Poštovani!

Zanima me izvođenje noćnih radova u Radnoj zoni R9 Bodulovo.

Kako stanujem nedaleko od radne zone, buka koja se noću širi sa gradilišta nije primjerena naselju u kojem ljudi žive, rade i pokušavaju noću spavati. Napominjem da je nedaleko gradilišta i Osnovna škola.

Obzirom da se zaštita od buke prema Zakonu mora provoditi danonoćno te da noć (koja bi trebala biti predviđena za spavanje i odmor) prema zakonu traje 23 – 7 sati, zanima me:

1. postoji li dozvola da se radovi mogu izvoditi nakon 23h?
2. koja je dopuštena vrijednost indikatora buke za navedeno područje i navedene radove?
3. da li Grad zna da se izvode radovi na salonu Audija na nekoliko stotina metara od Radne zone Bodulovo, a koji počinju u 7 ujutro te završavaju najkasnije u 19h, a da nakon toga slušamo radove iz Radne zone te smo tako osuđeni na skoro 24-satno uznemiravanje u vlastitim domovima?

Molim odgovor nadležnih tijela! Hvala.

Sandracija / 06.11.2012.

Poštovani,

s radovima na izgradnji komunalne infrastrukture u zoni Bodulovo započelo se tijekom prve polovice 2012. godine. Radovi se tiču nasipavanja područja koje je u prvoj polovici godine vršeno viškom iskopa s lokacije kompleksa Zagrad B koji se gradio. Dodatne količine materijala za nasipavanje u zoni Bodulovo Gradu Rijeci je u rujnu ove godine ustupila RH odlukom Agencija za upravljanje državnom imovinom i to od iskopa koji nastaje pri izgradnji državne ceste D8 (dionica Sveti Kuzam-Križišće) koju grade Hrvatske ceste.

S obzirom na činjenicu da je završetak izgradnje dionice Sv.Kuzam – Križišće predviđen za 30. travnja 2013. godine, materijal iz iskopa koji se nalazi na trasi buduće autoceste uklanja se žurno, odnosno prevozi se na radnu zonu Bodulovo. Kako su paralelno u tijeku radovi na sanaciji sjevernog mosta preko Rječine na riječkoj obilaznici za koje je nadležna Autocesta Rijeka-Zagreb d.d., promet se odvija preko jednog mosta, čime se tijekom dana stvaraju velike gužve pa količine prevezenog materijala ne zadovoljavaju dinamiku građenja dionice Sv.Kuzam-Križišće. Iz tih razloga stvorila se potreba za dovozom materijala i u noćnim satima. Gradilište je prijavljeno Državnom inspektoratu u Rijeci, Ministarstvu graditeljstva – Građevinskoj inspekciji, Ministarstvu zdravlja i socijalne skrbi – Upravi za sanitarnu inspekciju, Službi županijske sanitarne inspekcije Odjelu za Istru i primorje Odsjeku za Primorsko goransku županiju u Rijeci i Gradu Rijeci, Odjelu g.u.za provedbu dokumenata prostornog uređenja i građenje.
Grad Rijeka je prijavio radove nadležnim službama, a izvođač radova dobio je nalog da uz angažman ovlaštene tvrtke izvrši mjerenja razine buke (u noćnim satima) na rubnim dijelovima zahvata Radne zone Bodulovo prema naseljenom dijelu, prema Pravilniku o najvišim dopuštenim razinama buke u sredini u kojoj ljudi rade i borave (NN 145/04).

S poštovanjem
Gradska uprava

Poštovani,
obzirom da sam rođena u Rijeci i da živim u Rijeci, znam za činjenicu da se izvode radovi na mostu preko Rječine. Isto tako, ne bih rekla da se stvaraju velike gužve na zaobilaznici, obzirom da svaki dan idem preko nje. Gužve se stvaraju u ciklusima, nisu cjelodnevne 0-24, a i nije sezona pa da možemo govoriti o pojačanom prometu stranaca kao u ljetnim mjesecima.
Iz tih razloga me zanima nije li moguće preregulirati dovoz materijala u radnu zonu Bodulovo jer ne znam koliko bi gradskim čelnicima bilo uzbudljivo da im radovi kraj zgrade traju cjelonoćno pa da se u 6 ujutro bude orni za posao?
Isto tako, molila bih da se priloži dosadašnja razina mjerenja buke i kad je provođena.
Hvala.

Molim gradsku upravu HITAN odgovor na dodatna pitanja, obzirom da nam kamioni cjelonoćno dovoze materijal i lupaju prilikom iskrcavanja istoga. Napominjem: CJELONOĆNO!

