Poštovani, namjerava li Grad konačno nešto poduzeti s obzirom na učestale prometne nesreće na kružnom toku kod Interspara na Rujevici?
Staviti možda znakove prije ulaza u kružni tok kako se vozi u istima? Bolja horizontalna singalizacija također?
Na društvenim mrežama pojavljuju se razne verzije ilustracija kako se vozi u takvim kružnim tokovima, pa ni sami vozači nisu sigurni kako voziti.
Bajker 1901 .. Pa jeli vam gradska uprava lijepo objasnila da dvotracni rotor Rujevica i onaj Skurinjska draga koristite tako kao da ima samo jedna traka =D =D =D
Aaaahahahahaha
I o kakvim ti to ucestalim nesrecam pricas . Sto se tice nesporazuma, toga uvjek ima pogotovo u nedostatku pravila obavezne upotrebe lijevog zmigavca do trenutka izlaska iz svakog rotora , ali nesreca u Rotoru meni je nezamisliva … samo neizreciva radost i sreca neopisiva
I cemu taj tag “Sudar” … Pa u rotorima nikad nije niti bi trebalo bit semafora. Stvarno si talentiran
… sto se vidi i po ovom simpaticnom opisu slike No 1
Poštovani,
prometnica Rujevica-Marinići tek je nedavno prekategorizirana iz državne u nerazvrstanu cestu te je tako dospjela u nadležnost Grada Rijeke. Međutim, Rijeka promet nema podatke o navodnim učestalim prometnim nesrećama tj. nakon što je izvršena zadnja korekcija prometne signalizacije (što je obavljeno dok je cesta Rujevica-Marinići još bila kategorizirana kao državna cesta) ima informaciju da je broj prometnih nezgoda ipak bitno smanjen.
Sastavni dio obuke novih vozača, što je u programu svake auto škole, je i upravljanje vozilom u kružnom raskrižju. Kada se radi o kružnom raskrižju sa dva prometna traka, tada vozilo koje se kreće unutarnjim trakom i namjerava napustiti raskrižje na nekom od izlaza, mora najprije izvršiti prestrojavanje u vanjski prometni trak, pri čemu mora propustiti vozila koja se kreću tim trakom. Tek kada se vozilo prestrojilo u vanjski trak, može izaći iz kružnom raskrižju na nekom od izlaza.
U svakom slučaju Rijeka promet radi na ispitivanju poboljšanja karakteristika ovog kružnog raskrižja kako bi se na njemu dodatno povećala sigurnost u prometu.
S poštovanjem,
Gradska uprava
U prijevodu, drž’te se desne trake i zaboravite da unutarnja uopće postoji, ta je za budale koje žele poboljšati protočnost prometa, uskoro će cveće posaditi na nju, možda postaviti i koju betonsku žardinjeru. Samo vanjska i peglaj, ja bi i semafor stavio da doživljaj bude kompletan.
Aaaaaahahahahahahahahah …. Ovaj puta je Gradska uprava bila nedvosmislena, direktna, i gluplja nego ikada .
Gospodo draga velepotpisana … Ostavite se tog posla, nije to za vas
Umjesto da se borite za nadopunjavanje nepotpunog pravila upotrebe kruznih tokova i time pridonesete sigurnosti i protocnosti svih vrsta raskruzja, vi se krecete linijom manjeg otpora pa od dvotracnog rotora radite jednotracan iako barem na Rujevici ima dva izlazna traka na gotovo svim krakovima …
I ne samo izlazna nego i ulazna, sto bi po vama znacilo da vozilo iz lijeve ulazne trake nesmije uci direktno u unutrasnju traku rotora, nego se mora prestrojiti u desnu traku privoza da bi uslo u iskljucivo vanjsku traku rotora ….
Pa vidite da nemate pojma
Mozda nisu vidjeli slike…
…i mozda je vrijeme da se obratimo nekoj od fakultativnih institucija. Mozda dobijemo suvisli odgovor zbog cega postoji razlika u ova dva gore prikazana rjesenja.
Dake u ZG svi rade prekršaj jer ulaze odmah u srednju ili nedajbože u unutarnju traku i bez prestrojavanja u krajnju vanjsku izlaze na drugi izlaz… Pitajte MUP ako ne znate (ili bar neku AŠ) a ne bacati kifle kao u ovom “odgovoru”… P.S. Prodajem žardinjere, nasad po dogovoru, može i bunika.
Ma nema problema Bajker ajde … Obrati se ti slobodno na Isusa Krista pa ces Darom duha svetoga uskoro shvatiti da od mene nema većeg rotorskog genija =D