Zašto već danima osmogodišnja djeca otvaraju pornografske sadržaje na autobusnim stanicama?

Rečeno je da to održava Ericsson Nikola Tesla a te stanice/zasloni su očajne, nitko ih ne održava. Ili touch nije radio tjednima ili je otvoren pornografski sadržaj.

Aplikacija za mobitele nije precizna (vrijeme dolaska), često ne radi danima, te može li grad uzeti novog partnera kada se ovaj pokazao tako neozbiljan?

brake / 20.03.2018.

Poštovani,
zahvaljujemo Vam na javljanju i ukazivanju na ovaj problem s kojim su u tvrtki Ericsson Nikola Tesla upoznati čim se pojavio te se odmah interveniralo, što znači da su ovi neprimjereni sadržaji bili dostupni maksimalno dva sata od pojavljivanja, a nikako danima kako navodite. Svakako nam je žao što je do takve situacije došlo. U tijeku je sigurnosna provjera kojom će se nastojati spriječiti ponavljanje ovakve situacije. Do ove situacije je došlo, jer je doslovno fizički provaljeno u sustav, odnosno sam uređaj postavljen na toj stanici, prilikom čega su obavljene i promjene, što predstavlja kazneno i utuživo djelo.
Zbog svega navedenog tijekom narednih dana bit će ugrađena dodatna zaštita u vidu lokota na vratima uređaja, a sustav nadogađen, što bi trebalo smanjiti mogućnost novih incidenata.
Inicijalno je bilo predviđeno da se sustav štiti i ugrađenim kamerama, no od toga se odustalo, zbog procjene da bi to predstavljalo zadiranje u privatnost građana.
Podsjetimo kako je aplikacija SmartBus Stop Rijeka dio pilot projekta kojim se ispituju tehničke mogućnosti, kako aplikativnog sustava, tako i infrastrukture na pametnoj autobusnoj stanici. Dakle, projekt je potpuno besplatan, a upravo Rijeka odabrana je za njegovu provedbu, kao grad koji u kontinuitetu primjenjuje Smart city projekte.
Realizacija pilot projekta u potpunosti je financirana od strane Hrvatskog Telekoma i Ericssona Nikole Tesle i koordinirana od strane gradskog društva SmartRi. S obzirom da se radi o pilot projektu mogući su povremeni prekidi u radu, primjerice desetak minuta kada se rade razne nadogradnje. Osim toga u aplikaciju nisu uključeni svi autobusi na svim linijama, zbog tehničkih ograničenja.
Gradska tvrtka Smart Ri upravo priprema novu verziju aplikacije Pametni javni prijevoz koja će ubrzo biti dostupna.
Što se pak tiče Vaše primjedbe da su stanice, odnosno zasloni neodržavani i da touch nije radio tjednima, obavještavamo Vas da se čišćenje ekrana povremeno obavlja, s obzirom da sustav nije u komercijalnoj upotrebi, ali su i u ovom slučaju u pitanju neodgovorni pojedinci i njihovo neprimjereno ponašanje, na što je teško utjecati.
Touch screen radi točno kako je i planirano, jer na početku nije ni bilo predviđeno da bude dostupan građanima. Naime, ako bi bio dostupan, onda postoji velika mogućnost hakiranja ovoga projekta koji je u ovoj fazi još uvijek istraživačko-razvojni.
Vezano za primjedbu da aplikacija za mobitele nije precizna i da danima ne radi, treba naglasiti kako je funkcionalnost sustava definirana raspoloživom opremom u Komunalnom društvu Autotrolej i mehanizmima dostave podataka. Mjerenja pokazuju da je u većini sustava točnost zadovoljavajuća.
Svakako treba naglasiti kako je riječ o testnom sustavu i da su povremeni prekidi, zbog nadogradnji i održavanja, mogući. Do sada nije uočeno da „aplikacija ne radi danima“; čak naprotiv- logovi pokazuju da dnevno ima više od 1.000 korisnika, što je dovoljan pokazatelj njene učinkovitosti.
S poštovanjem, Gradska uprava.

Odgovorite