Foto: Željko Šop / CROPIX

Foto: Željko Šop / CROPIX

Teglenica “Paula” dugačka je 100 metara, široka 33 metra te visoka 7,6
metara, a gaz joj je 6,05 metara.

Predsjednik Uprave Brodogradilišta 3. maja, Edi Kučan, izjavio je kako su
nastavljeni razgovor s kupcem iz Belgije o mogućnostima daljnje suradnje,
gradnji teglenice složenije konstrukcije te da očekuje pozitivan završetak
razgovora.

Govoreći o knjizi narudžbi Brodogradilišta 3. maj, Kučan je ocijenio kako je
“mršava”, da su sada u njoj četiri tankera za prijevoz asfalta, te da se očekuje
osnaženje ugovora za dvije teglenice.

“Ako se taj dio posla finalizira, svakako da ću biti puno zadovoljniji, u
protivnom ću biti zabrinut jer onda dolazi onaj neminovan trenutak kada
nedostatak posla uvjetuje odlazak ljudi na čekanja, što uvjetuje egzistencijalne
probleme”, rekao je Predsjednik Uprave riječkog bordogradilišta.

Na upit do kada će, prema sadašnjim ugovorima, u Brodogradilištu 3. maj biti
posla, Kučan je rekao kako u dijelu opremanja broda posla ima do kraja godine,
dok će u obradi prvi kapaciteti biti slobodni krajem kolovoza.

U vezi s ugovaranjem novih poslova, Kučan je rekao kako je situacija na
svjetskom tržištu vrlo nepovoljna, a da stanje otežava i neriješeno pitanje
privatizacije.

Predsjednik Uprave riječkog Brodogradilišta najavio je također da sljedećeg
tjedna odlazi u Finsku, kako bi tamošnjim brodovlasnicima objasnio situaciju i
ukazao da 3. maj ima kapacitete i mogućnosti, te da bi privatizacija, što se
tiče tog brodogradilišta, trebala biti uspješno rješena.

Prilikom porinuća teglenice “Paula” došlo je do manjeg zastoja kojeg je
uzrokovala kiša, ali je nakon intervencije brodograditelja “Paula” uspješno
porinuta u more.