Zašto se autobusna mjesečna karta ne može kupiti unaprijed, za recimo 2-3 mjeseca?
Dok su bile papirnate verzije, obrazloženje je bilo da se svaki mjesec mijenja “papirić” pa zato ne može.
Došla je RCC, ništa se nije promijenilo, zašto se radnička, studentska, školska itd mjesečna karta i dalje ne može kupiti više mjeseci unaprijed?
Tj zašto se može tek od 21. produžiti (i online preko Diners portala) tek 21. u mjesecu, za sljedeći (ne ranije)?
Mislim, sada je 2017. a poslovanje je kao iz 1980., studentima, školarcima se ništa ne mijenja do 9. mj sljedeće godine (pogotovo recimo zaposlenima) i zašto se ne onemogući kupovanje recimo 2 mjeseca unaprijed?
I zašto se na validatorima sa ekranom na vozilima koje se nalaze u svim autobusima ne bi u novoj verziji softvera ispod zelene obavijesti “Potvrđeno” ne bi nalazio i datum do kada pravo vrijedi ili je isteklo, tipa “DO 31.10.2017.” što bi brojnima olakšalo.
Tako kada i ulaze putnici koji prve dane u mjesecu kažu “nisam stigla produžiti” i nakon skeniranja im piše “DO 31.1.2016.” osim sada poruke (“NEDOVOLJNO SREDSTAVA”), bilo puno bolje i transparentnije a vjerujem da se može napraviti u manjoj nadogradnji softvera.