Poštovani,
kako ste u prošloj tužibabi naveli da su neke kamere stare više od 15 godina (točnije ove kamere koristite od 2002.), znate li koliko je tehnologija napredovala od 2002. do danas, kvaliteta slike?
Preko koje firme ste odlučili kupiti kamere, koja je točno model kamere kupljen 2016. i koliko je koštala ugradnja i kamera? Jer je po kvaliteti i omjeru slike Kantride nabavljena ultra jeftina VICON Surveyor VFT kamera iz 2002., čak se više ne mogu ni kupiti kamere iz stare serije, jer je još 2014. te kamere zamijenila VICON Surveyor VFT HD serija, koja ima 1080p rezoluciju, omjer 16:9, te 20x optički zum ili 30x kod 720p. (stara serija ima samo 23x zum)
https://www.vicon-security.com/surveyor-hd-series/
https://www.vicon-security.com/wp-content/uploads/Collateral/Documents/English-US/Products/specifications/SurveyorHD_datasheet.pdf
Stara serija ima 3x manju rezoluciju, kamere se često kvare, a vaš navod “netočnom smatraju Vašu tvrdnja da se prometne kamere “često kvare”, jer se bilo kakav kvar otklanja u najkraćem mogućem roku.
Količina kvarova je neovisna o brzini kojom se kvar popravlja, a ako je česti onda se i često mora popravljati.
Nove kamere bolje rezolucije bi omogućile da se vidi registarska pločica automobila na snimci (bez da je operater ručno zumirao prije nastanka nesreće), puno više informacija a i automatsko okretanje bi radilo bez “naprezanja zupčanika”. Mislim čemu onda plaćate 32.000kn 3tcable za održavanje godišnje, tj više od 2600kn
mj, ako se ne može okretati i da ćete napregnuti zupčanike?
Što spada pod to godišnje održavanje? Čišćenje? Ja imam snimke zadnja 2 mjeseca od svih kamera na disku u firmi, molim točno vrijeme i datum za svaku kamere, kada je bilo čišćenje neke kamere, da se uvjerim, otvorim snimku da je i napravljeno.
Kamera Strossmajerova je bila zaglavljena 7 dana prema zgradi a 2 mjeseca ne radi kamera kod Željezničkog.
Pogledajte u prilogu samo snimku sa kamere Brajda, cijeli dan se jedva vidi promet, to je kamera stara isto oko 20 godina, a Osječka-Tizianova već godinama ima veertikalne linije i krepava, kontrast se mijenja itd
Građani vam se godinama žale na te prastare kamere i u prošloj tužibabi ste potpuno drugačije naveli, sami ste priznali da vam se kvari, u svakoj tužibabi imate drugačije objašnjenje onoga na što vam se građani žale.
Rijeka promet prošla tužibaba na kamere:
“Prema našem dugogodišnjem iskustvu u radu sa prometnim kamerama, automatska rotacija uzrokuje prekomjerno trošenje zupčanika sustava za rotaciju kamere tako da smo umjesto automatske rotacije programirali osnovni položaj kamere, što znači da se nakon ručnog okretanja odnosno manipulacije po želji i potrebama operatera, kamera nakon nekog vremena automatski vraća u zadani položaj…. prve kamere su bile postavljene 2002.godine u sklopu 1.faze izgradnje sustava automatskog upravljanja prometom (AUP), dok su ostale postavljene u razdoblju od 2003-2010. godine.”
Nadalje, navodite da su cijene kamera koje sam ja naveo sa instalacijom netočne (oko 7000kn), pa danas su sve cijene kamera javno dostupne, na internetu.
Ovo su slične kamere više proizvođača, kao Vicon VFT HD serije, kompatibilnih s
https://www.svijet-medija.hr/art/nadzorna-ip-kamera-foscam-fi9928p-bijela-video-nadzor-fullhd-2mp-sd-kartica-wifi-ptz-oblik-kupole/81233
https://www.ronis.hr/nadzorna-kamera-dvc-ahd-dca-pv323r/DCA-PV323R/product/
Kamera zahtijeva podešavanje portova i upload vezu od 10Mbps, kakav današnji paketi HT-a pružaju na gotovo svim lokacijama u Rijeci. Ove kamere su izrazito prilagodljive, vidim na službenoj web stranici da imate Vivotek sustav za pregled i snimanje te su kompatibilne s njime.
