Još prije godinu dana sam otvorio ovu tužibabu koju sada modificiram i postavljam dodatna pitanja.
Zašto se troši ogroman novac u rekonstrukciju raskršća Osječka-Plodine dodavajući još jedan trak ceste?
U prethodnim tužibabama ste govorili kako će se dobiti na protočnosti a ne bi li bilo protočnije tj;
“Vrlo je opterećeno raskrižje ulice Rastočine i Mihačeva Draga, a posebno raskrižje ulica Mihačeva Draga i Osječka ulica, odnosno raskrižje kod „ex“Bille“ koje zahtijeva izgradnju posebne prometne trake. To pak nije moguće izvesti bez rušenja objekta u blizini, a također nije moguće povećanje radijusa desnih skretača na Osječku ulicu. Stoga je namjera preregulacijom prometa u ulici A. Mihića, određeni broj vozila koji dolaze Mihačevom Dragom s Drenove i iz stambenog područja Rastočine, dovesti na raskrižje – privoz Plodine, čime bi se rasteretilo raskrižje – privoz Billa. Međutim, svemu navedenom nužno prethodi rekonstrukcija raskrižja u Osječkoj ulici – privoz Plodine. Naime, ovo raskrižje ima nepovoljne tehničke elemente te je neophodno otvaranje preglednosti izmicanjem postojećeg potpornog zida te, povećanjem radijusa desnih skretača.”
No jeste li upoznati da na raskrižju Osječka-Rastočine objekt Brodokomerca nije u funkciji, te ga vlasnik prodaje, ne radi ni kafić od 2018. te bi grad mogao otkupiti to zemljište, zar nije puno logičnije otkupiti i urediti dodatnu cestu ovdje nego sve do Plodina? Gdje je tu logika.
A tamo mislite stotine tisuće kuna spiskati umjesto ovdje.
Ljekarna u desnom kutu bivšeg Brodokomerca bi ostala na mjestu a dio prostora bivšeg napuštenog kafića bi se uredio.
Zašto grad pogoduje Betilu i tamo će potrošiti oko milijun kuna (očito preskupi i neracionalna cijena otkupa zemljišta), za dodatnu traku, ugroziti sigurnost djece osnovne škole ako misli da tamo preusmjeri vozila s Rastočina umjesto da puno jeftinije i logičnije na ovom privozu raširi za jednu traku cestu?
Koliko se ukupno novaca misli potrošiti i na koje točno stavke pojedinačno za privoz Plodine?