Još prije godinu dana sam otvorio ovu tužibabu koju sada modificiram i postavljam dodatna pitanja.
Zašto se troši ogroman novac u rekonstrukciju raskršća Osječka-Plodine dodavajući još jedan trak ceste?

U prethodnim tužibabama ste govorili kako će se dobiti na protočnosti a ne bi li bilo protočnije tj;

“Vrlo je opterećeno raskrižje ulice Rastočine i Mihačeva Draga, a posebno raskrižje ulica Mihačeva Draga i Osječka ulica, odnosno raskrižje kod „ex“Bille“ koje zahtijeva izgradnju posebne prometne trake. To pak nije moguće izvesti bez rušenja objekta u blizini, a također nije moguće povećanje radijusa desnih skretača na Osječku ulicu. Stoga je namjera preregulacijom prometa u ulici A. Mihića, određeni broj vozila koji dolaze Mihačevom Dragom s Drenove i iz stambenog područja Rastočine, dovesti na raskrižje – privoz Plodine, čime bi se rasteretilo raskrižje – privoz Billa. Međutim, svemu navedenom nužno prethodi rekonstrukcija raskrižja u Osječkoj ulici – privoz Plodine. Naime, ovo raskrižje ima nepovoljne tehničke elemente te je neophodno otvaranje preglednosti izmicanjem postojećeg potpornog zida te, povećanjem radijusa desnih skretača.”

No jeste li upoznati da na raskrižju Osječka-Rastočine objekt Brodokomerca nije u funkciji, te ga vlasnik prodaje, ne radi ni kafić od 2018. te bi grad mogao otkupiti to zemljište, zar nije puno logičnije otkupiti i urediti dodatnu cestu ovdje nego sve do Plodina? Gdje je tu logika.
A tamo mislite stotine tisuće kuna spiskati umjesto ovdje.

Ljekarna u desnom kutu bivšeg Brodokomerca bi ostala na mjestu a dio prostora bivšeg napuštenog kafića bi se uredio.

Zašto grad pogoduje Betilu i tamo će potrošiti oko milijun kuna (očito preskupi i neracionalna cijena otkupa zemljišta), za dodatnu traku, ugroziti sigurnost djece osnovne škole ako misli da tamo preusmjeri vozila s Rastočina umjesto da puno jeftinije i logičnije na ovom privozu raširi za jednu traku cestu?

Koliko se ukupno novaca misli potrošiti i na koje točno stavke pojedinačno za privoz Plodine?

mdh / 27.12.2018.

Poštovani,

“MDH”

malo je reći da nas sve skupa veseli što primjećujete i smetaju Vas iste stvari kao i nas iz “Udruge Građana Staro Škurinje” – već duže i od dva puna desetljeća …

Ne znamo koliko ste upućeni ali na ovim lokalnim izborima uspjeli smo i napokon ljudima vratiti naš lokalni mjesni odbor Škurinjska Draga …

Bilo bi nam više no drago da nam se pridružite – da nam se što prije javite i da na dalje svi zajedno rješavamo sve otvorene probleme u naselju a u svrhu stvarnog podizanja sigurnosti i kvalitete življenja na čitavom našem području, pa i šire …

Molimo Vas javite nam se ;

Predsjednik U.G.S.Š. – G. Miroslav Deković – 0955090000
Predsjednik “MO” Škurinjska Draga – G. Danijel Topalović – 0993123581
E-mail ;
udruga.g@gmail.com
MO.SkurinjskaDraga@rijeka.hr

Poštovani,

u Rijeka prometu ističu kako su svi postupci izgradnje prometnica i ostalih objekata Grad Rijeka planirani i definirani Programom gradnje komunalne infrastrukture i Proračunom za tekuću kalendarsku godinu.
U Proračunu za 2019. godinu osigurana su sredstva za nastavak projektiranja, a u projekcijama za 2020. i 2021. godinu i sredstva za otkup i izvođenje rekonstrukcije privoza Plodine. Cijena otkupa zemljišta definirana je važećim Cjenikom građevinskog zemljišta. Za sada je izrađen idejni projekt i ishođena lokacijska dozvola. Ukupna cijena rekonstrukcije raskrižja na privozu Plodine predviđena je za radove izmještanja infrastrukture i rekonstrukcije prometnice i prometne signalizacije izgradnjom prometne trake i nogostupa i iznosi oko 1,5 milijuna kuna. U tom iznosu su predviđeni i trošak projektiranja, trošak izgradnje i trošak otkupa terena.

Vezano za Vaše navode o pogodovanju Betilu izgradnjom trake za skretače, za istaknuti je da je površina parcele koju je Betil otkupio smanjena te je i njegov program predviđen za izgradnju na ovoj parceli smanjen.

Grad nema informaciju da je zgrada Brodokomerca na prodaji. Proračun za 2019. godinu usvojen je na sjednici Gradskog vijeća 18.prosinca 2018. godine i njime nije predviđen otkup objekta Brodokomerca. Nije poznato tko će biti novi investitor, niti kojom će se djelatnošću baviti. Također, Grad ne može otkupljivati ukupni poslovni prostor samo u svrhu proširenja jedne trake ceste, već se to može postići dogovorno s investitorom u program na preostalom dijelu parcele.

Što se tiče rekonstrukcije raskrižja i privoza Plodine i raskrižje ulica Osječka i Mihačeva draga, potrebna su oba rješenja za nesmetano odvijanje prometa.

S poštovanjem,
Gradska uprava.

Prošle godine je bilo 1 Milijun kuna a sada 1.5 milijun kuna?
OTKUDA TOLIKA RAZLIKA???
Grad ne zna da je Brodokomerc napušten? Pa neka dođe i uvjeri se.
A već godinama žele prodati tu napuštenu nekretninu s kafićem, pa pogledajte im web stranice, imaju čak i slike tog prostora.
Prestrašno, kakvo očito pogodovanje Betilu!

Odgovorite