Poštovani,
može li se proširiti gradski WIFI kojeg nema na Jelačićevom trgu u Rijeci?
Naime, upravo na ovoj lokaciji svakodnevno autobusima dolazi velik broj turista, tu staju, razgledavaju.
Ovdje je i prva stanica linije 32 koju isto tako čekaju turisti, kao i linije 5, 8, 3a itd.
Isto tako, u poslovnici Autotroleja gdje puno građana dugo čeka u redu za kupovinu karata nema wifi-ja. Mislim, zar je tako skupo montirati jedan router u poslovnicu Autotroleja koja bi vjerujem pokrila i cijeli trg?

Nevezano za ovo, nakon prijave u Rijeka wifi mrežu, otvara se stranica http://www.krksistemi.com/rijeka/
koja uopće nije prilagođena za mobilne uređaje a na njoj reklama za “Ljeto u prijestolnici kulture” a mi smo u prosincu već. Može li se ta stranica prilagoditi za mobilne uređaje, reklamirati nešto ažurno i ne raditi reklamu krk sistemima već na web stranici grada Rijeke?

hoz / 25.11.2019.

Poštovani,

područje pokrivenosti signalom besplatnog bežičnog pristupa Internetu Grada Rijeke proširuje se sukladno raspoloživim proračunskim sredstvima i dostupnim sredstvima Europskih fondova (WiFi4EU).

Naše razvojne planove usklađujemo s tehničkim preduvjetima i mogućnostima pružanja usluge visoko kvalitete. Razmatrali smo različite varijante pružanja usluge na području cijelog Jelačićevog trga. Nažalost, u ovom trenutku, ne postoji financijski prihvatljivo rješenje da cijeli Trg pokrijemo uslugom zadovoljavajuće kvalitete.

Vaša sugestija je razumljiva i opravdana te sukladna našim razvojnim planovima. Čim se ostvari mogućnost kvalitetnog pružanja usluge na prostoru čitavog Jelačićevog trga, ali i autobusnog stajališta na Delti, uz proračunu prihvatljivu ukupnu cijenu usluge, istu ćemo učiniti dostupnom korisnicima. Do sada nismo razmatrali mogućnost postavljanja sustava koji bi signalom pokrio samo Rijeka City Card centralno prodajno mjesto (KD Autotrolej, Rijeka plus) i uski prostor ispred njega. Ukoliko se ideja o pokrivanju cijelog Trga pokaže dugoročno neizvedivom na proračunu prihvatljiv način, vjerujemo da ćemo se u konačnici odlučiti za realizaciju parcijalnog rješenja koje predlažete.

Što se tiče drugog dijela Vaše pritužbe, uvodna stranica prilagođena je mobilnim uređajima (pametnim telefonima, tabletima), a reklama za „Ljeto u prijestolnici“ maknuta je s uvodne stranice 9. 9. 2018., po isteku programa, te se prilikom pokretanja sustava ne pojavljuje. Pogreška koju spominjete pojavljuje se isključivo ukoliko se stranica pokreće u pregledniku neovisno o sustavu, na adresi „krksistemi.com“ koja se više ne koristi. Naime, u produkcijskom korištenju je već dvije godine domena „krksistemi.hr“. Zahvaljujemo se na javljanju i upozorenju. Svi podaci s domene „krksistemi.com“ bit će obrisani. Izgled pristupne stranice na mobilnim uređajima je priložen.

https://www.mojarijeka.hr/repository/images/_variations/8/e/8e49d1c5e3b6c59be83ead94aaa0864a_admin_large.jpg

Za sve dodatne upite možete se obratite nadležnom Odjelu gradske uprave – Zavod za informatičku djelatnost, elektroničkom poštom na adresu zid@rijeka.hr.

S poštovanjem,
Gradska uprava

Odgovorite

Kalendar događanja