Imala sam upit zašto se ne poveća cijena parkiranja s 4kn/h po sezoni a sada imam upit zašto se uopće ne održava?
POS uređaj već 2 mjeseca ne radi na blagajni, jedno dizalo je tjednima izvan funkcije jer nitko nije došao popraviti, već je otpao i požutio papir “ne radi”.
Po stepenicama raste trava, stakla kraj dizala i po stubištu imaju sloj prljavštine od 1cm koliko nisu čišćena, na nekim katovima ne rade uređaji za naplatu, hrpa rasvjetnih tijela ne radi itd.

Požalila sam se djelatniku tamo u kućici i rekao mi je “Rijeka plus” nema novaca za održavanje.
Mislim, s jedne strane grcate u gubicima a s druge strane imate prepunu garažu po danu sa simboličnom cijenom od 4kn/h koja ne može pokriti ni redovno održavanje?
Zašto ne poskupite garažu i počnete je održavati!?

dorina / 01.09.2020.

Poštovani,
u tvrtki koja upravlja gradskim parkiralištima, Rijeka plusu d.d., navode da se javna garaža u sklopu dvoranskog plivališta na Kantridi čisti redovito, kao i svi sanitarni čvorovi u sklopu garaže. Sve automatske blagajne u garaži Kantrida ispravne su, sa svim funkcionalnostima, kao i oba dizala.
Trenutačno postoje poteškoće s POS naplatom na izlaznom terminalu, što je posljedica složenijeg tehničkog kvara čije je otklanjanje u tijeku. Stepenice su uredno počišćene, a rasvjetna tijela rade po svima etažama. Nadalje, u Rijeka plusu napominju da se garaža redovno obilazi i održava te da se svi kvarovi i nedostaci otklanjaju u najkraćem mogućem roku.
S poštovanjem, Gradska uprava.

prozori su prljavi i dalje, ovo je čista laž, šteta što ne mogu slike uploadati

Odgovorite