Vozačica sam već dosta dugo vremena, a samim time često stojim ispred semafora. Međutim, kada god prolazim ispred nekog starijeg semafora, često ne vidim je li crveno ili zeleno sve dok se ne približim jako blizu semaforu. Tako npr. ono raksršće kod Novog Lista, neki dan sam se šetala tu i znatiželjom s prstom dotaknula zeleno od semafora ina prstu vidim trag velike prljavštine. Da li grad ima neku službu koja ikada čisti te semafore ili to samo radi kiša? Mislim, nije problem da slabo svijetli, već su jako prljavi ti stari.

nora69 / 24.10.2011.

Ovo “održavaju” ljudi iz Rijeka prometa.
Nedavno je bio članak da se godišnje potroši 4 MILIJUNA KUNA na održavanje semafora.
Tim parama svaka žarulja koja pregori košta 20 tisuća kuna.
http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/Kruzni-tok-rijesio-bi-problem-guzve-na-Gornjem-Zametu

Izgradnja novog semafora, nekim čudom košta milijun a održavanje četiri milijuna. I to još rade ljudi iz Rijeka prometa, gradske tvrtke. Nevjerojatno što ti ljudi rade ili ne rade. Neka javno napišu kada se zadnji put neki semafor oprao. Vjerojatno nikada a možda ni onda. Novi semafori dobro svjetle jer su novi, no i stari bi mogli puno bolje svjetliti.

Vjerojatno isti ljudi koji bi trebali oprati bi trebali i nekako uskladiti ona dva nova semafora kod ZTC-a ili njihovi kolege.

Da, semafori su strašno prljavi, plava boja s njih otpada, a da netko od te ekipe koja “održava” semafore ima imalo truda, s malo vode bi očistili te stare semafore. Ili netko dobiva plaću a ne radi ništa ili je jedino čišćenje kišom a iznutra je mrtav štakor kraj žarulje.

Mislim da je jedino rješenje da se ukine i ovo očajno održavanje gradske tvrtke i unajmi npr. Ceste Rijeka koje je privatna firma jer znamo da bi privatnici radili puno bolje isti posao.

Poštovana,
semaforska oprema kao što je ona na raskrižju Zvonimirove ulice i ulice Rikarda Benčića kod Novog lista stara je gotovo trideset godina. Stoga je činjenica da je intenzitet svjetla na semaforu puno slabiji nego na svim raskrižjima u centru grada gdje je prije nekoliko godina postavljena nova semaforska oprema suvremene tehnologije.

Naime, stari semafori ne svijetle dovoljno jako i kontrastno crveno, žuto i zeleno svjetlo da se ono može dobro vidjeti i pri jakom suncu. Iz tog razloga Rijeka promet i Grad Rijeka planiraju u narednim godinama postupno zamijeniti svu opremu na semaforiziranim raskrižjima, pa više takvih problema neće biti.

Dakle, iako je glavni razlog slabijeg kontrasta svjetla činjenica da se radi o staroj opremi, moramo reći i da se na prometna svjetla vrlo brzo lijepi prašina i taloži smog kao posljedica intenzivnog gradskog prometa. Služba održavanja semafora Rijeka prometa stalno je na terenu i osim popravaka, bavi se i pranjem semafora, naravno češće onih starijih. Nažalost, s obzirom da je na području grada još uvijek oko 40 raskrižja sa starom opremom, djelatnici Rijeka prometa uspijevaju ih sve očistiti u prosjeku 2-3 puta godišnje, odnosno za vrijeme popravaka i radova na redovnom održavanju.

Na kraju Vam zahvaljujemo na Vašoj primjedbi, a Rijeka promet će semaforu na raskrižuju o kojem govorite posvetiti posebnu pažnju.

Nije to samo ovaj semafor. Zaboga miloga, stanujem u blizini onog bliže grada kod benzinske Ine i nikada nisam vidjela ikoga da pere, niti ja, niti moji susjedi. 2-3x godišnje svaki semafor???? Dajte molim vas, koga vi zavaravate. Nije toliko potrebno zamjeniti stare sa novim već ih samo malo oprati. A tu kod mene, pješaku na semaforu ne svjetli glava koliko je unutra crno i prljavo i to već skoro 3 godine. Nemojte molim vas laži ovako iznositi. Rađe napišite, oprati ćemo a ne ovo.

Kad ovo sve čovjek čita, stječe se dojam da odgovorne službe rade svoj posao, ali ja stvarno onda ne znam zašto se građani i dalje žale, nešto tu ne štima, ili građani muljaju ili službe koje su plaćene za svoj posao ne rade dobro svoj posao, čini mi se ipak da službe ne rade dobro.

Odgovorite