postovani,

saljem Vam ovu tuzibabu iako znam da se nista ne moze rijesiti.
Dakle,u 8 mjesecu 2010,g. sam u blizini grada Poreča doživio prometnu nesreću u kojoj smo sudjelovali ja sa svojim osobnim automobilom Renault Clio te jedan kamion. Ukratko da kaze da ja nisam kriv, već je na ravnoj cesti kamion krenuo skretati ulijevo te tako meni oduzeo prednost i doslo je do frontalnog udara moje lijeve prednje strane i njegove prednje lijeve strane. Ja sam na autu imao totalnu stetu, ali se u sudaru zračni jastuci nisu otvorili.
Nakon nekoliko dana kontaktirao sam Renault Adria iz Rijeke i oni su me naknadno uputili u Renault Hrvatska sa sjedištem u Zagrebu. Tamo sam se čuo sa gđom. Biserkom Frkač (odnosi s javnošču) koja je u relativno brzom periodu poslala kod mene u Rijeku njihovog stručnjaka iz Ljubljane da pregleda moj auto. On je došao, pogledao auto, uzeo “kompjuter” (takozvana crna kutija) iz automobila i rekao mi da ce kroz nekoliko dana reći svoje mišljenje o ne otvaranju zračnih jastuka.
Prošlo je više od 8 mjeseci i mene je gđa. Frkač uvjeravala da če se sve riješiti da bi nakon više od 8 mjeseci me nazvala i rekla da se kompjuter izgubio na putu iz Slovenije do Francuske di je trebao ići na ispitivanje. Na taj način oni su se rijšili svoje odgovornosti a ja sam mogao i život izgubiti iako su me kupnjom auta uvjeravali da je bolje kupiti auto sa zračnim jastukom.
Jako me uvrijedila njihova ne-profesionalnost i to njihovo ponašanje.
Zanima me ako mi itko može reći dali postoji išta šta ja mogu napraviti, pošto mi u Renault Hrvatska a ni Renault Adria Rijeka ne žele dati ni ime ni prezime od gospodina iz Slovenije a niti nikakav kontakt Renault u Francuskoj?
Ovo je tužibaba jer želim upozoriti ljude na njihovu ne-profesionalnost i jako loše i bezobrazno ponašanje i pokušaja da se riješe odgovornosti.
Hvala Vam

Dean Šikić / 20.09.2011.

Da, ovo je vise otvorena tema za sugestije ljudi sa slicnim iskustvima, nego li konrketan upit prema Gradskoj Upravi, no i bez toga ja se nadam da ce se naci neto tko ce Vam sugerirati neke osnovne korake. Ono sto meni prvo pada na pamet:
Kontakte Vam ne daju jer im nije u cilju da se ovakvo sto procuje u sjedistu Renaulta; zbog ovakve aljkavosti prema kupcima gube se licence. Krenuo bih putem weba (http://www.renault.com/ i http://www.renault.fr/) i potrazo kontakte glavnih agenata za ovu regiju. Svakako napisite pismo + email u sjediste Renaulta; u Cc: stavite i zastupnistvo iz Hrvatske. Svakako bih se obratio i HRT emisiji Potrosacki kod (potrosackikod@hrt.hr, telefon redakcije 01 6119 222.) ali i reagirao putem foruma specijaliziranih za automobile.

Inace, skoro pa tjedno cujem po jednu ovako bizarnu pricu, jedna od najludjih je ona gdje je gospodja iz Rijeke kupila novo vozilo koje na prvoj registraciji nije proslo eko tekst. Dakle vozilo sislo s proizvodne trake i dopremljeno je u salon, kupljeno, prakticki bez kilometraze, ne moze se registrirati jer je de facto neispravno. Takodjer pat pozicija koja traje vise od pola godine, bojim se zbog nesnalazljivosti vlasnika vozila.

Osobno mi se dogodilo proslog petka, da sam vozilo (Hyundai i30) predao na servis zbog popravka limarije. Kad mi je javljeno da je limarija gotova, receno mi je kako u motoru nesto lupa. Za dijagnostiku kvara koji nisam nacinio ja vec je nastao u servisu, trazeno mi je 600 kn. Odbio sam platiti, rekavsi da stizem po automobil. Po dolasku u servis, odjednom auto uopce nije u voznom stanju. Nazvao sam regionalnog dealera koji je kontaktirao servis, i sad je dijagnostika sa 600 kn pala na 0,00 kn. Upravo cekam da mi jave kako je nastao kvar u rangu 10.000 kn.

Hvala na infoormacijama..da razumijem da oni ne zele dati kontakte radi toga ali nazalost ja ni na internetu nisam nasao nikakve kontakte od Renault Francuska..
Eto hvala na ideji i javit cu se u potrosacki kod.
Hvala vam puno.

Poštovani
ja sam svoj problem sa prodavačem riješio prijavom na https://prijava.mingorp.hr/ (centralni informacijski sustav zaštite potrošača) i dobio savjet od nadležne službe za riječko područje tj. od Savjetovališta za zaštitu potrošača iz Pule

Ja mislim da nas te autokuce svih skupa kradu i potkradaju …

Želim da se zna koliki je rok trajanja Duster-a sa Ranault-ovim motorom.
Ukratko da ponovim kupila sam Dustera Daciu 2011 godineUU1HSDAM543178903 , salonsko vozilo, servisirala sam ga kod ovlaštenog servisa Baotić svake godine, nakon što je isteklo jamstvo nekoliko mjeseci kasnije otpadne zaštitni lim na na zupčastom remenu i napravi havariju na motoru. Došlepali smo vozilo u ovlašteni servis, naravno o svom trošku i tada nastupa prava drama. Prva ponuda Ranault-a u sudjelovanju troškova bila je 200,00 eura i cijena popravka 10.000,00 kn a druga ponuda je bila 8.500,00 kn ali tada se cijena popravka povećala na 17.000,00 kn, kao Ranault će snositi 20% a Baotić 30 %. Sigurna sam da nisam ničim prouzročila takav strašan kvar, i da će zastupnicu Renault-a u Hrvatskoj imati ćete razumijevanja za moj problem. Međutim jako sam se razočarala da vozilo koje je dostupno najviše srednjoj klasi da traje samo dok traje jamstvo. Mjesec dana vozilo je stajalo u servisu dok ja uporno dobivala odbijenice od Ranaulta, kada sam prvi puta uputila e-mail čekala sam na odgovor tjedan dana uz moju svakodnevnu intervenciju. Plaćala sam iznajmljivanje vozila koje nije jeftino. Čula sam da Renault nadoknađuje štetu ako je greška na motoru i ako je nisam ja kao vozačica prouzročila, čak sam stupila u kontakt s ljudima koji ostvarili to pravo. Ja nisam imala sreće. Vozilo će biti staro u listopadu ove godine 4 godine ima pređenih 60.000,00 kn a zupčasti remen se mijenja na 150.000 KM ili starost vozila 8 godina. Uputila sam zahtjev sa obrazloženjem generalnom direktoru Ranaulta, nisam dobila odgovor, nitko me nije kontaktirao. Sada krećem u marketing. Uputila sam e-Mail i u Ranault u Francusku. Nastavljam dalje.
Vesna Bakarić

Odgovorite