No vi uvijek uzimate, i mogu biti uvjeren da će te i svaku sljedeću kameru uzeti od 3tcable (moguće i prastaru Viacon) umjesto hrpu drugih firmi na području RH.
Zašto sami putem bagatelne nabave (bez natječaja) recimo kupite neku od ovih kamera koje sam kupio i uz pomoć internet veze i it službe (nadam se da je imate) negdje testno ne stavite?
Zašto od siječnja 2019. nema izvještaja u prometu na webu?
http://www.rijekapromet.hr/hr/prometno_opterecenje_u_2019_godini/528/44
Nadalje, molim i objašnjenje u kojem smjeru je napravljena sinkronizacija semafora od Novog Lista do Kauflanda jer u niti jednom smjeru nema više od 2 zelena.
Sinkronizacija je pretpostavljam napravljena za smjer prema centru, ali su vremena krivo naštimana, jer kada vam se uključi zeleno kod ZTC-a (zadnji prije NL), dolazite kod NL i strelica vam se taman isključi i kreću vozila iz suprotnog smjera i ne možete skrenuti lijevo. Potrebno je napraviti korekciju +5s.
Dok je za smjer Kaufland->ZTC, potrebno semafor kod ZTC-a staviti +5s. Jer kada dođete iz smjera KL na zadnji semafor kod ZTC-a, morate voziti tom dionicom 100km/h da biste uspjeli proći na zeleno kod ZTC-a.
Sinkronizacija u suprotnom smjeru ne može biti i nije, predviđena je za ovaj ali su sekunde pomiješane. Svaki krug jednako. Uz to, semafori kod ZTC-a ne rade na senzore za bočne skretače već dugo drže i pale svaki krug, kao i bočne unatoč senzorima.
Zašto mislite potrošiti hrpu para i ove godine postaviti senzore na raskrižje Zametska/Lib/Zvonirmiova (semafor već je nov) kada na susjednima ZTC-a već jesu senzori, pa semafori ne rade po njima i nema snikrnoizacije?
Koliko predviđeate da će to koštati?
Zašto je taj plan sakriven u izvještaj Autotroleja a ne Rijeka prometa?
Godinama vam se građani žale na ovaj problem, nije se riješio, samo su se mijenjali vaši čudni odgovori, nekada događalo, pa vam je onda bio opravdanje da je kabel oštećen, nikada niste napisali da je saniran, pa vam je onda bio izgovor “da je to kompleksan sustav, posotji puno pravaca, bla bla” umjesto konkretnog odgovora.
“2017. Djelatnici Rijeka prometa i sami su uočili da se u vrijeme smanjenog prometa, kada je uključen neki oo signalnih planova nižeg reda, događaju problemi u koordinaciji pojedinih raskrižja, što je tehnički problem vezan za programe i podatke koji se automatskim putem prikupljaju na raskrižjima. Rijeka promet upravo je u fazi utvrđivanja točnog uzroka zbog čega se to događa. S obzirom da se to ne događa u drugim signalnim planovima, trenutno analiziraju „problematične“ situacije i vjeruju da će uskoro doći do rješenja problema.
U međuvremenu molimo sve vozače za strpljenje.”
“Poštovani,
u našim prethodnim odgovorima na ovu temu naveli smo da se radi na utvrđivanju uzroka problema. U međuvremenu je utvrđeno da je problem u oštećenim sinkronizacijskim kabelima koji su djelomice, odnosno povremeno u prekidu, a uzrokuju nepouzdan rad koordinacije. Točno mjesto prekida je utvrđeno te se obavljaju pripreme za obavljanje iskopa i zamjene oštećenih podzemnih vodova. U međuvremenu su obavljene programske modifikacije, radi privremenog koordiniranog rada semafora, a čim se završi popravak i uspostavi normalna koordinacija, javnost će o tome biti obaviještena putem web stranice Rijeka prometa.
S poštovanjem, Gradska uprava.”
Priložene fotografije
Priloženi dokumenti
- snimak.mp4 1,67 MB