Poštovani, namjerava li Grad konačno nešto poduzeti s obzirom na učestale prometne nesreće na kružnom toku kod Interspara na Rujevici?
Staviti možda znakove prije ulaza u kružni tok kako se vozi u istima? Bolja horizontalna singalizacija također?
Na društvenim mrežama pojavljuju se razne verzije ilustracija kako se vozi u takvim kružnim tokovima, pa ni sami vozači nisu sigurni kako voziti.

Gatulić / 05.07.2019.

Bajker 1901 .. Pa jeli vam gradska uprava lijepo objasnila da dvotracni rotor Rujevica i onaj Skurinjska draga koristite tako kao da ima samo jedna traka =D =D =D

I o kakvim ti to ucestalim nesrecam pricas . Sto se tice nesporazuma, toga uvjek ima pogotovo u nedostatku pravila obavezne upotrebe lijevog zmigavca do trenutka izlaska iz svakog rotora , ali nesreca u Rotoru meni je nezamisliva … samo neizreciva radost i sreca neopisiva

I cemu taj tag “Sudar” … Pa u rotorima nikad nije niti bi trebalo bit semafora. Stvarno si talentiran

… sto se vidi i po ovom simpaticnom opisu slike No 1 🙂

Poštovani,

prometnica Rujevica-Marinići tek je nedavno prekategorizirana iz državne u nerazvrstanu cestu te je tako dospjela u nadležnost Grada Rijeke. Međutim, Rijeka promet nema podatke o navodnim učestalim prometnim nesrećama tj. nakon što je izvršena zadnja korekcija prometne signalizacije (što je obavljeno dok je cesta Rujevica-Marinići još bila kategorizirana kao državna cesta) ima informaciju da je broj prometnih nezgoda ipak bitno smanjen.

Sastavni dio obuke novih vozača, što je u programu svake auto škole, je i upravljanje vozilom u kružnom raskrižju. Kada se radi o kružnom raskrižju sa dva prometna traka, tada vozilo koje se kreće unutarnjim trakom i namjerava napustiti raskrižje na nekom od izlaza, mora najprije izvršiti prestrojavanje u vanjski prometni trak, pri čemu mora propustiti vozila koja se kreću tim trakom. Tek kada se vozilo prestrojilo u vanjski trak, može izaći iz kružnom raskrižju na nekom od izlaza.

U svakom slučaju Rijeka promet radi na ispitivanju poboljšanja karakteristika ovog kružnog raskrižja kako bi se na njemu dodatno povećala sigurnost u prometu.

S poštovanjem,
Gradska uprava

U prijevodu, drž’te se desne trake i zaboravite da unutarnja uopće postoji, ta je za budale koje žele poboljšati protočnost prometa, uskoro će cveće posaditi na nju, možda postaviti i koju betonsku žardinjeru. Samo vanjska i peglaj, ja bi i semafor stavio da doživljaj bude kompletan.

Aaaaaahahahahahahahahah …. Ovaj puta je Gradska uprava bila nedvosmislena, direktna, i gluplja nego ikada .
Gospodo draga velepotpisana … Ostavite se tog posla, nije to za vas
Umjesto da se borite za nadopunjavanje nepotpunog pravila upotrebe kruznih tokova i time pridonesete sigurnosti i protocnosti svih vrsta raskruzja, vi se krecete linijom manjeg otpora pa od dvotracnog rotora radite jednotracan iako barem na Rujevici ima dva izlazna traka na gotovo svim krakovima …

I ne samo izlazna nego i ulazna, sto bi po vama znacilo da vozilo iz lijeve ulazne trake nesmije uci direktno u unutrasnju traku rotora, nego se mora prestrojiti u desnu traku privoza da bi uslo u iskljucivo vanjsku traku rotora ….
Pa vidite da nemate pojma

…i mozda je vrijeme da se obratimo nekoj od fakultativnih institucija. Mozda dobijemo suvisli odgovor zbog cega postoji razlika u ova dva gore prikazana rjesenja.

Dake u ZG svi rade prekršaj jer ulaze odmah u srednju ili nedajbože u unutarnju traku i bez prestrojavanja u krajnju vanjsku izlaze na drugi izlaz… Pitajte MUP ako ne znate (ili bar neku AŠ) a ne bacati kifle kao u ovom “odgovoru”… P.S. Prodajem žardinjere, nasad po dogovoru, može i bunika.

Ma nema problema Bajker ajde … Obrati se ti slobodno na Isusa Krista pa ces Darom duha svetoga uskoro shvatiti da od mene nema većeg rotorskog genija =D

Odgovorite