Dana 23.12.2012. se moja djevojka sa povratnom kartom kupljenom 21.12.2012. na Žabici u Rijeci trrebala vratiti iz Zgreba s autobusom u 21:00. Nakon što je postalo jasno da će kasniti do 5 min nazvao sam autobusni kolodvor u Zagrebu (Glavnog prometinika) i zamolio da zadrže autobus 5 minuta nakon što sam im objasnio situaciju. Došla je na kolodvor u 21:03, a autobus je otišao.
Sretan im Božić i sve najbolje u Novoj!
Ne vidim kakve veze Grad Rijeka ima sa privatnom tvrtkom Autotrans d.o.o. i sa autobusnim kolodvorom u vlasnistvu Grada Zagreba.
DT, upravo tako.
Rijeka75, molim da se obratite direktno Autotransu (http://www.autotrans.hr/hr-hr/contact), 060 30 20 10 ili na info@autotrans.hr.
Pa ako je prometnik obavjestio pilote autobusa, pretpostavimo Autotransa, a oni su se kruto drzali protokola kako nebi bili skinuti sa liste polijetanja, onda im se stvarno nemoze zamjeriti ..
Pravi problem je kada Vam u gradskoj biblioteci naplate zakasninu jer ste knligu propustili vratiti prije praznika 24. 12. pa ste morali cekati prvi radni dan …
Ovo je prvi puta da vidim pritužbu jer se netko drži pravila.