Nakon jače kiše uvijek iz iste šahte izbijaju govna i toaletni papir u Zametskoj ulici kod raskršća sa Zvonimirovom.
Slike u prilogu.
EPK 2020.
Zašto je pola ovog semafora novo a pola staro?
Niti su ugrađeni senzori u pod, niti semafor radi pametno.

Kod ZTC-a semafori nisu sinkronizirani osim valjda na papiru u gradskoj upravi, jer u kojem god smjeru i kada god idem upali se crveno a ne stigne se ni na strelicu kod Novog Lista.
Sinkronizacija nije kada vam se iste sekunde na oba raskršća pali istodobno crveno.
Čak je i na radiju gostovao policajac, ljudi su se javljali i žalili da ti semafori nisu sinkronizirani na što se policajac isto složio i da već dugo vremena (GODINA) to upozorava u Rijeka promet!

Na semaforu iz smjera Kauflanda nije montirana strelica prema lijevo na najbližem stupu, već ljudi moraju gledati na dalekozor prema stupu iz suprotnog smjera. Totalno nelogično.

frank / 03.10.2019.

Poštovani,
stručne službe Komunalnog društva Vodovod i kanalizacija d.o.o., neposredno nakon prestanka kiše krajem protekloga tjedna, obavile su terenski izvid i snimanje stanja mješovite kanalizacije na mjestu njezinog istjecanja na raskrižju Zvonimirove i Zametske ulice. Pritom je utvrđeno djelomično začepljenje kanalizacijske cijevi, što je i dovelo do nekontroliranog istjecanja vode. Začepljenje, a time i prekid ispravnog funkcioniranja odvodnje otpadnih voda, uzrokovano je otpadom koji se ne smije puštati u sustav javne odvodnje, a to su krpe, higijenski ulošci, pelene i vlažne maramice. Nažalost, dio građana još uvijek nije svjestan neželjenih posljedica uzrokovanih takvim neodgovornim ponašanjem. O svemu što može uzrokovati ovakve ili slične situacije, građani se mogu informirati putem internetskih stranica KD Vodovod i kanalizacija d.o.o. – http://www.kdvik-rijeka.hr/otpadna_voda/savjeti_korisnicima.
Nakon čišćenja cjevovoda od takvog sadržaja, obavljeno je i pranje te postupak dezinfekcije dijela površine na kojem je nastupilo izlijevanje mješovite kanalizacije. Prilikom idućih jakih kiša pratit će se stanje odvodnje na toj lokaciji te po potrebi dodatno reagirati.
U KD Vodovod i kanalizacija ispričavaju se zbog nastale situacije i svake neugodnosti koja je njome prouzročena te mole za razumijevanje, tim više jer je sve navedeno moguće izbjeći isključivo odgovornim korištenjem usluge javne odvodnje od strane korisnika.
Što se pak tiče problema vezanih za semaforizaciju u Zvonimirovoj ulici, u Rijeka prometu d.d. ističu kako je raskrižje Zvonimirova – Zametska – Liburnijska opremljeno novim semaforskim uređajem nove (EC2) tehnologije 2017. godine. Tom prilikom su i stare semaforske lanterne zamijenjene novima sa signalima LED tehnologije niske potrošnje električne energije. Zbog ograničenih sredstava ovo raskrižje nije u toj fazi opremljeno detektorima prometa, niti pješačkim tipkalima te stoga radi u fiksnom, točnije vremenski programiranom, radu. Preostala oprema potrebna za puni prometno-ovisni rad ugradit će se u narednoj fazi koja će se realizirati sljedećih godina. Naime, u planu je daljnja zamjena zastarjele semaforske opreme na preostalim raskrižjima te stavljanje te opreme u potpuni prometno ovisan rad. Tijek i dinamika postavljanja nove semaforske opreme ovisiti će o osiguravanju financijskih sredstava.
Semafori kod ZTC-a nalaze se raskrižjima na Zvonimirovoj ulici koja je dio glavnog prometnog koridora kroz grad Rijeku. Radi se o dvosmjernoj četvorotračnoj prometnici na kojoj je bilo potrebno uskladiti dvosmjernu koordinaciju semafora na cijelom nizu semaforiziranih raskrižja na tom prometnom pravcu. Radi se o složenom zadatku pri čemu semaforski upravljački uređaji na dva raskrižja kod ZTC-a nisu usklađeni samo jedan s drugim, već je koordinacijski snop zelenog svjetla usklađen sa svim raskrižjima u nizu na Zvonimirovoj i Krešimirovoj ulici i to dvosmjerno. Zato početak faze zelenog svjetla na svakom raskrižju nije moguće iskoordinirati u potpunosti pri zadanoj brzini vozila od 50 km/h, pa se polazilo od toga da se na cjelokupnom potezu dobije što veći snop zelenog svjetla koje se može „uhvatiti“ na svim semaforima u koordinacijskom nizu. Budući da se ovdje radi o dvosmjernom prometu to usklađivanje nikako ne može biti tako idealno kao što je to inače moguće podesiti na jednosmjernim prometnicama, kao što su to, primjerice, semaforizirana raskrižja na potezu Trg Žabica-ulica Riva-ulica Ivana Zajca.
Semafor na raskrižju kod Kauflanda radi na način da se istovremeno pale dva sporedna smjera, pri čemu vozila koja skreću u lijevo iz smjera Kauflanda prema gradu, moraju propustiti vozila iz suprotnog smjera i tek onda skrenuti. Nakon 16 sekundi zelenog svjetla, vozila iz suprotnog smjera dobivaju crveno i tada zeleno imaju samo vozila koja se kreću ravno ili skreću u lijevo iz smjera Kauflanda. Tada im je upaljeno puno zeleno svjetlo, kod stop linije, a istovremeno se pale desna strelica i lijeva strelica, koja je ciljano postavljena za ona vozila koja su već ušla u raskrižje pa su prošla stop liniju i ne vide ništa od signala da bi im se dodatno dalo do znanja da oni mogu još uvijek slobodno proći.
Iskreno se nadamo Vašem razumijevanju.
S poštovanjem, Gradska uprava.

Ha … ha …. ha …. Bravo Gradska uprava .
Iskreno se nadam kako ste dali sve od sebe da objasnite ljudima kako su ova vasa semaforizirana prometna rjesenja totalno promasena i kako se “dobivanjem sto veceg snopa zelenog svjetla” zapravo nista bitno ne rjesava za razliku od ova tri rotora koji eliminiraju citav niz semafora od Kauflanda do ZTCa , a samim time kroz sigurniji, smireniji i neusporedivo kontinuiraniji promet svih sudionika, znacajno stede vrijeme, zivce i novac vasih gradana sto nesmijete dopustiti kako nebi ostali bez vasih nezasluzenih placa, koje se osiguravaju upravo ovakvim prometnim rjesenjima koje morate vjecno opravdavat =D

Odgovorite

Kalendar događanja