Poštovani !

Htio bih pohvaliti javni gradski WC na Delti. Navedeni je vrlo uredan i održavan. Ima ogledalo, umivaonik na kojem se može regulirati voda od tople do hladne, te uređaj za sušenje ruku . Gospođa koja tamo radi je za svaku pohvalu ! Uz to navedeni WC je besplatan, što je i s ljudske strane razumljivo i pohvalno.

Moja kritika je na WC u čekaonici na autobusnom kolodvoru na Žabici. I taj je solidno održavan, ali je za obavljanje osnovne ljudske fiziološke potrebe “bezobrazno” preskup. Cijena je čak 4 kune, do prije par mjeseci bila je 3 kune. Vjerojatno zbog kolodvorske usluge. Skuplji je od WC-a na Autobusnom kolodvoru u Zagrebu gdje je 3 kune.

Ja se pitam da li je bilo potrebno povećati cijenu sa 3 na 4 kune ? Nije da cjepidlačim jednu kunu, ali u vremenima kada sve poskupljuje smatram da neprimjereno da obavljanje osnovne fiziološke potrebe toliko košta ! Stoga me zanima tko je izdao nalog da se cijena povisi na 4 kune?

Lijep pozdrav i unaprijed Hvala na odgovoru !

jakob / 10.11.2022.

Poštovani,

nužnik koji se nalazi u čekaonici na Autobusnom kolodvoru na Žabici, nažalost, nije u ingerenciji Grada Rijeke, već koncesionara Autobusnog kolodvora. Zbog toga Grad Rijeka ni na koji način ne može utjecati na cijenu korištenja tog nužnika. U neposrednoj blizini Autobusnog kolodvora, preko puta ceste, odnosno na početku Kapucinskih stuba, nalazi se javni gradski nužnik o čijoj čistoći brigu vodi nadležna gradska služba. Za istaknuti je kako je u svim javnim nužnicima usluga besplatna.

Podsjetimo kako se suvremeni samočisteći inox nužnici nalaze Delti, na autobusnom terminalu Autotroleja, na autobusnom okretištu Autotroleja na Turkovu, u Ulici Riva Boduli – u neposrednoj blizini Centralne gradske tržnice, na velikom igralištu u Ulici Slavka Krautzeka, točnije prostoru bivše vojarne na Trsatu te kontejnerski nužnik na Hostovom bregu, kod dječjeg igrališta.

Svi javni nužnici, osim onog na Kantridi prilagođeni su osobama s invaliditetom te su besplatni za korisnike. U Odjelu gradske uprave za komunalni sustav zahvaljuju Vam na pozitivnoj povratnoj informaciji o čistoći i opremljenosti javnih gradskih nužnika, tim više što se to neprestano unaprjeđuje, kako bi građani, a u sve većem broju i turisti, bili zadovoljni uslugom.

S poštovanjem,
Gradska uprava.

Odgovorite