Bazeni Kantrida imaju jeftinu i dobru garažu, uvijek kada idem na bezene tu parkiram, no cestom niže, cestom do garaže često su parkirani automobili koji ništa ne plaćaju a nikada nisam vidjela da je itko dobio kaznu.

Ponekad vidim i da neki automobili uđu kako bi se okrenuli u garaži i odmah izađu, valjda im je lakše okrenuti se ovdje (besplatan je izlazak prvih par minuta).
Osjećam se glupo kada platim (samo par kuna) budući da plaćam ono što ne moram.
Zašto se dozvoljava parkiranje automobila pa cesti kada imamo lijepu i praznu garažu?

IvB2 / 21.04.2011.

Naravno da treba zabraniti parkiranje tamo gdje ono ometa promet, bilo pješaka ili drugih vozila, ali ne mogu reći da podržavam ideju kako bi apsolutno svugdje trebalo zabraniti besplatni parking, samo zato da se oni koji koriste komercijalni parking ne bi osjećali zakinuto. To mi zvuči kao primjerice “ajmo drastično povećati cijenu vode u vodovodu, da se oni koji kupuju flaširanu vodu ne bi osjećali zakinuto”.
Ukoliko parkirana vozila ometaju promet, svakako ih treba sankcionirati. Ali sankcionirati ih samo zato da bi se oni koji koriste garažu bolje osjećali, djeluje mi suludo.

Oni krše zakon, parkiraju po cesti ili po nogostupu. Ometaju promet i naravno da bi se svatko tko parkira u garaži osjećao glupo kada vidi toliko automobila parkiranih oko garaže i po cesti. Ovdje je riječ samo o garaži na Kantridi.

Nisam pravnik pa neću tvrditi kako se ispravno tumači zakon (možda bi bilo dobro da imamo nekog gostujućeg pravnika koji bi nam objasnio neke nedoumice) ali znam da je na jednoj ranijoj tužibabi, ovdje: http://www.mojarijeka.hr/korisnik/Meysa/tuzibaba/nema-logike/
naša korisnica nelchee komentirala ovako:
“Članak 82. navodi sve zabrane zaustavljanja vozila, nije zabranjeno parkirati na kolniku.
Članak 79. stavak 1. kaže da je vozač dužan zaustaviti vozilo izvan kolnika uvijek kad za to postoji mogućnost.
Članak 80. stavak 1. kaže da je vozač koji parkira na cesti dužan ostaviti isto neposredno uz desni rub kolnika.

Zakon dakle predviđa parkiranje na kolniku kao sasvim realnu mogućnost, a zabranjeno je zaustavljanje i parkiranje samo tamo gdje je postavljen znak”

Uz to je dala i link na zakon:
http://www.zakon.hr/z/78/Zakon-o-sigurnosti-prometa-na-cestama

Kažem, bilo bi zgodno da neki pravnik to malo prokomentira.

Kako god, neka se onda postavi znak zabranjeno parkiranje ako ga nema.
Jer na način da se ne parkira u garaži nego po cesti do garaže, ili onoj niže grad gubi dio novca koji je potreban a dobiva se potpuno prazna garaža i suludo potršen novac na izgradnju garaže.

Pa to je sjajno rješenje. Hajdemo onda uvesti plaćanje parkinga na apsolutno svim površinama u apsolutno cijelom gradu, ispred svake kuće i u svakoj ulici, u svakom kvartu. Grad će tako dobiti puno novaca i svi ćemo biti sretni.
Bazen i pripadajuća garaža nisu projekt mjesnog odbora Kantrida pa da bi zbog toga samo lokalno stanovništvo trebalo imati obavezni naplatni parking ispred svojih kuća. To je projekt čitavog grada pa ako zbog toga treba uvesti obavezni naplatni parking, bilo bi u redu da ga se uvede svima, ispred svake kuće u cijelom gradu.

Ja, a pretpostavljam i IVB2 ne govorimo o cijelom gradu, niti da treba svima naplatiti već samo o ulici kod Bazena. Imam osjećaj da ti parkiraš nepropisno tamo i da nikada nisi bio u garaži.

Imati osjećaj je u redu, iako je osjećaj kriv. Nisam nikad parkirao na ulici tamo, a u toj garaži jesam ravno jednom. Međutim to ne mijenja stvar – zašto bi se naplaćivalo u ulici oko bazena, a ne u ostalim ulicama u gradu? Sve su to ulice istog grada i svima njima jednako pripada taj bazen u čiju je izgradnju uložen određeni novac.

Poštovani,

činjenica je da nesavjesni vozači svakodnevno nepropisno parkiraju i zaustavljaju svoja vozila uz bazen Kantrida u Istarskoj ulici i Ulici Podkoludricu, pa time ometaju promet drugih vozila. Djelatnici Direkcije za prometno redarstvo na ovoj lokaciji su tijekom ove godine izdali ukupno 160 obavijesti o počinjenom prekršaju sa zakonskom novčanom kaznom, te 48 naloga za premještanje vozila “pauk” službi za vozila koja su ispunjavala zakonski uvjet za podizanje.

Možemo samo dodati da će u okviru svojih redovitih aktivnosti prometni redari i dalje obilaziti ovu lokaciju i pojačati provođenje mjera protiv vozača koji nesavjesnim parkiranjem ugrožavaju druge sudionike u prometu.

Samo bi rekao da s lijeve strane ulice prema plaži i bazenu ima automobila ali nema znaka zabranjeno parkiranje. Isto tako, budući da je 120 dana prošlo u ovoj godini a napisano je da se svakodnevno nepropisno parkira nepropisno i da je izdano 160 kazni, to je u prosjeku samo 1 vozilo dnevno dobilo kaznu, začuđujuće.

Neznam rade li prometni redari vikendom ali uzmimo da nedeljom ne rade to je cca 102 radna dana, ako je 160 kazni ostavljeno to nije jedna kazna u prosjeku dnevno već 1,57 kazna dnevno ( što je za 57% više)
Ako je taj podatak za jednu ulicu a u Rijeci postoji više od jedne ulice nije to tako niti loše.
Šalu na stranu, u potpunosti se slažem da treba kažnjavati vozače koji svojim parkiranjem ugrožavaju sigurnost ostalih ,posebno djece i invalida.
Nism za to da se kažnjava samo zato da bi se napunila neka garaža.
Nepropisnog parkiranja ima svugdje, neka neko kaže dio grada u kojem se sada nebi moglo napisati stotine ako ne i tisuće kazni.

Ma vidi ti njih …. ZORANIK … Zao mi je sto ti tada nisam mogao pomoci, no nismo puno propustili … i danas je kao i tada problem potpuno isti, a biti ce i sutra ako se nesto ne napravi. Danas su se ipak svi poprilicno izmorili … pogotovo prometni redari… jer oni su uvijek isti, a roditelji koji svakodnevno dolaze na ovu problematicnu lokaciju u nastojanju da sigurno ostave, i pokupe svoju i tudju djecu ipak svake godine dobivaju nove svjeze snage.
A moglo bi se ipak nesto napravit…. najjednostavnije bi bilo maknut pumpu, probit garazu prema zapadu, i produzit sljepu POD KOLUDRICU, preko onog velikog platoa za parkiranje, skroz do pomocnog igralista NK Rijeke …
Pozdrav i Toricu uz malu opasku da nam u ovom gradu netrebaju dvije gradske uprave

Odgovorite