Tražila sam informacije o semaforima u Rijeci da kontaktiram nadležnu službu i baš naišla na ovu javnu tužibabu.

Čitala sam prethodne i baš mi je drago da sam otkrila ovaj forum i kako Rijeka promet svaki put pokušava opravdati svoja loša postupanja.

Naime moj problem jest što radim u gradu i zapinjem u koloni u ulici Prvog Maja gdje na raskrižju s Viktora Emina/Manzonijevom idem lijevo.
Stvar je što svaki krug prođu četiri auta jer je na malom semaforu crveno da se propusti auta iz Manzonijeve.
Često iz Manzonijeve nema toliko auta a nama je i dalje crveno.
Prije par godina, kada nije bilo vozila iz Manzonijeve, on bi nam uključio zeleno na malom semaforu (a crveno bi bilo Manzonijevoj).
Tako je bilo istovremeno zeleno i na malom semaforu i kod Prvog maja i ful puno auta bi prošlo.

Međutim to više ne funkcionira, vidim da su ispred svakog semafora nešto izrezbareno u podu, pretpostavljam da su to senzori o kojima ostali govore.
Zašto to ne funkcionira?

Onda sam jednog dana primjetila da se pješacima (koji rijetko prelaze) poskidani gumbi za stisnuti da im se upali zeleno i da im se pali zeleno kada treba i kada ne treba.
Ono, nema žive duše od pješaka, nama je kolona od 100m a njima je zeleno i nama upravo to radi kolonu!
Zašto?

Išla sam na Google Maps baš da napravim slike na tužibabu i tamo su slike iz 2011. i tamo se jasno vidi da su tamo bili gumbi za stisnuti.
I ti gumbi na mapsu ne svijetle znači da ih nitko nije stisnuo i da je to tada funkcioniralo i promet je bio puno protočniji.

Zašto ste maknuli gumbe za stisnuti i zašto nam sada semafor radi kolone?
Zašto ostali gumbi stalno svijetle i stalno pješacima ide zeleno a nema pješaka?

Čitala sam baš prethodne tužibabe kako ste uhvaćeni u lažima pa ste prvo govorili da je takva tehnologija jer gasite zvuk,
pa onda kada opet uhvaćeni u laži da se zvuk može gasiti softverski ali vi ne želite platiti 3000kn za gašenje zvuka pa vi isključujete uređaje za gumbe i pješacima ide stalno zeleno a autima radite gužvu.

Zašto skrivate kao zmija noge na kojim semaforima ste isključili gumbe?

Drugo, isti semafor, kada idem iz Manzonijeve ravno pa desno u Prvog Maja.
Često od vozila koja nastavljaju ravno u Viktora cara se jedva može proći pa mi se onda upali crveno na semaforu da “pješaci prijeđu”.
Tamo u životu nisam vidjela da pješaci prelaze, tamo niste maknuli gumb za stisnuti kao na slici ali non-stop svijetli kao da je gumb zaglavio.

Da li ima grad ljude na plaći koji bi trebali raditi na prometnim problemima?

Koliko Rijeka promet ima ljudi za semafore u uredima, postoji li služba koja bi to trebala popravljati, koliko njih plaćamo?

istrijanka / 04.01.2020.

Poštovani,
prema informacijama koje smo dobili iz tvrtke Rijeka promet d.d., na raskrižju Prvomajske s ulicom Viktora Cara Emina i Manzonijevom u kolnik su ugrađene induktivne detektorske petlje. Semaforski programi koji funkcioniraju na tom raskrižju u posljednjih deset godina nisu se mijenjali, a sva oprema je u funkciji.
Vezano za zeleno svjetlo namijenjeno pješacima, na semaforima je prije 2011.godine, u skladu sa strategijom vođenja prometa, aktivirana stalna najava pješaka. Tipkala su u međuvremenu demontirana, a u semaforsku opremu su ugrađeni zvučnici koji emitiraju signale za slijepe i slabovidne osobe.
U Rijeka prometu se ne slažu s tvrdnjom da je promet ranije bio puno protočniji zbog pješačkih tipkala. Dodaju kako je na semaforima uvedena stalna najava pješaka tek nakon što je temeljitom analizom utvrđeno da opcionalna najava pješaka putem tipkala zanemarivo utječe na protočnost prometa, a istovremeno stvara probleme pješacima, budući da nisu stekli naviku da za prelazak ulice aktiviraju tipkalo. Stalna najava pješaka uvedena je u cijelom središtu grada.
Između ostalog, u Rijeka prometu ističu kako je netočno da na raskrižju Manzonijeve i Prvomajske ulice nema pješaka te dodaju da je riječ o raskrižju na kojemu je promet pješaka u vršnim satima intenzivan.
Nadalje, Rijeka promet ima službu za održavanje semafora u kojoj su zaposlena četiri djelatnika. Isto tako, Rijeka promet upravlja Gradskim prometnim centrom za kojega se brinu tri inženjera prometa.
S poštovanjem, Gradska uprava.

odgovor nema argumente jer normalno da pješaci kojima se pali zeleno a nisu stisnuli i nema ih ruše i smanjuju protočnost glavnog pravca ako nema vozila ni iz bočnog smjera, to se često događa, gotovo svaki drugi krug.
A na slici gdje je duh, u svojih dosta godina vozačkog iskutsva u zadnjih godinu dana a svaki dan prolazim vidio sam pješaka jednom do dva puta.
Može li se poslati ponovni upit da se na ta dva mjesta ipak vrati pješacima uređaj za stisnuti a na ostalima makne?

Jer ovo nema logike i stvara gužve.

Odgovorite

Kalendar događanja