Predstavljen projekt "E-Jadrolinija: Jadrolinija po mjeri putnika"

Po prvi put u pomorskom prometu u Hrvatskoj uvodi se princip
„ENC“ uređaja. Riječ je o mogućnosti otvaranja prepaid računa, a ovim projektom
Jadrolinija staje uz bok svjetskim liderima u pomorskom prijevozu putnika i
vozila.

Naime, s početkom ožujka otočani će na svoje otočne
iskaznice moći uplatiti željeni novčani iznos (otvoriti prepaid račun) te se s
iskaznicom ukrcavati na brodove Jadrolinije bez kupnje karte u agenciji što je
dosad bilo moguće samo za otočane koji imaju pravo na besplatan prijevoz.
Projekt u prvoj fazi kreće s trajektnim linijama Split – Supetar, Zadar – Preko
i Biograd – Tkon, a do kraja ožujka bit će primijenjen na sve linije koje
održava Jadrolinija.

Za mjesec travanj najavljena je opcija otvaranja prepaid
računa za neotočane te je premijerno predstavljen novi brend Jadrolinije,
kartica „Jadrolinija2Go“. Radi se o beskontaktnoj kartici kojom putnik koristi
uplaćena novčana sredstva za plaćanje putne karte prilikom ukrcaja na brodu.
Ovu će karticu, čiji moderan izgled predstavljaju grafički stilizirane linije
koje održava Jadrolinija, sve fizičke i pravne osobe moći zatražiti u
agencijama Jadrolinije početkom travnja te time uživati pogodnost direktnog
ukrcaja na brod.

Predstavljen projekt "E-Jadrolinija: Jadrolinija po mjeri putnika"

Zaključno, kao dio projekta „E-JADROLINIJA: JADROLINIJA PO
MJERI PUTNIKA“, za kraj svibnja odnosno prije početka turističke sezone,
Jadrolinija će omogućiti online kupnju karata za trajektne linije, koja je
dosada bila moguća samo za katamaranske linije.

„Riječ je o čitavom nizu aktivnosti kojima će se u narednom
periodu unaprijediti usluge koje Jadrolinija pruža svojim putnicima. Projekt će
rezultirati smanjivanjem redova čekanja u agencijama i gužvi na pristaništima,
lakšim i bržim ukrcajem, dodatnim komoditetom za sve putnike, a slijedom
navedenog konkurentnom, modernom i efikasnijom Jadrolinijom“, istaknuo je
predsjednik Uprave Jadrolinije Alan Klanac.