Inače sam iz Splita, no privremeno sam u Rijeci.
Tužibabu radim vezanu uz portal, tj. sam način tužibabe.
Prvo što me zasmetalo je što apsolutno nigdje nema imena i prezimena osobe ili tvrtke koja je odgovorila na upit.
Molim urednike da pogledaju jedan uspješan portal
split.com.hr
http://split.com.hr/zugaj/pocetna
Nigdje nema a trebalo bi biti mogućnost podjele na odgovorena i nedgovorena pitanja. Također, pogledajte kako se to profesionalno radi,
Netko postavi pitanje, urednik ili gradska uprava odgovori, “Uputili smo pitanje Parkovima i nasadima, odjelu X”
A kasnije ovakav odgovor;
Direktorica operativne službe, gospođa X, odgovorila nam je….
Ovdje se ne zna tko pije, tko plaća, nikakvog reda nema, totalno nerazumljivo i sporo odgovaranje koliko sam vidio.
Vjerujem, kada bi se uvelo reda i točno znalo čiji odgovor se čekao 2 tjedna ili 2 mjeseca stvari bi išle puno brže.

Primjeri kako bi to trebalo izgledati;
http://split.com.hr/zugaj/pitanje/moze-li-se-ocistiti-smece-uz-prugu
http://split.com.hr/zugaj/pitanje/a-kontejneri-za-stakleni-otpad-i-tetrapak-ambalazu
http://split.com.hr/zugaj/pitanje/plaze-za-pse ….

Onda imamo i praksu da govorimo na koga se ljudi najviše žale;
http://split.com.hr/zugaj/primatelji

Zašto imate praksu skrivanja imena i prezimena osobe koja je odgovorila, ipak je vi plaćate (sami građani jer ili je u vlasništvu grada ili države ili slično) i zašto se npr. po dobivanju odgovora ne pojavi npr. plavi gumb s lijeve strane ili nešto slično?

Simbiozo / 29.06.2011.

Poštovani, hvala Vam na primjedbama, posebno na linkovima, vrlo su korisni. Osobno mislim da Tužibaba nije riješena loše, ali se slažem da može biti riješena bolje. Sve što ste naveli kao manjkavost rubrike, mi smo u redakciji izrazgovarali negdje iza Nove godine. Od markiranja tužibaba koje su (ne)aktivne, preko onih na koje se čeka odgovor, i konačno onih odgovorenih s kojima korisnici nisu zadovoljni. Također, s obzirom da na stolu imam gradonačelnikov dopis kojim urgira neka se službe o upitima u Tužibabi očituju unutar tri radna dana, a toga se malo tko drži, ili se pak drži ali su im odgovori manjkavi pa iziskuju vraćanje na doradu i pojašnjavanje što produljuje vrijeme čekanja, osobno sam sugerirao gradonačelniku neka se odgovori u Tužibabi potpisu imenom, prezimenom i funkcijom. Mogu reći, da će s obzirom na informacije s kojima sad raspolažem, sve to biti riješeno u vrlo kratkom roku. Mogu tvrditi da će potpisivanje odgovora biti riješeno kao prioritetno, a rubrika će do konca godine doživjeti facelifting.

super je ova tuzibaba , samo kad bi odgovor bio brzi

inace bravo grad rijeka za pokretanje ovog …

Ova rubrika je neophodna, a da može biti bolja – MOŽE, a na tom treba raditi i primjeniti dobra tuđa iskustva, a ne izmišljati “toplu vodu”. Podržavam urednika u nastojanju da sve bude transparentno i prepoznatljivo (potpisano), te da se ovim putem postepeno izgrađuje svijest javnosti o vlastitoj suodgovornosti za situaciju u kojoj se živi.

Disi Splico! El taj splicki sajt isto od grada ili neki komercijalni?

Koliko znam Rijeka je jedini grad u regiji koji preko gradskog portala ima ovu vrstu komunikacije s gradjanima.

Odgovorite