Zašto je kod državnog inspektorata postavljena nadstrešnica od 50 000kn od strane Euromodula d.o.o. iz Rijeke kada ista nadstrešnica od iste riječke tvrtke u drugim gradovima košta oko 30 000kn?
Podatak možete naći pretraživanjem u Googleu.
http://www.rijeka.hr/NestoNovo1
Nadalje, cijena se još više smanjuje kada se postavi unutar nje City Light reklama (tj. ona čak postane isplativa nakon nekoliko godina) te je 2m od ove stanice energetski kabel od javne rasvjete te je ugradnja bila moguća i još uvijek je.
Kao i na nadstrešnici preko puta, umjesto jednog stakla se postavi reklama koja svijetli i dobiva se novac preko oglašivača (tj. partnera) Europlakata ili Autdoor Akzenta.
Oglašivači su zainteresirani, ovo je 1. zona oglašavanja (veliki broj korisnika istog autobusnog stajališta) te se moglo naći puno isplativije rješenje.
Zašto se išlo na najskuplju moguću verziju?