Ponuda
i potražnja: kakva treba biti ideologija da bi bila tražena roba?
Sve je dostupno! Black Market pokazuje put građanima
koji žele ostvariti svoju ideju pravednosti u vremenu pluralističkih ideja!

Black Market ili Crno tržište preispituje raznolike ideološke
konstrukte nudeći ih kao robu koja ima svoju tržišnu vrijednost. Njihova ponuda
sastoji se od različitih ideje, od religijskih vjerovanja do političkih parola,
od izmišljenih spekulacija do faktografskih tekstova. Black Market stvara
poveznicu između pojedinaca i ekonomske razmjene tih ideologija koje se po
svojoj prirodi uvijek iznova razvijaju, pojavljuju kao novi oblici mišljenja te
nastoje prilagoditi vremenu koje dolazi. Kao i u modnim trendovima, tržište
ideoloigija ima svoju verziju vintage odjeće, političku nostalgiju kao
političko rješenje. Imajući to na umu, Black Market nastojat će procijeniti
vrijednost starih ideja u odnosu na one aktualne tretirajući ih upravo kao robu
ovisnu o logici ponude i potražnje.