Kako financiranje kulture iz privatnog profitnog sektora izgleda iz perspektive onih koji traže i onih koji daju sredstva za kulturne projekte, kako kultura i profitni sektor komuniciraju, kako sponzori i donatori odlučuju koje projekte podržati te što kulturnjaci i poslovnjaci očekuju jedni od drugih, neke su od tema nadolazeće konferencije „Business 2 Culture“ koju RIJEKA 2020 8. lipnja organizira u riječkom Muzeju moderne i suvremene umjetnosti.

Prateći trend sve veće upućenosti institucija i organizacija u kulturi na
sredstva iz privatnog profitnog sektora te osluškujući potrebe lokalne kulturne
zajednice, organizatori su Konferenciju osmislili s ciljem poticanja
dijaloga između kulturnog i poslovnog sektora, izmijene iskustava obiju strana
i prepoznavanja izazova vezanih uz financiranje kulture iz privatnog profitnog
sektora.

Predavači i panelisti predstavnici su
značajnih kulturnih institucija i istaknuti hrvatski gospodarstvenici. U panel
raspravi “Europska prijestolnica kulture kao razvojni projekt” sudjelovat će i
članovi timova EPK gradova Mons 2015 i Leeuwarden 2018 koji će pojasniti na
koji način projekt Europske prijestolnice kulture može dodatno potaknuti
suradnju poslovnog i kulturnog sektora.

Na konferenciji će biti predstavljen i novoosnovani Poslovni klub PartneRI koji
je nastao kao rezultat inicijative Rijeke 2020 da se oko projekta Rijeke –
Europske prijestolnice kulture okupe gospodarski subjekti regije i uspostavi
inovativan model suradnje. Poslovni klub PartneRI postat će platforma za
povezivanje kulturnog i kreativnog sektora s poslovnim i poduzetničkim sektorom
ali i prilika za promicanje društveno odgovornog ponašanja i suradnje sa
zajednicom kroz ulaganja u kulturu, umjetnost i društvene inovacije.

Kako bi se predstavnici kulturnog sektora što bolje pripremili na „razgovor“ s
predstavnicima poslovnog sektora, osmišljen je i predkonferencijski program, u srijedu, 30.
svibnja i srijedu 6. lipnja u Delta Labu (Delta 5/II) te u četvrtak 7. lipnja u
OKC Palach (Kružna 8). Cilj predkonferencijskog programa jest ojačati stručne i
resursne kapacitete kulturnog sektora u području financiranja kulturnih
programa iz privatnih i korporativnih izvora pa će se kroz trodnevni program
polaznici upoznati s alatima koji su preduvjet za stvaranje partnerskih odnosa
s poslovnim sektorom. Osim upoznavanja s pojmovima sponzorstva i donacija te razlikama
među njima, polaznicima će biti prezentirani i primjeri dobre prakse u
uspostavljanju partnerstva kulturnog s poslovnim sektorom.

Kalendar događanja