Dana 28.05.2012. sam oko 10 sati na besplatni tel. dojavio da u ul. F. Čandeka iz jedne šahte ( vode ) dopire zvuk kao da je pukla cijev? Gospodin koji se javio je zaprimio, doduše uz dozu arogancije, poziv jer gle čuda nisam znao koji je tamo kb jer sam se već udaljio sa mjesta. Već sam mu objasnio na nogostupu nasuprot ininog igrališta u F. Čandeka… brate mili pa nema 5 igrališta tamo !!!???
Prolazim ponovo oko 14 sati šumi voda i dalje…prolazim danas u 10 sati voda se čuje i dalje….
Zovem dežurnu službu u Vodovod da bi mi kulturni čovjek rekao da im NITKO NIJE DOJAVIO JUČER i da se zahvaljuje što sam im dojavio…
Zašto komunalni ne dojavljuje i ima li ( pod pretpostavkom da je pukla cijev, a mislim da je jer svaki dan prolazim po 2-3 puta pješice i nema tog zvuka iz šahte ), ima li na duši nekoliko kubika vode ???

boris matoš / 29.05.2012.

Hvala Vam na dojavi, uvijek iznova veseli kad vidimo savjest na djelu. Molim samo preciznije informacije; koji broj ste tocno zvali? Vazno je znati na koga se tocno odnosi Vasa primjedba.

Kod nas funkcionira ako nije prijava u papirnatom obliku, nitko ne reagira. Takvo bahato ponašanje je nedopustivo i neprihvatljivo. Cijevi su nam i onako jako loše, svako malo pucaju ispod cesta, a voda nam je skupa, stvarno je pitanje zašto je skupa, pa zato što više iz curi u zemlju nego li dođe do nas. Valjda će se jednom i takav način rada promijeniti.

@uredniče ….Zvao sam 08005100….u principu do sada sve odrade što god sam prijavio.
To je besplatni od komunalnog grada Rijeke

@Rijecanin imam poptuno drugacija iskustva, komunalne redare sam cesto zvao i uvijek su intervenirali. Borismato koliko vidim takodjer ima ista iskustva, osim ovoga posljednjega.
@borismato zahvaljujem, sad mogu poslati upit sa svim podacima.

Poštovani,
Iz Komunalnog društva VODOVOD I KANALIZACIJA d.o.o. zaprimili smo odgovor na Vašu tužibabu u kojem navode da su istog dana od strane dežurnog komunalnog redara zaprimili prijavu o šumu vode iz vodovodnog okna u Ulici Franje Čandeka.
Kako je komunalno društvo ViK i samo, nekoliko dana ranije, zaprimilo prijavu građanina o gubitku vode na toj lokaciji, po utvrđenom manjem propuštanju vode, sanacija je uvrštena u plan radova na redovnom održavanju vodovodne mreže, i zato prijava komunalnog redara nije zabilježena.
Nažalost je to utjecalo da, kontaktirajući VIK direktno, dobijete pogrešnu informaciju o primitku same dojave te se iz VIK-a na tome ispričavaju.
U komunalnom društvu VIK navode i sljedeće: Vjerujemo da je pogrešnom dojmu o radu komunalnog redara dodatno pridonijela još i činjenica što se sanaciji kvara nije pristupilo odmah. Prema trenutnom planu prioriteta ovoj će se sanaciji kvara, koja uzrokuje manja propuštanja vode, pristupiti krajem ovog tjedna, nakon što se završe radovi na interventnim i redovnim održavanjima onih dijelova vodovodne mreže na kojima su uočeni veći gubici vode i koji su ocijenjeni prioritetnima.
Na samom kraju dozvolite da Vam zahvalimo na upozorenju i prijavi. Ovakve prijave pomažu nam u odgovornom ponašanju prema vodi, kao nasljeđu koje treba čuvati, te održavanju ukupnih gubitaka vode na mreži među najnižima u Hrvatskoj.

S poštovanjem,
Gradska uprava

Odgovorite