s Tužibabe jer Prometno redarstvo ima prioritet kada je riječ o kažnjavanju vozila koja su parkirana na invalidnim mjestima na užem i širem području Grada. Pritom, posebno naglašavamo da se vrlo često dešava da nakon poziva Prometnog redarstva, pauk vozilo intervenira i odvozi vozila parkirana na mjestima za osobe s invaliditetom na zatvorenim parkiralištima u središtu Grada (primjerice, s parkirališta Delta).

Dakle, kao zaključak se na kraju nameće konstatacija da ste u cijelosti neprimjerenim izjavama u Tužibabi nanijeli ogromnu štetu ugledu i renomeu tvrtki Rijeka promet d.d.. Postavljamo Vam stoga javno pitanje: „KAKAV JE VAŠ ODNOS PREMA RIJEKA PROMETU d.d.“

Također apeliramo na Vas, ali i na sve ostale korisnike portala Tužibaba da ubuduće argumentirano i korektno postavljanju upite. Stoga, uzimamo si za pravo da Vama i svim ostalim korisnicima portala Tužibaba koji nas izravno optužuju za razne neargumentirane „objede“ damo na znanje kontakt broj i ime osobe kojoj se možete izravno obratiti u svako doba dana, 24 sata na dan i koja je dovoljno educirana i stručna da Vam u razumnom roku pruži sve ili većinu informacija iz domene rada i djelovanja Rijeka prometa d.d. Ta osoba je Glasnogovornik Rijeka prometa d.d., Robert Maršanić (051 352 – 521, 099 579 01 83 ili e-mail: marsanic@rijekapromet.hr). Ukoliko ne budete zadovoljni sa njegovim odgovorima i/ili vremenskom roku odgovaranja na Vaše upite, uvijek vam ostaju na raspolaganju svi trenutačno raspoloživi portali, forumi i slično. Ukoliko niste sigurni da li je to pitanje za Rijeka promet d.d. svejedno ga kontaktirajte, uputit će Vas kome da se obratite jer se često dešavaju situacije da pojedini korisnici portala Tužibaba prozivaju Rijeka promet d.d., a da niti ne znaju da taj upit ne spada u domenu djelatnosti Rijeka prometa d.d.

Rijeka promet d.d. pokušava biti tvrtka koja je na usluzi svim građanima Grada Rijeke, no svjesni smo da Rijeka promet d.d. čine i ljudi sa svojim manama i vrlinama. Ukoliko smo u nečem pogriješili, slažemo se da nas javno prozivate jer na to imate potpuno pravo, no nećemo dozvoljavati da nas se neopravdano i neargumentirano proziva. Prije javnog prozivanja, doista Vas molimo da nas kontaktirate kako bi mogli problem riješiti na samom začetku. Poštovani/a „Nives56“ iz Vašeg teksta Tužibabe većina će paušalno zaključiti da je odnos Rijeka prometa d.d. prema osobama s invaliditetom zabrinjavajući, što doista ne odgovara istini. Isto tako i mi Vam sada u ovom trenutku možemo dovesti desetke ili stotine zadovoljnih osoba s invaliditetom koji će demantirati Vaše riječi o lošem odnosu Rijeka prometa d.d. prema njima. No, takav način komuniciranja već spada u domenu dječjih igrarija.

S poštovanjem,

Rijeka promet d.d.

Brale ogladnih citajuci sve ovo. Ja ne kontam, ako invalid ima problema s nekom javnom ustanovom, zasto se ne obrati udrugi invalida da oni to srede? Sta oni rade u tim udrugama? Zasto se ispred udruge invalida tu netko ne registrira na forum pa nek on postavlja tuzibabe nakon sto se njemu obrate njihovi clanovi? Jel kontakte? Invalid ima problem, salje pitanje u udrugu, udruga u Rijeka promet, ako ovi iz Rp ne fermaju, e onda se pokrece tuzibaba od strane udruge. Treba malo vise discipline u ovome. Ovako covjek kaze jedno firma kaze drugo i svi mi zvuce jednako iskreni.

@D-K
Budemo li jedni druge optuzivali necemo si zivot uciniti kvalitetnijim. Posebno molim da se suzdrzite komentara kako netko govori neistinu jer tome ova rubrika nije namijenjena. A i generalno, ne vidim da ce nas taj nacin komunikacije igdje dovesti, osim sto cemo rubriku pretvoriti u megafon za medjusobne obracune. Sve sto ste napisali, vec smo procitali na portalu, s tom razlikom sto Vi otvoreno sugerirate da je netko lazov. Takav komentar moram obrisati jer ne doprinosi rjesenju, vec mu naprotiv, stavlja uteg oko noge.

Moram komentirati da, često sam se kupao po plaži ispod bazena, a ponekad i parkirao u garaži.
Nije istina da su mjesta rezervirana samo 2 tjedna nego su već mjesecima i to potpuno bez potrebe.
Ne želim ulaziti u to tko ne govori istinu (nisam ni upoznat), no istina je da već oko dvije, tri godine ne postoji znak za invalide niti su mjesta označena.
Tako, da se obnavljaju i obilaze svakih godinu dana, (sigurno bi netko primjetio) a ima i puno građana koji bi sigurno rekli nešto pa priča Rp-a ne drži vodu.
Sjećam se da je prije bila autoškola gdje je sada parkiralište (tamo kod stadiona) i uvijek su postojala mjesta do prije par godina, nebrigom o njima.

Budući da imam morala a vidim da je to ovdje upitno, uvijek me zaprepaste ovakve priče na radiju, a vidim sve češće i ovdje.

Jedno pitanje je zaboravljeno gospođe, mislim da bi grad trebao upozoriti Plodine da nemaju (ili nisu označena i nema stupa ) mjesta u njihovom spomenutom centru.

Moj komentar je da tvrtka sama sebi radi lošu reklamu, jer kada se građani svako malo pojave u medijima sa ovom tvrtkom, na radiju, novinama i slično, nije baš onda tvrtka uvijek u pravu.

A inače nama policija ne radi baš najbolje, prije par tjedana ja u gradu, vidim uz Ivana Zajca jednu mlađu djevojku iz prometne mladeži i igra se na mobitel i puše balon žvakačom, dijete a oko nje 20 nepropisno parkiranih vozila, čak sam čuo da grad plaća tu mladež koja stvarno ne znam čemu služi u ovakvim slučajevima, možda su korisni kada stiskaju na semaforu crveno-zeleno, ali ovako niente.

inace, najbolji je lik iz garaze koji je na zamjeni, onaj stariji sa naocalama kojeg sam i danas vidio kada sam parkirao na drugi kat, lik je super i za razliku od ove dvojice stvarno radi svoj posao, neka se javno pohvali taj djelatnik jer ga cesto vidim izvan ureda i svima pomaze i govori gdje ima mjesta, neka ga se zadrzi a ovoga kojeg mijenja neka se ni ne vrati, same POHVALE na gospodina!!!

Odgovorite

Kalendar događanja