Na više mjesta u gradu postoje znakovi prije parkirališta (kao na jedno 2-3 mjesta za parking DELTA što ne semaforu što na stupu rasvjete) SLOBODNO. Taj znak ne radi već 2-3 godine a u prvo vrijeme samo neke točkice zelene nisu radile, pa crvene i tako već 2 godine ne radi ništa. Riva, Rikard Benčić isto tako itd.
Bolje rečeno teško je naći onog koji radi nego onog koji ne radi.
Može li grad odgovoriti koliko godišnje izdvoji troška na održavanje i imaju li ti uređaji kakvo jamstvo? Je li godišnje kakav fiksan trošak na održavanje, koja firma dobiva taj novac?

To bi uvelike pomagalo vozačima, da znaju ima li mjesta ali to nitko ne održava. Vidio sam već tužibabe na tvrtku Elmas koja je slično održavala pa me zanima da li bi i to oni trebali održavati i zašto ne održavaju.

Također i onaj zamijenjeni displej u Fiore la Guardija opet ne radi kako treba, dosta segmenata ne prikazuje srednji segment pa ne znam je li 0 ili 8 i pretpostavljam da je to broj 4 na zadnjoj slici. Zašto grad ne sklopi ugovor s drugom firmom kada očito ova tako loše posluje i ne održava?

Gost18 / 01.07.2017.

Poštovani,

Isprike zbog kašnjenja našeg odgovora. Vezano uz Vašu tužibabu, riječ je o digitalno-elektroničkom kvaru zbog kojega navedeni displeji ne pokazuju jasno znak „slobodno“, odnosno „zauzeto“.

Kako je riječ o složenijem kvaru, za koje je potrebna nabava sofisticiranijih dijelova, popravak displeja se odužio. U dogovoru s izvođačem nastojat će se osposobiti displeji, koji služe za pravovaljanu informaciju o slobodnim parkirnim mjestima za građane.

Većinu kvarova otklanja servisna služba Rijeka plusa d.o.o.. Složeniji kvarovi, poput kvara znaka popunjenosti parkirališta se povjeravaju dobavljaču opreme, u ovom slučaju tvrtki Elmas. Godišnji fiksni trošak održavanja se ne plaća, već se usluga plaća po izvršenom popravku. Znakovi za popunjenost parkirališta nisu pod jamstvom, budući da je ono isteklo.

Također, na web stranici Rijeka plus d.o.o. u svakom se trenutku može provjeriti broj slobodnih parkirnih parkirnih mjesta, kao i informacija za
parkirališta koja su zauzeta. https://www.rijeka-plus.hr/parkiranje/popunjenost-parkiralista/

Displej u ulici F. la Guardije u nadležnosti je Rijeka prometa d.d. Što se tiče LED displeja postavljenih u sklopu pilot projekta Uputnog parkirno-garažnog sustava, služba održavanja semafora Rijeka prometa svakodnevno kontrolira njihov radi i ispravnost. Temeljem Vaše prijave o kvaru, djelatnici koji su odmah izašli na teren utvrdili su da je displej u ulici Fiorello la Guardia u punoj funkciji i da nema neispravnih LED segmenata.

Tom prilikom snimljena je ova fotografija:
http://www.mojarijeka.hr/repository/images/_variations/4/6/4672142e9eae2a959c4e1e77aa32e9d5_admin_large.jpg

Slika koju ste priložili svojoj tužibabi nije stvarna slika parking displaya. Naime, na fotografiji stvarnog displeja vidi se da su LED segmenti drugačijeg oblika i broja svjetlećih segmenata.

S poštovanjem,
Gradska uprava

Odgovorite