Zašto se autobusna mjesečna karta ne može kupiti unaprijed, za recimo 2-3 mjeseca?
Dok su bile papirnate verzije, obrazloženje je bilo da se svaki mjesec mijenja “papirić” pa zato ne može.
Došla je RCC, ništa se nije promijenilo, zašto se radnička, studentska, školska itd mjesečna karta i dalje ne može kupiti više mjeseci unaprijed?
Tj zašto se može tek od 21. produžiti (i online preko Diners portala) tek 21. u mjesecu, za sljedeći (ne ranije)?

Mislim, sada je 2017. a poslovanje je kao iz 1980., studentima, školarcima se ništa ne mijenja do 9. mj sljedeće godine (pogotovo recimo zaposlenima) i zašto se ne onemogući kupovanje recimo 2 mjeseca unaprijed?

I zašto se na validatorima sa ekranom na vozilima koje se nalaze u svim autobusima ne bi u novoj verziji softvera ispod zelene obavijesti “Potvrđeno” ne bi nalazio i datum do kada pravo vrijedi ili je isteklo, tipa “DO 31.10.2017.” što bi brojnima olakšalo.

Tako kada i ulaze putnici koji prve dane u mjesecu kažu “nisam stigla produžiti” i nakon skeniranja im piše “DO 31.1.2016.” osim sada poruke (“NEDOVOLJNO SREDSTAVA”), bilo puno bolje i transparentnije a vjerujem da se može napraviti u manjoj nadogradnji softvera.

Kristina Toć / 09.10.2017.

Poštovani,
prema informacijama koje smo dobili iz Komunalnog društva Autotrolej, trenutačno ne postoji mogućnost kupnje mjesečne karte za dva ili tri mjeseca unaprijed za studente, srednjoškolce i učenike, s obzirom na činjenicu da brojni korisnici navedenih kategorija ostvaruju pravo na neku od subvencija koja vrlo često nije vezana za školsku ili akademsku godinu, već ovisi o planovima poslovanja određenog tijela ili jedinice lokalne samouprave koja je dodjeljuje. Nadalje, za kategoriju radnika postoji mogućnost kupnje godišnje karte, dok realno gledajući interesa za višemjesečnu kartu niti nema.
Također, treba napomenuti i kako se pravo za idući mjesec može kupiti od 21. dana u mjesecu, što je sasvim dovoljno vremena da korisnici mogu na vrijeme kupiti svoju kartu.
S poštovanjem, Gradska uprava.

Odgovorite