Poštovani,

materijal se dovozi na radnu zonu Bodulovo i u noćnim satima isključivo iz razloga što količine prevezenog materijala tijekom dnevnog prijevoza ne zadovoljavaju dinamiku građenja dionice autoceste Sv.Kuzam – Križišće. Dakle, radovi koji se izvode na mostu iznad Rječine nemaju veze s noćnim prijevozom. Također, izvođač radova ne izvodi valjanje i vibriranje materijala u noćnim satima, već samo danju, dok se noću vrši samo dovoz i istresanje kamionima dovezenog materijala, za što je ishodovano odobrenje od nadležne institucije. Od ovlaštene tvrtke zatraženo je mjerenje razine buke (u noćnim satima) na rubnim dijelovima zahvata Radne zone Bodulovo prema naseljenom dijelu, a rezultati mjerenja bit će dostavljeni tijekom tjedna.

S poštovanjem,
Gradska uprava

Poštovani,

1. radovi koji se izvode na mostu imaju veze sa noćnim dolascima, to ste i sami utvrdili rekavši da se stvaraju velike gužve na mostu zbog zatvorene dionice, što usporava odvoz materijala (pretpostavka je da bi sve bilo brže kada bi dionica mosta bila otvorena u cijelosti pa ne bi bilo potrebe za cjelonoćnim dovozom materijala) – kada se dionica otvori kroz nekoliko dana, biti će logično da će materijal dolaziti većom dinamikom pa neće biti potrebe za noćnim dovozom (ili se varam?)

2. nije stvar u valjanju i vibriranju, već u istresanju materijala tijekom noći – vjerojatno niste čuli kako je to kad kamion usred noćne tišine istrese gomilu kamenja na drugo kamenje, a usput mu zvecka i stranica kamiona koju je otvorio da bi materijal mogao istresti

3. od ovlaštene tvrtke već ste trebali imati izmjerenu razinu buke, obzirom da radovi traju nekoliko mjeseci, a ne jedan dan, a i karta buke obvezatna (koja je ovlaštena tvrtka – molim navesti)

4. zamolba se odnosi na to da se preispita da li se može osigurati ljudima nekoliko sati noćnog mira kako bismo mogli spavati …….. , ali očito da nitko iz gradskih struktura ne živi na Škurinjama pa ne zna kakvoj smo sve buci podvrgnuti ne samo u ovom slučaju, već konstantno godinama ……

Hvala na budućim odgovorima.

Poštovani,

Odjel gradske uprave za poduzetništvo Grada Rijeke pregovara s tvrtkom koja vrši dovoz materijala na Bodulovo o mogućnosti drukčije organizacije prijevoza, ukoliko je to moguće, a da se pri tome ne ugrozi dinamika radova na izgradnji autoceste Sv.Kuzam – Križišće i garaže Zagrad.

S poštovanjem,
Gradska uprava

Poštovani,
naravno da je moguće drugačije organizirati prijevoz materijala, samo je potrebno malo dobre volje.
Jer, uistinu, koliko je normalno da se prijevoz vrši noću, u gluho doba, dok pokušavamo spavati, ali to nije moguće jer je buka konstantna? Je li uistinu teško materijal ne voziti od 00 – 06 sati? Barem 6 sati sna bilo bi u redu. Ili mislite da ne?
Isto tako, ne vidim odgovor na pitanje tko je izmjerio količinu buke i koji su referentni pokazatelji, a prije 16 danas te odgovorili da ćete imati pokazatelje za tjedan dana. Molim za odgovor po tom pitanju. Odmah.

Uistinu, čudim se da gradske strukture zaboravljaju tko ih je birao. Građani. Koji ne mogu spavati na Škurinjama. Pa se malo zapitajte kad su izbori i kako ćemo glasati.

Molim hitne odgovore. Hvala.

Poštovani,

prijevoz materijala obavlja se 24 sata dnevno, kao što je već i navedeno, zbog vrlo intenzivnih radova na izgradnji državne ceste D8 (dionica Sveti Kuzam-Križišće) i velikih količina materijala koje je potrebno ukloniti. Mjerenje buke izvršila je ovlaštena tvrtka Alfa atest d.o.o. iz Splita, a rezultati mjerenja dostavljeni su nadležnom tijelu, odnosno Sanitarnoj inspekciji u Rijeci.

U periodu od 21. prosinca 2012. godine do 7. sječnja 2013. godine neće se prevoziti materijal u noćnim satima.

S poštovanjem,
Gradska uprava

Hvala gradskoj upravi na ponovnom prevoženju građevinskog materijala tijekom cijele noći i nesnosnoj buci koja se stvara prilikom istovara istoga.

Lijepo je stanovati na Škurinjama. Lijepo je i da su izbori ove godine.

Srdačni pozdravi.

Srušeni most je dokaz da su i vozači samo ljudi i da je umor odradio svoje, obzirom da danonoćno vozikaju taj materijal Križišće – Škurinje.
Sad se vidi koja je cijena toga. Srećom, nije bilo ljudskih žrtava ……

Odgovorite