Zašto se troši ogroman novac u rekonstrukciju raskršća Osječka-Plodine dodavajući još jedan trak ceste?

Nema ni puno pametnijih i potrebitijeg trošenja novaca u gradu nego dodavanje jedne trake, otkup zemljišta, projekt itd., dok je bio PIK ništa, a sada utjecajan gospodin to kupio i odjednom je to n. 1. prioritet grada, troše se stotine tisuća kuna a proračun u minusu milijunima kuna.
Zanimljivo da se sve pokušava sakriti, pa nema pod komunalnim prioritetima MO već je u drugom PDF-u grada.

Priča se da je prostor od PIK-a kupio A.C. Dujmović, da on ima veze u gradu te da zato sve ovo ide?

Mislim, par godina prije je bila inicijativa da se napravi dvotračna cesta i promijeni smjer vožnje u ulici iznad Plodina, ali sve je odbačeno, i od strane RIjeka prometa i Mjesnog odbora ŠD i sada se, ispod radara troše novci najprije na projekt a kasnije otkup zemljišta, preregulaciju semafora, kanalizacijsku mrežu itd, sve samo zato da bi mrvicu lakše ulazila vozila u budući A.C. Dujmović tj Betil doo?

Jer im je problem napraviti krug 100m za spustiti se dolje kod Rastočina?

mdh / 22.02.2018.

Bravo MDH …

Upravo to interesira i nas …

Dva desetljeća nam istovaruju vozila okolne auto kuće i to ponekad po tri puta dnevno – na sred preprometne Osječke ulice ili na autobusnim stanicama kod Erste banke i kod sadašnjeg Špara …

Dokazivo je da su mnogobrojne prometne nesreće uzrokovali ti kamioni koji sve sudionike u prometu izbace iz takta …

Ljudi kao kakve stoke ulaze i izlaze iz autobusa …

Tko je okolnim auto kućama uopće izdao radne dozvole kad niti jedna od njih ne zadovoljava osnovne uvjete …

Ovim putem vam za skorije vrijeme najavljujemo i službene istrage, kao i jedan sudski proces stoga probajte sve to što prije dovesti u red …

Lijep pozdrav …

Poštovani,
još 2009. godine, s ciljem što detaljnijeg razmatranja prometa šire zone stambenog područja Rastočine, izrađena je Prometna studija spoja stambeno–poslovnog kompleksa Novi Belveder na mrežu prometnica, kao i analiza prometa u kontaktnoj zoni. Time su provedene brojne analize te je zaključeno da je za normalno funkcioniranje prometa na tom području nužno promijeniti prometni režim. Vrlo je opterećeno raskrižje ulice Rastočine i Mihačeva Draga, a posebno raskrižje ulica Mihačeva Draga i Osječka ulica, odnosno raskrižje kod „ex“Bille“ koje zahtijeva izgradnju posebne prometne trake. To pak nije moguće izvesti bez rušenja objekta u blizini, a također nije moguće povećanje radijusa desnih skretača na Osječku ulicu. Stoga je namjera preregulacijom prometa u ulici A. Mihića, određeni broj vozila koji dolaze Mihačevom Dragom s Drenove i iz stambenog područja Rastočine, dovesti na raskrižje – privoz Plodine, čime bi se rasteretilo raskrižje – privoz Billa. Međutim, svemu navedenom nužno prethodi rekonstrukcija raskrižja u Osječkoj ulici – privoz Plodine. Naime, ovo raskrižje ima nepovoljne tehničke elemente te je neophodno otvaranje preglednosti izmicanjem postojećeg potpornog zida te, povećanjem radijusa desnih skretača. Ono danas ne omogućuje preregulaciju, radi sigurnosti prometa. Samim tim što je bilo nemoguće izvesti preregulaciju prometa šire zone, bez stvaranja sigurnosnih elemenata, nažalost, moralo se odustati od inicijative od strane Rijeka prometa d.d. i Mjesnog odbora Škurinjska Draga.
Stoga je Odjel gradske uprave za komunalni sustav u financijskom planu za 2018. godinu rezervirao sredstva za izradu projektne dokumentacije rekonstrukcije raskrižja te ishođenje potrebnih dozvola za gradnju, kao i osigurao sredstava za rješavanje imovinsko – pravne pripreme, odnosno otkup potrebnog zemljišta za proširenje, točnije dodavanje još jednog prometnog traka. S obzirom da se izgradnja objekata i uređaja komunalne infrastrukture financira iz komunalnog doprinosa, kapitalni projekt Rekonstrukcija raskrižja u Osječkoj ulici – privoz Plodine uvršten je u Program gradnje objekata i uređaja komunalne infrastrukture za 2018. godinu Direkcije plana, razvoja i gradnje.
Što se tiče ulaza u parcelu ex PIK-a, kao i bilo kakvih radova, oni se zasigurno ne povode i neće povoditi za pojedinačnim interesima bilo kojih vlasnika čestica u obuhvatu rekonstrukcije ovog raskrižja, već prije svega za boljom funkcionalnošću i sigurnošću svih sudionika u prometu.
S poštovanjem, Gradska uprava.

Odgovorite