Na prethodni upit o užasno skupoj cesti, cca 280m ceste sa kanalizacijom koja se gradi do budućeg Spara koja košta oko 7 milijuna kuna što je valjda čini jednom od najskupljih cesta u Hrvatskoj, zanima me tko je sve izvođač i da se objavi detaljan troškovnik te ceste, jer se čini kao da kilogram zemlje ili asfalta plaćamo po 50000kn

Naveli ste da su radovi još dodatno poskupjeli “jer je uočena rasvjeta” i “radi otkupa ceste koju je HT prodao investitoru (Sparu) pa je vi sada još skuplje kupujete.

1. Nije se znalo da tamo postoje rasvjetna tijela!?
2. Možete li objaviti tko je to projektirao i odgovornu osobu, zar nije izašao na teren ili 3. Google Stret view pa vidio stup rasvjete!?
4. Pa je to poskupilo oko milijun kuna?
5. Molim i odgovor na upit, da je kod izrade dokumentacije kao GPU za to područje pisalo u više dokumenata da će sufinancirati investitor u pristupnu cestu i infrastrukturu, a sada učešćuje s 0% i tako malena cesta košta 7 milijuna kuna.
6. Koliko kvadrata zemljišta mislite otkupiti i po kojoj cijeni od m2?

Zna se za koliko je HT prodao 17 5000m2- 11.5 milijuna kuna odnosno m2 po 657kn i to je godinama neuspješno prodavao na vlastitom webu.

https://web.archive.org/web/20150719051656/https://www.t.ht.hr/nekretnine/prodaja/021

7. Koliko m2 ste otkupili i po kojoj cijeni za tu “strateški važnu cestu” odnosno najskuplju u Rijeci a u stvarnosti samo vodi do Spara, zašto je isti izvođač radova sa zemljišta HT-a otklonio hrpu građevinskog otpada koji se ovdje godinama odlagao i HT-u ste slali pisma i bile su tužibabe na isto?

8. Tko će platiti i novi semafor i reprogramiranje radi Spara, Spar ili Grad odnosno građani?

9. Zašto je ZTC platio nove semafore, raskršće a ovdje Spar ne želi i grad mu pogoduje?

zoro5 / 29.07.2020.

Poštovani,
u Odjelu gradske uprave za komunalni sustav navode kako je tri rasvjetna stupa na navedenoj lokaciji trebalo demontirati, jer je nakon iskolčenja utvrđeno da se nalaze u zoni zahvata, odnosno na lokaciji prespoja novih instalacija s postojećim instalacijama.
Svi podaci o sudionicima izgradnje, kao i obavijest o početku radova objavljeni su na portalu Grada Rijeke u veljači 2020. godine.
Kako je i ranije istaknuto u nekoliko navrata, Stambena ulica U1 predstavlja nerazvrstanu cestu koja spaja Liburnijsku s Ulicom Mirka Čurbega te, sukladno Zakonu, predstavlja nerazvrstanu cestu koju može graditi jedinica lokalne samouprave, temeljem njenog uvrštavanja u Program gradnje ili ju može graditi privatni investitor, ukoliko s nadležno jedinicom lokalne samouprave zaključi Ugovor o izgradnji. Budući je stambena ulica U1 planirana u Programu gradnje Grada Rijeke, radovi se financiraju sredstvima komunalnog doprinosa.
Prema podacima Odjela gradske uprave za razvoj, urbanizam, ekologiju i gospodarenje zemljištem, do sada je otkupljeno 2.743 četvornih metara zemljišta u iznosu od 1.521.960,00 kn, temeljem Odluke Gradonačelnika te Odluke Gradskog vijeća. Za otkup je preostalo još 955 četvornih metara, na što se planira utrošiti 420.200,00 kn.
O otklanjanju građevinskog otpada sa zemljišta HT-a Grad Rijeka nema nikakvih saznanja.
Postojeći semafor na mjestu rekonstrukcije križanja je demontiran, uskladišten i nakon rekonstrukcije križanja bit će vraćen na staru lokaciju. Za napomenuti je da je Liburnijska ulica, kao i sva pripadajuća križanja, u nadležnosti Hrvatskih cesta d.o.o. i da njome i semaforskom signalizacijom upravljaju Hrvatske ceste. Koliko je poznato Gradu rijeci, SPAR je sa Hrvatskim cestama d.o.o. ugovorom utvrdio međusobne obaveze u pogledu rekonstrukcije tog križanja. S detaljima ugovora Grad Rijeka nije upoznat.
ZTC je, vezano za semafor, postupio u skladu s Ugovorom koji je sklopio s Hrvatskim cestama, jer je Zvonimirova ulica također u nadležnosti Hrvatskih cesta.
S poštovanjem, Gradska uprava.

Odgovorite