Ovdje se već nekoliko puta pisalo za korov uz prijelaz Osječka-obilaznica, pokosilo se ali se uvijek ostavi sporan dio koji ne kosi ni Čistoća ni HAC-ONC.

Tri-četiri slivnika i dalje nisu očišćena a znak nije okrenut na pravu stranu.

Trepčeći pješački u Osječkoj, ne vidi se od stabla lijevi treptač gore, tek kada se dođe skroz do ambulante, zar se nije mogla jedna grana orezati malo više da se vide oba treptača gore iz smjera grada prema Drenovi?

Zašto su rampe za invalide na novom raskršću Osječka-Drenova pod tako velikim nagibom i kada će se napokon montirati rasvjetna tijela?

Rekli ste da će stepenice do Konzuma biti bolje osvjetljene a navodno će se postaviti još slabija bijela LED rasvjeta nego prije na stupove? Zašto je sada stavljena prepreka, uzvišena stepenica do Konzuma?

Zašto više nema slivnika na djelu Osječke prema Konzumu, tu je i veći nagib, voda će tu sa uzbrdice i Drenove se spuštati a stari slivnici su samo sa strane Crkve, s ove ništa?

Može li se ofarbati pješački između Lidla i Konzuma na pristupnoj cesti?

Nedavno sam prolazio pješke kada sam išao pješke iz smjera Emmezete (pločnik) dolje i prelazio Osječku, čekao zeleno na semaforu kako bi išao u park ali me skoro oborilo vozilo iz smjera obilaznice koje je išlo lijevo, prema Drenovi, bila je kiša, njima se pali strelica ali dosta je opasno, nisam uspio preći ni pola a već su vozila prolazila i tek mi je drugo-treće vozilo stalo.

Rijeka promet je još u veljači rekao da će tu postaviti treptaće (množina) u vrlo kratkom roku, no na ovom mjestu još nisu stavili (6. mjesec)

citat
http://www.mojarijeka.hr/korisnik/lasi/tuzibaba/opasni-pjesacki-u-osjeckoj/
Poštovana,
promet Osječkom ulicom u zoni spoja na Čvor Škurinje uistinu je vrlo intenzivan, čime je pješački promet preko označenih prijelaza ugrožen od strane vozila koja skreću prema obilaznici i obrnuto. U okviru svojih aktivnosti na povećanju sigurnosti pješaka na prijelazima na cijelom području grada Rijeka promet je već analizirao situaciju koju opisujete te je odlučeno da se postave žuta trepćuća svjetla koja će dodatno upozoravati na prisutnost pješaka. Radovi će biti izvedeni u vrlo kratkom roku.

Priloženi dokumenti

rzr / 01.06.2017.

Poštovani,
uz nadzor gradskih službi tijekom sljedećega tjedna na prijelazu Osječka – obilaznica bit će uklonjena nepoželjna vegetacija.
Slivnici u Osječkoj ulici, kao i u svim ostalim ulicama Rijeke, redovito se čiste prema unaprijed definiranom planu Komunalnog društva Vodovod i kanalizacija d.o.o. Tijekom svibnja ove godine u Osječkoj ulici obavljeno je redovno i interventno, odnosno dodatno čišćenje slivnika, nakon uočenog ponovnog začepljenja. Nažalost, pojedini slivnici u međuvremenu su se ponovno zapunili materijalom nanesenim nakon posljednjih kiša, najvećim dijelom s gradilišta novog raskrižja u Osječkoj ulici. Ti će slivnici ponovno interventno biti očišćeni u vrlo kratkom roku, tim više jer se to ne bi trebalo ponavljati, s obzirom da slijedi asfaltiranje površina na kojima su se izvodili radovi.
Komunalno društvo Čistoća početkom idućega tjedna uklonit će grane koje zaklanjaju treptač, odnosno znak upozorenja na pješački prijelaz u Osječkoj ulici, dok će i prometni znak u vrlo kratkom roku biti okrenut sukladno prometnim propisima.
Što se pak tiče rampi za invalide na novom raskrižju Osječke ulice prema Drenovi, treba naglasiti da je iskošenje, oblik i sam položaj pristupnih rampi za invalidne osobe na nogostupima koji okružuju raskrižje Škurinje u izgradnji, definirano projektnom dokumentacijom i odobreno građevinskom dozvolom. Dakle, izvedeno sukladno važećim propisima.
Rasvjeta navedena u tužibabi nije dio instalacije javne rasvjete i kao takva nije u nadležnosti Energa, već Trgovačkoga centra Fiume (Konzum).
Vezano za obnovu ličenja pješačkog prijelaza između Lidla i Konzuma na pristupnoj cesti, u sklopu redovnog održavanja i raspoloživih financijskih sredstava, obavit će se i ti radovi.
Vozila koja skreću sa zaobilaznice lijevo prema Škurinju imaju istovremeno zeleno sa pješakom koji prelazi preko Osječke ulice. I sva ostala semaforizirana raskrižja rade na isti ili sličan način. Pješački prijelaz koji spominjete izuzetno je slabo opterećen, put naleta vozila na pješaka jako je dugačak i iznosi cca 30 m, a nalazi se na preglednoj poziciji. Stoga je očito da ovaj pješački prijelaz zadovoljava sve uvjete za siguran prelazak pješaka preko kolnika.
Što se treptača tiče, jedan je postavljen u veljači 2017. godine, no ne na onom mjestu koje ste Vi predlagali, već na izlasku sa zaobilaznice i kod uključivanja na prometnicu u Osječkoj ulici. Postavljanje treptača opravdano je zbog toga što semaforski uređaj radi na način da vozila koja dolaze iz grada i skreću u lijevo prema zaobilaznici imaju istovremeno zeleno sa pješacima koji na zaobilaznici prelaze preko kolnika. Postavljanje dodatnog treptača na pješačkom prijelazu na mjestu koje predlažete ne bi bilo učinkovito. Ovaj pješački prijelaz izuzetno je slabo opterećen, put naleta vozila na pješaka je jako dugačak i iznosi cca 40 metara, a nalazi se na preglednoj poziciji. Slijedom navedenog, pješački prijelaz zadovoljava sve uvjete za siguran prelazak pješaka preko kolnika.
S poštovanjem, Gradska uprava.

Odgovorite